eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrespol › Wykonanie nakładki bitumicznej w ulicy Niskiej w Andrespolu, o powierzchni 1689,14 m2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-20

Andrespol: Wykonanie nakładki bitumicznej w ulicy Niskiej w Andrespolu, o powierzchni 1689,14 m2
Numer ogłoszenia: 325447 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231290 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Andrespol, ul. Rokicińska 126, Andrespol, woj. łódzkie, tel. 042 2132440, faks 042 2132434.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nakładki bitumicznej w ulicy Niskiej w Andrespolu, o powierzchni 1689,14 m2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie nakładki bitumicznej w ulicy Niskiej w Andrespolu, o powierzchni 1689,14 m2. 2.Zakres prac obejmuje: a)sprawdzenie nawierzchni drogowej i ewentualna korekta wierzchniej warstwy podbudowy, b)skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, c)nałożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych-warstwa wiążąca, d)oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych, e)nałożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych-warstwa ścieralna, f)regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, g)oznakowanie placu budowy zgodnie z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami, h)uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt Wykonawcy niezbędnych przy realizacji zadania, 3.Zakres prac towarzyszących robotom podstawowym: a)organizacja placu budowy, uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego leży po stronie Wykonawcy (zgodnie z art. 20 i art. 40 Ustawy o drogach publicznych wymagane jest uzyskanie zezwolenia zajęcia pasa drogowego na realizację robót - z uiszczeniem opłaty za zajęcie), b)zapewnienie w trakcie prowadzenia robót bezpiecznego przechodzenia pieszych i przejazdu samochodów przez teren w którym prowadzi roboty: Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność za funkcjonowanie ruchu kołowego i pieszego do czasu zakończenia i odbioru robót, właściwe oznakowanie terenu robót, prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo ruchu kołowego i pieszego, c)uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, d)powyższe prace należy wykonać zgodnie obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową, e)zakres prac należy wycenić na podstawie przedmiaru robót. 4.Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, oznakowane CE lub znakiem budowlanym, bądź umieszczone w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r Nr 92 poz 881). 5.Wymagania dotyczące odbioru robót budowlanych 1)Końcowy odbiór robót budowlanych nastąpi po protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia przez komisję powołaną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. 2)Do odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć komisji protokół odbioru końcowego oraz oświadczenie kierownika budowy o wbudowaniu wyrobów dopuszczonych do obrotu zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt 4. Opis techniczny, oraz przedmiary robót stanowią załączniki do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 82902.41 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KRAL Spółka z o.o., ul. Marii Skłodowskiej Curie 12/14, 90-505 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 82902.41
  • Oferta z najniższą ceną: 82902.41 oferta z najwyższą ceną: 93684.53
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.