eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Przebudowa fragmentu ulicy Cichej w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-21

Szczecin: Przebudowa fragmentu ulicy Cichej w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 325468 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Prawobrzeże" Sp. z o.o. , ul. Batalionów Chłopskich 61b, 70-770 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4613692, faks 091 4612558.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbsp.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa fragmentu ulicy Cichej w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszelkich czynności i prac niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia polegającego na przebudowie fragmentu ulicy Cichej w Szczecinie od ul. E. Gierczak do ul. Mierniczej dz. nr 11,4 obręb 4036, w zakresie rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej opracowanej przez Pracownię Projektową Format s.c. Jadwiga i Grzegorz Zielińscy z siedzibą w Szczecinie przy ul. Sosnowej 6a oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, zwanej dalej ST i Rozdziale XVI secyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Szczegółowy zakres zamówienia zawiera SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium - 8000 zł. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt 2, jeżeli wykonawca wykaże, iż: 1. dysponuje lub będzie dysponował co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w następujących specjalnościach: - drogowej (bez ograniczeń) - Kierownik budowy; - instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wod.-kan.; - instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (w przypadku wykonawców występujących wspólnie, wymagany warunek wykonawcy powinni spełniać łącznie); 2. osoby, o któych mowa w pkt 1, posiadają wymagane uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie organizacji i prowadzenia robót oraz kierowania i nadzorowania nad robotami budowlanymi oraz są członkami właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podstawie dokumentów, które wykonawca ma dostarczyć w celu potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu. Szczegółowe informacje o warunkach udziału oraz wymaganych dokumentach potwierdzających spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są złożyć: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ); 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy tylko podmiotów zbiorowych, o których mowa w ustawie o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary); 6. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - na załączniku nr 3 do SIWZ; 7. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej (pkt 6), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 8. dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 6, posiadają wymagane uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie organizacji i prowadzenia robót oraz kierowania i nadzorowania nad robotami budowlanymi (dla osób, które uzyskały uprawnienia po 1 stycznia 1995 r. należy załączyć również decyzję Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane lub zaświadczenie potwierdzające wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane) oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty o których mowa w pkt 1-5 składa każdy z wykonawców, a dokumenty, o których mowa w pkt 6 - 8 wykonawcy składają wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbsp.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odpłatnie uzyskać w siedzibie zamawiającego, w pokoju nr 1A lub za pośrednictwem poczty (do ceny doliczone zostaną koszty przesyłki). Cena 80 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2009 godzina 11:30, miejsce: siedziba zamawiającego - pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.