eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowice-Przeginia › Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ciągów pieszych, miejsc parkingowych i chodników na terenie gminy Jerzmanowice-Przeginia w sezonie zimowym 2011/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-07

Jerzmanowice-Przeginia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ciągów pieszych, miejsc parkingowych i chodników na terenie gminy Jerzmanowice-Przeginia w sezonie zimowym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 325364 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jerzmanowice-Przeginia , Jerzmanowice 372B, 32-048 Jerzmanowice-Przeginia, woj. małopolskie, tel. 12 3895247, faks 12 3895521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowice-przeginia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ciągów pieszych, miejsc parkingowych i chodników na terenie gminy Jerzmanowice-Przeginia w sezonie zimowym 2011/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ciągów pieszych, miejsc parkingowych i chodników na terenie gminy Jerzmanowice-Przeginia w sezonie zimowym 2011/2012. Podzielone na zadania 1 i 2: Zadanie 1: Drogi gminne w obrębie sołectwa Racławice - długości ok. 7.220 m oraz miejsca parkingowe koło kościoła przy drogach powiatowych i koło remizy OSP. Drogi gminne w obrębie sołectwa Czubrowice - długości ok. 4.720 m oraz miejsca parkingowe koło remizy OSP. Drogi gminne w obrębie sołectwa Przeginia - długości ok. 10.190 m oraz miejsca parkingowe koło kościoła i Domu Ludowego. Drogi gminne w obrębie sołectwa Gotkowice - długości ok. 2.940 m oraz miejsca parkingowe koło Remizy OSP i chodnik w centrum wsi. Zadanie 2: Drogi gminne w obrębie sołectwa Jerzmanowice - długość ok. 24.501 m oraz miejsca parkingowe przy pawilonie handlowym ANATOL, parking po przeciwległej stronie remizy OSP, przed remizą OSP, przy drodze powiatowej koło GOK, koło kościoła dojście -od strony drogi gminnej, koło pogotowia ratunkowego, koło plebanii, koło Urzędu Gminy i Ośrodka Zdrowia, chodnik koło Urzędu Gminy Drogi gminne w obrębie sołectwa Sąspów - długość ok. 16.685 m oraz miejsca parkingowe koło remizy OSP, koło kościoła, rondo za szkołą podstawową oraz chodnik w centrum wsi. Drogi gminne w obrębie sołectwa Szklary - długość ok. 1.110 m oraz miejsca parkingowe koło kościoła. Drogi gminne w obrębie sołectwa Łazy - długość ok. 9.569 m oraz miejsca parkingowe przy Remizy OSP, koło boiska sportowego. II. Przez zimowe utrzymanie rozumie się: - utrzymanie przejezdności dróg tj. odśnieżanie dróg / usuwanie z dróg nagromadzonego śniegu i błota pośniegowego/ wg wskazań Zamawiającego, - zwalczanie gołoledzi poprzez posypywanie jezdni materiałem uszorstniającym wg wskazań Zamawiającego - materiał stanowi własność Wykonawcy . Zasady stosowania środków chemicznych i uszorstniających reguluje Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzaju i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. Nr 230, poz. 1960). Zadania 1 i 2. 1) Przygotowanie sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zadania, a także transport. 2) Odśnieżanie dróg w poszczególnych sołectwach (WYKAZ DRÓG GMINNYCH dla poszczególnych sołectw określa Załącznik Nr 7) 3) Odśnieżanie miejsc parkingowych i chodników (WYKAZ MIEJSC PARKINGOWYCH I CHODNIKÓW dla poszczególnych sołectw określa załącznik Nr 8) 4) Usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie nawierzchni drogi (jezdnia na całej szerokości) materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymywania dróg - na ostrych łukach, skrzyżowaniach z drogami, przy przystankach autobusowych, podjazdach, odcinkach o pochyleniu > 4% na czarno, pozostałe części drogi na biało. 5) W przypadku gołoledzi lub oblodzeń posypywanie dróg na całej długości i szerokości. a) wykonawca przystępuje do posypywania nawierzchni drogi celem usunięcia jej śliskości niezwłocznie nie później niż w ciągu 1,5 godziny od wystąpienia zjawiska gołoledzi lub oblodzeń. b) w celu likwidacji oblodzeń Wykonawca posypuje nawierzchnię drogi materiałami do posypywania dróg zgodnie z zasadami stosowania środków chemicznych i uszorstniających Materiał ten winien posiadać stosowne atesty potwierdzające jego przydatność do wykonania przedmiotu zamówienia. 6) Przekazywanie informacji o stanie dróg w formie meldunków do Zamawiającego i zapewnienie łączności z pracującym lub dyżurującym sprzętem, prowadzenie zapisów interwencyjnych 7) Sprzątanie dróg z materiału uszorstniającego po zimowym utrzymaniu dróg w poszczególnych miejscowościach. 8) Interwencyjny wywóz nagromadzonego śniegu w szczególności z ulic ślepych i zatok. W przypadku rozpoczęcia akcji czynnej (odśnieżania lub posypywania) Wykonawca obowiązany jest odnotować ten fakt każdorazowo w książce dyżurów . Oraz wykonywać jednorazowe interwencyjne wyjazdy sprzętu do przywrócenia możliwości przejazdu na danym odcinku np. na wezwanie policji. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia akcji biernej, polegającej na: - utrzymywanie w gotowości technicznej sprzętu - pełnienie dyżuru - patrolowanie dróg..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 10 %, określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 4.000,00 złotych, słownie: cztery tysięce złotych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na przedmiot zamówienia nie określa się sposobu spełnienia warunków z art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę zbliżoną charakterem do niniejszego zamówienia o łącznej wartości minimalnej 50 000,00 złotych brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) - z podaniem zakresu i wartości tej usługi, daty i miejsca wykonania - należy wypełnić Wykaz wykonanych usług, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Ponadto należy załączyć dokument potwierdzający, że usługi wskazane w załączniku nr 4 zostały lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować dla zadania: Zadanie Nr 1. Samochód szt. + pług i posypywarka szt. 1 Ciągnik z napędem na cztery koła + pług i posypywarka szt. 1 Samochód samowyładowczy szt. 1 Koparko - Ładowarka szt. 1 Warunek uważa się za spełniony jeżeli: łączna ilość sprzętu wynosi nie mniej niż 4 szt. w tym Koparko - Ładowarko i samochód samowyładowczy niezależnie od ilości liczone są jako jedna sztuka każde (samochód +pług i posypywarka co najmniej jedna sztuka typ ciężki). Zadanie Nr 2 Samochód + pług i posypywarka szt. 1 Ciągnik z napędem na cztery koła + pług i posypywarka szt. 1 Samochód samowyładowczy szt. 1 Koparko - Ładowarka szt. 1 Warunek uważa się za spełniony jeżeli: łączna ilość sprzętu wynosi nie mniej niż 5 szt. w tym Koparko - Ładowarko i samochód samowyładowczy niezależnie od ilości liczone są jako jedna sztuka każde (samochód +pług i posypywarka co najmniej jedna sztuka typ ciężki). - należy wypełnić Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. W sytuacji, gdy wykonawca przedłoży oferty na dwa zadania musi wykazać iż posiada sprzęt techniczny oddzielnie dla każdego zadania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na przedmiot zamówienia nie określa się sposobu spełnienia warunków z art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału, bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem co najmniej przez uprawnionego do wystawienia pełnomocnictwa.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących: 1) dla zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia: a) zmiany spowodowane siłą wyższą np. warunkami atmosferycznymi (opady śniegu, oblodzenia) b) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożnością prowadzenia prac, w szczególności: - nieprzewidziane roboty dodatkowe lub zamienne 2) dla pozostałych zmian: - zmiana obowiązującej stawki VAT; 3 Zmiana wynagrodzenia w przypadku przedłużenia terminu świadczenia usług (za każdy następny dzień świadczenia usług Wykonawca otrzyma dodatkowe wynagrodzenie o kwotę obliczaną wg średniej ceny ryczałtowej przypadającej na jeden dzień). 4. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 pzp, w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); b) zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami; 5. Zmiany treści umowy pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jerzmanowice-przeginia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia, pok. 119, 32-048 Jerzmanowice 372 B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Dziennik Podawczy pok. nr 111 Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia, 32-048 Jerzmanowice 372 B..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ciągów pieszych, miejsc parkingowych i chodników na terenie gminy Jerzmanowice-Przeginia w sezonie zimowym 2011/2012 - miejscowości: Racławice, Czubrowice, Przeginia, Gotkowice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ciągów pieszych, miejsc parkingowych i chodników na terenie gminy Jerzmanowice-Przeginia w sezonie zimowym 2011/2012: Drogi gminne w obrębie sołectwa Racławice - długości ok. 7.220 m oraz miejsca parkingowe koło kościoła przy drogach powiatowych i koło remizy OSP. Drogi gminne w obrębie sołectwa Czubrowice - długości ok. 4.720 m oraz miejsca parkingowe koło remizy OSP. Drogi gminne w obrębie sołectwa Przeginia - długości ok. 10.190 m oraz miejsca parkingowe koło kościoła i Domu Ludowego. Drogi gminne w obrębie sołectwa Gotkowice - długości ok. 2.940 m oraz miejsca parkingowe koło Remizy OSP i chodnik w centrum wsi. II. Przez zimowe utrzymanie rozumie się: - utrzymanie przejezdności dróg tj. odśnieżanie dróg / usuwanie z dróg nagromadzonego śniegu i błota pośniegowego/ wg wskazań Zamawiającego, - zwalczanie gołoledzi poprzez posypywanie jezdni materiałem uszorstniającym wg wskazań Zamawiającego - materiał stanowi własność Wykonawcy . Zasady stosowania środków chemicznych i uszorstniających reguluje Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzaju i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. Nr 230, poz. 1960). 1) Przygotowanie sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zadania, a także transport. 2) Odśnieżanie dróg w poszczególnych sołectwach (WYKAZ DRÓG GMINNYCH dla poszczególnych sołectw określa Załącznik Nr 7) 3) Odśnieżanie miejsc parkingowych i chodników (WYKAZ MIEJSC PARKINGOWYCH I CHODNIKÓW dla poszczególnych sołectw określa załącznik Nr 8) 4) Usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie nawierzchni drogi (jezdnia na całej szerokości) materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymywania dróg - na ostrych łukach, skrzyżowaniach z drogami, przy przystankach autobusowych, podjazdach, odcinkach o pochyleniu > 4% na czarno, pozostałe części drogi na biało. 5) W przypadku gołoledzi lub oblodzeń posypywanie dróg na całej długości i szerokości. a) wykonawca przystępuje do posypywania nawierzchni drogi celem usunięcia jej śliskości niezwłocznie nie później niż w ciągu 1,5 godziny od wystąpienia zjawiska gołoledzi lub oblodzeń. b) w celu likwidacji oblodzeń Wykonawca posypuje nawierzchnię drogi materiałami do posypywania dróg zgodnie z zasadami stosowania środków chemicznych i uszorstniających Materiał ten winien posiadać stosowne atesty potwierdzające jego przydatność do wykonania przedmiotu zamówienia. 6) Przekazywanie informacji o stanie dróg w formie meldunków do Zamawiającego i zapewnienie łączności z pracującym lub dyżurującym sprzętem, prowadzenie zapisów interwencyjnych 7) Sprzątanie dróg z materiału uszorstniającego po zimowym utrzymaniu dróg w poszczególnych miejscowościach. 8) Interwencyjny wywóz nagromadzonego śniegu w szczególności z ulic ślepych i zatok. W przypadku rozpoczęcia akcji czynnej (odśnieżania lub posypywania) Wykonawca obowiązany jest odnotować ten fakt każdorazowo w książce dyżurów . Oraz wykonywać jednorazowe interwencyjne wyjazdy sprzętu do przywrócenia możliwości przejazdu na danym odcinku np. na wezwanie policji. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia akcji biernej, polegającej na: - utrzymywanie w gotowości technicznej sprzętu - pełnienie dyżuru - patrolowanie dróg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ciągów pieszych, miejsc parkingowych i chodników na terenie gminy Jerzmanowice-Przeginia w sezonie zimowym 2011/2012 - miejscowości: Jerzmanowice, Szklary, Łazy, Sąspów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ciągów pieszych, miejsc parkingowych i chodników na terenie gminy Jerzmanowice-Przeginia w sezonie zimowym 2011/2012: Drogi gminne w obrębie sołectwa Jerzmanowice - długość ok. 24.501 m oraz miejsca parkingowe przy pawilonie handlowym ANATOL, parking po przeciwległej stronie remizy OSP, przed remizą OSP, przy drodze powiatowej koło GOK, koło kościoła dojście -od strony drogi gminnej, koło pogotowia ratunkowego, koło plebanii, koło Urzędu Gminy i Ośrodka Zdrowia, chodnik koło Urzędu Gminy Drogi gminne w obrębie sołectwa Sąspów - długość ok. 16.685 m oraz miejsca parkingowe koło remizy OSP, koło kościoła, rondo za szkołą podstawową oraz chodnik w centrum wsi. Drogi gminne w obrębie sołectwa Szklary - długość ok. 1.110 m oraz miejsca parkingowe koło kościoła. Drogi gminne w obrębie sołectwa Łazy - długość ok. 9.569 m oraz miejsca parkingowe przy Remizy OSP, koło boiska sportowego. II. Przez zimowe utrzymanie rozumie się: - utrzymanie przejezdności dróg tj. odśnieżanie dróg / usuwanie z dróg nagromadzonego śniegu i błota pośniegowego/ wg wskazań Zamawiającego, - zwalczanie gołoledzi poprzez posypywanie jezdni materiałem uszorstniającym wg wskazań Zamawiającego - materiał stanowi własność Wykonawcy . Zasady stosowania środków chemicznych i uszorstniających reguluje Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzaju i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. Nr 230, poz. 1960). Zadania 1 i 2. 1) Przygotowanie sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zadania, a także transport. 2) Odśnieżanie dróg w poszczególnych sołectwach (WYKAZ DRÓG GMINNYCH dla poszczególnych sołectw określa Załącznik Nr 7) 3) Odśnieżanie miejsc parkingowych i chodników (WYKAZ MIEJSC PARKINGOWYCH I CHODNIKÓW dla poszczególnych sołectw określa załącznik Nr 8) 4) Usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie nawierzchni drogi (jezdnia na całej szerokości) materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymywania dróg - na ostrych łukach, skrzyżowaniach z drogami, przy przystankach autobusowych, podjazdach, odcinkach o pochyleniu > 4% na czarno, pozostałe części drogi na biało. 5) W przypadku gołoledzi lub oblodzeń posypywanie dróg na całej długości i szerokości. a) wykonawca przystępuje do posypywania nawierzchni drogi celem usunięcia jej śliskości niezwłocznie nie później niż w ciągu 1,5 godziny od wystąpienia zjawiska gołoledzi lub oblodzeń. b) w celu likwidacji oblodzeń Wykonawca posypuje nawierzchnię drogi materiałami do posypywania dróg zgodnie z zasadami stosowania środków chemicznych i uszorstniających Materiał ten winien posiadać stosowne atesty potwierdzające jego przydatność do wykonania przedmiotu zamówienia. 6) Przekazywanie informacji o stanie dróg w formie meldunków do Zamawiającego i zapewnienie łączności z pracującym lub dyżurującym sprzętem, prowadzenie zapisów interwencyjnych 7) Sprzątanie dróg z materiału uszorstniającego po zimowym utrzymaniu dróg w poszczególnych miejscowościach. 8) Interwencyjny wywóz nagromadzonego śniegu w szczególności z ulic ślepych i zatok. W przypadku rozpoczęcia akcji czynnej (odśnieżania lub posypywania) Wykonawca obowiązany jest odnotować ten fakt każdorazowo w książce dyżurów . Oraz wykonywać jednorazowe interwencyjne wyjazdy sprzętu do przywrócenia możliwości przejazdu na danym odcinku np. na wezwanie policji. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia akcji biernej, polegającej na: - utrzymywanie w gotowości technicznej sprzętu - pełnienie dyżuru - patrolowanie dróg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.