eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Roboty budowlane w zakresie dostosowania sanitariatów dla potrzeb osób niepełnosprawnych w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2, ul. Jankowicka 13, Inspektoratach ZUSw Pszczynie, ul. Kopernika 22, w Tychach, ul. Gen. Ch. de Gaulle a 16, w Wodzisławiu Śl., ul. Witosa 30, w Raciborzu, ul. Łąkowa 28

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-07

Rybnik: Roboty budowlane w zakresie dostosowania sanitariatów dla potrzeb osób niepełnosprawnych w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2, ul. Jankowicka 13, Inspektoratach ZUS: w Pszczynie, ul. Kopernika 22, w Tychach, ul. Gen. Ch. de Gaulle a 16, w Wodzisławiu Śl., ul. Witosa 30, w Raciborzu, ul. Łąkowa 28
Numer ogłoszenia: 325458 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku , ul. Reymonta 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4222600, faks 032 4224958.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w zakresie dostosowania sanitariatów dla potrzeb osób niepełnosprawnych w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2, ul. Jankowicka 13, Inspektoratach ZUS: w Pszczynie, ul. Kopernika 22, w Tychach, ul. Gen. Ch. de Gaulle a 16, w Wodzisławiu Śl., ul. Witosa 30, w Raciborzu, ul. Łąkowa 28.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie dostosowania sanitariatów dla potrzeb osób niepełnosprawnych w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2, ul. Jankowicka 13, Inspektoratach ZUS: w Pszczynie, ul. Kopernika 22, w Tychach, ul. Gen. Ch. de Gaulle a 16, w Wodzisławiu Śl., ul. Witosa 30, w Raciborzu, ul. Łąkowa 28. Zakres robót: 1. budynek Oddziału ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2 - demontaż ościeżnic drewnianych 1,85 m2, - rozebranie ścianek działowych łazienkowych 4,80 m2, - rozebranie ścianek działowych 3,74 m2, - rozebranie posadzek z płytek ceramicznych 3,21 m2, - rozebranie ścian z płyt g-k na ruszcie 7,77 m2, - demontaż urządzeń sanitarnych 4 kpl. - demontaż łącznika i gniazda instalacyjnego wtykowego 2 szt, - uzupełnienie posadzek płytkowych 3,21 m2, - wykonanie ścianek działowych z cegły grubości 1/2 cegły 2,01 m2, i z płyt g-k 7,7 m2, - malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów 21,75 m2, - licowanie ścian płytkami 10,12 m2, - osadzenie gniazd wtyczkowych oraz łączników 2 szt, - zabudowa opraw oświetleniowych 3 szt, - dostawa i montaż osprzętu wyposażenia łazienki dla niepełnosprawnych takich jak uchwyty 4 kpl, lustra 1 kpl, umywalki 1 kpl , ustępu 1 kpl . 2. budynek Oddziału ZUS w Rybniku, ul. Jankowickiej 13 - demontaż ościeżnic drzwiowych 3,69 m2, - demontaż urządzeń sanitarnych 5 kpl, - wymiana łącznika i gniazda instalacyjnego wtykowego 3 szt, - wymiana opraw oświetleniowych 2 szt, - rozebranie ścianek działowych łazienkowych 2,40 m, - rozebranie wykładzin ścian z płytek 33,34 m2, - rozebranie i ponowne ułożenie posadzek z płytek ceramicznych 9,67 m2, - rozebranie ścian z płyt g-k na ruszcie 8,16 m2, - uzupełnienie posadzek płytkowych 3,21 m2, - wykonanie ścianek z płyt GK 6,30 m2, - malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów 22,05 m2, - licowanie ścian płytkami 10,12 m2, - dostawa i montaż podgrzewacza elektrycznego do wody 1 szt, - dostawa i montaż osprzętu wyposażenia łazienki dla niepełnosprawnych takich jak uchwyty 4 kpl, lustra 1 kpl, umywalki 1 kpl , ustępu 1 kpl, 3. budynek Inspektoratu ZUS w Raciborzu, ul. Łąkowej 28 - demontaż ościeżnic drzwiowych 1,85 m2, - demontaż urządzeń sanitarnych 4 kpl, - wymiana łącznika i gniazda instalacyjnego wtykowego 4 szt, - rozebranie wykładzin ścian z płytek 3,0 m2, - rozebranie i ponowne ułożenie posadzek z płytek ceramicznych 1,0 m2, - wykonanie ścianek z płyt GK 3,00 m2, - wykonanie ścianek z cegły pełnej grubości 1/2 c 1,25 m2, - malowanie farbami emulsyjnymi ścian 15,00 m2, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi 15,00 m2 , - dostawa i montaż osprzętu wyposażenia łazienki dla niepełnosprawnych takich jak uchwyty 4 kpl, lustra 1 kpl, umywalki 1 kpl , ustępu 1 kpl . 4. budynek Inspektoratu ZUS w Tychach, ul. Gen. Ch. de Gaulle a 16 - demontaż ościeżnic drewnianych 1,85 m2, - rozebranie ścianek z cegły 11,20 m2, - rozebranie posadzek oraz okładziny ścian z płytek ceramicznych 62,21 m2, - demontaż urządzeń sanitarnych 5 kpl, - demontaż łącznika i gniazda instalacyjnego wtykowego i ich ponowny montaż 2 szt. - demontaż 1 szt. i zabudowa opraw oświetleniowych 4 szt, - posadzki z płytek ceramicznych 45,17 m2, - pogrubienie ścianki grubości 1/2 cegły 4,00 m2, - wymiana drzwi do sanitariatu 3,74 m2, - malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów 15,80 m2, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi 45,17 m2, - dostawa i montaż podgrzewacza elektrycznego do wody 1 szt, - dostawa i montaż osprzętu wyposażenia łazienki dla niepełnosprawnych takich jak uchwyty 4 kpl, lustra 1 kpl, umywalki 1 kpl , ustępu 1 kpl . 5. budynek Inspektoratu ZUS w Wodzisławiu Śląskim, ul. Witosa 30 - rozebranie 4,10 m2 i ponowna zabudowa ścianek z cegły 4,56 m2, - rozebranie posadzek oraz okładziny ścian z płytek ceramicznych 26,90 m2, - demontaż urządzeń sanitarnych 4 kpl, - licowanie ścian płytkami 23,00 m2, - posadzki z płytek ceramicznych 4,40 m2, - demontaż łącznika i gniazda instalacyjnego wtykowego i ich ponowny montaż 2 szt. - wymiana oprawy oświetleniowej 1 szt, - demontaż 1 szt i zabudowa opraw oświetleniowych 2 szt, - malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów 5,90 m2, - przesunięcie grzejnika C.O. 1 kpl, - dostawa i montaż osprzętu wyposażenia łazienki dla niepełnosprawnych takich jak uchwyty 4 kpl, lustra 1 kpl, umywalki 1 kpl, ustępu 1 kpl . 6. budynek Inspektoratu ZUS w Pszczynie, ul. Kopernika 22 - demontaż ościeżnic stalowych 6 szt, - rozebranie ścianek z cegły grubości 1/4 i 1/2 cegły 26,30 m2, - rozebranie posadzek oraz okładziny ścian z płytek ceramicznych 66,50 m2, - demontaż urządzeń sanitarnych 8 kpl, - wykonanie ścianek z cegły 12,0 m2, - sufity podwieszone 18,0 m2, - zabudowa kabin WC systemowych 11,40 m2, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi 50,00 m2, - posadzki z płytek ceramicznych 16,50 m2, - demontaż łącznika i gniazda instalacyjnego wtykowego i ich ponowny montaż 4 szt. - wymiana oprawy oświetleniowej 3 szt, - demontaż 1 szt. i zabudowa opraw oświetleniowych 2 szt, - oprawy oświetleniowe w sufitach podwieszanych 3 szt, - malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów 27,0 m2, - przesunięcie grzejnika C.O. 1 kpl, - rurociągi z tworzyw sztucznych Fi 20 mm 15 m, - dostawa i montaż podgrzewacza elektrycznego do wody 2 szt, - dostawa i montaż drzwi przesuwnych 2 m2, - montaż zdemontowanych urządzeń sanitarnych 6 kpl, - dostawa i montaż osprzętu wyposażenia łazienki dla niepełnosprawnych takich jak uchwyty 4 kpl, lustra 1 kpl, umywalki 1 kpl , ustępu 1 kpl Zakres szczegółowy określają przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania, odbioru robót i dokumentacja projektowa- załacznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać , że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z minimalną suma ubezpieczenia co najmniej 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Okolicznościami stanowiącymi podstawę zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy są: 1)niemożliwe wcześniej do przewidzenia braki w dokumentacji projektowej; 2)konieczność wykonania zamówień dodatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2, pokój nr 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2, pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.