eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup wraz z dostawą do siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego Kraków sprzętu komputerowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2008-11-20

Kraków: Zakup wraz z dostawą do siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego Kraków sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 325417 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy Kraków , ul. Rzemieślnicza 20, 30-363 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 269 02 66, faks 0-12 269 02 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: Biuletyn Informacji Publicznej Pierwszego Urzędu Skarbowego Kraków na stronie www.wrotamalopolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą do siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego Kraków sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Zakup wraz z dostawą zestawów komputerowych w ilości 5 szt. (wspólny słownik zamówień CPV 30213000-5). Zadanie 2: Zakup wraz z dostawą drukarek laserowych monochromatycznych w ilości 6 szt. (wspólny słownik zamówień CPV 30232110-8 ). Zadanie 3: Zakup wraz z dostawą monitorów w ilości 15 szt. (wspólny słownik zamówień CPV 30231300-0).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział jedynie Wykonawcy: a) Spełniający wymogi wyszczególnione w przepisach art. 22 ust. 1 pzp. b) Nie podlegający wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 pzp. Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonywana wg zasady spełnia /nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spis wszystkich przedkładanych dokumentów 1. Oświadczenie - załącznik nr 2 2.Formularz ofertowy - załącznik 3, 4, 5, (minimum jedno zadanie) wraz ze specyfikacją techniczną oferowanego sprzętu. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Biuletyn Informacji Publicznej Pierwszego Urzędu Skarbowego Kraków na stronie www.wrotamalopolski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy Kraków ul.Rzemieślnicza 20 30-363 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy Kraków ul.Rzemieślnicza 20 30-363 Kraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wraz z dostawą zestawów komputerowych w ilości 5 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą zestawów komputerowych w ilości 5 szt. (wspólny słownik zamówień CPV 30213000-5)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup wraz z dostawą drukarek laserowych monochromatycznych w ilości 6 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą drukarek laserowych monochromatycznych w ilości 6 szt. (wspólny słownik zamówień CPV 30232110-8 )..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup wraz z dostawą monitorów w ilości 15 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą monitorów w ilości 15 szt. (wspólny słownik zamówień CPV 30231300-0).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.