eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląska › Odbudowa budynku socjalnego przy ul. Lipowej 19-21 w Środzie Śląskiej w osiach (1-4)(4-7)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-01

Środa Śląska: Odbudowa budynku socjalnego przy ul. Lipowej 19-21 w Środzie Śląskiej w osiach (1-4)(4-7)
Numer ogłoszenia: 325326 - 2014; data zamieszczenia: 01.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290096 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Środa Śląska, Plac Wolności 5, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 71 3960724, faks 71 3173405.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa budynku socjalnego przy ul. Lipowej 19-21 w Środzie Śląskiej w osiach (1-4)(4-7).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dokończenie budowy Budynku lokalnego centrum aktywności wiejskiej w Szczepanowie. Inwestycja zlokalizowana jest w Szczepanowie na ul. Średzkiej na dz. nr.126 2. Ogólna charakterystyka budynku: Powierzchnia użytkowa :987,00 m2, w tym: - pow. komunikacji : 165,60 m2, - pow. pomieszczeń dydaktycznych :301,40 m2, - pow. pomieszczeń higieniczno - sanitarnych :116,50 m2, - pow. pomieszczeń pomocniczych i technicznych : 403,50 m2. Powierzchnia całkowita :1155,00 m2 Kubatura :7077,60 m3 Wymiary zewnętrzne: - długość :33,00 m, - szerokość:43,80 m, - wysokość :7,10 m. Budynek rozplanowany jest na rzucie prostokąta, z wewnętrznym atrium. Wejście główne do budynku LCAW znajduje się w jego północno - wschodnim narożniku. Za wiatrołapem mamy usytuowany hol. Przy holu znajdują się pomieszczenia administracyjne i zespół ogólnodostępnych sanitariatów, oraz portiernia. Dalej znajduje się zamknięta strefa dydaktyczno - wystawowa: hol z ekspozycją, pomieszczenie biurowe, zaplecze socjalne dla wychowawców, oraz pracownie z zapleczami. Część dydaktyczna budynku składa się z dwóch identycznych segmentów: z pracownią dla 20 - 25 osób, zapleczem magazynowym i pomieszczeniami higieniczno - sanitarnymi. Z każdej z sal jest bezpośrednie wyjście na, częściowo zadaszony, taras do zajęć plenerowych. Skrzydło północne budynku zajmują zespoły pomieszczeń gospodarczych. Tutaj będą dostarczane towary i produkty, oraz odbierane odpady. Blok żywienia z zapleczem kuchennym i jadalnią zajmuje północno -zachodnią część budynku. Zaplecze kuchenne oraz pomieszczenia socjalne dla pracowników kuchni z oddzielnym wejściem, usytuowane są na ścianie północnej. Jadalnia, połączona z częścią przedszkolną, zajmuje środkowo - zachodnie skrzydło budynku. Ma bezpośrednie wyjście na taras. W jadalni jednorazowo mogą spożywać posiłki 72 - 80 osób. Część środkowa budynku to sala wielofunkcyjna i atrium. Sala ta przeznaczona jest do: zajęć sportowych, konferencji, wystaw, spektakli, zabaw i innych imprez okolicznościowych. Dla osób korzystających z sali wielofunkcyjnej przeznaczone są dwie szatnie, oraz toalety przy holu głównym. Sala wielofunkcyjna oddzielona jest od jadalni mobilną ścianką, co umożliwi jej powiększenie dla potrzeb większych imprez. Jest także możliwość otwarcia sali wielofunkcyjnej na atrium i korzystania z niego na potrzeby imprez plenerowych. FORMA ARCHITEKTONICZNA Bryła projektowanego Lokalnego Centrum Aktywności Wiejskiej w Szczepanowie jest prosta, na rzucie prostokąta, z wewnętrznym dziedzińcem (atrium). Jest to budynek niepodpiwniczony, parterowy bez poddasza. Przekryty jest dachem dwuspadowym o kątach nachylenia połaci 30 stop., kopertowym, ze szczytem nad wejściem głównym do budynku. W części środkowej jest dach kopertowy o kątach nachylenia 3 i 6 stop. Konstrukcja dachu krokwiowo - płatwiowa i kratownicowa. Pokrycie - dachówką ceramiczną karpiówką kładzioną pojedynczo, na części - pokrycie papą. W połaciach dachowych projektowane są okna połaciowe, które doświetlają pomieszczenia jadalni i sali wielofunkcyjnej. Okapy dachu - skrzynkowe odeskowane. Projektowane mury będą wznoszone metodą tradycyjną z bloczków betonowych gr. 30 cm. Z zewnątrz projektowana jest warstwa docieplająca z wełny mineralnej. Mury przyziemia, z bloczków betonowych, zostaną obłożone styropianem i warstwami izolacji wilgotnościowej. Mury parteru budynku będą pokryte tynkiem wzmocnionym siatką i malowane w części dolnej - do wysokości nadproży okiennych. Powyżej, do okapu dachu, oraz w strefach o większym natężeniu ruchu - na murach konstrukcyjnych jest warstwa wełny mineralnej i deskowania na legarach. Wokół budynku projektowane są pergole o słupach i płatwiach stalowych, oraz krokiewkach (żaluzjach) drewnianych. Usytuowane są one w miejscach, które wymagają osłony przed słońcem i podkreślają wejścia do różnych stref budynku. Poszczególne elewacje różnią się od siebie z powodu funkcji pomieszczeń, które dominują w tych częściach budynku. Elewacja północna, w strefie wejściowej, jest zaakcentowana trójkątnym szczytem dachu, z dużym oknem doświetlającym poddasze. Kierunek dojścia podkreśla pergola i wgłębienie muru zaakcentowane czerwonym pasem elewacji; jest to rama jednoprzęsłowa, której część górna stanowi zadaszenie nad wejściem do budynku. Dalej, znajdują się pomieszczenia techniczne i gospodarcze, o czym świadczy skromna kolorystyka elewacji. Także skromny jest wystrój elewacji wschodniej, gdzie znajdują się pomieszczenia administracyjno - biurowe. Skrzydło południowe budynku to segmenty dla grup dydaktycznych. Kolorystyka elewacji jest tu najbogatsza, podkreślająca podstawowe przeznaczenie budynku: duże połacie okien, urozmaicona kolorystyka, pergole nad tarasami dydaktycznymi. W elewacji zachodniej znajduje się jadalnia z tarasem i pergolą, która łączy tę część budynku z segmentami dydaktycznymi. Wewnętrzne atrium stanowi bardzo dekoracyjny element budynku, który także pełni funkcję doświetlającą pomieszczeń usytuowanych w jego sąsiedztwie. Toteż ściany atrium są w większości przeszklone. Atrium może być wykorzystane na ekspozycje plenerowe i połączone z holem ekspozycyjnym. Kolorystyka budynku podana została w części graficznej projektu - elewacje. 1. Mury zewnętrzne zostaną otynkowane tynkiem silikatowym (np. Baukryl S, lub innym o podobnych właściwościach fizykochemicznych) - białym. 2. Mury przyziemia (cokół) należy pokryć tynkiem mozaikowym (np. Baustone, lub innym o podobnych właściwościach fizykochemicznych) - szarym. 3. Do malowania elementów drewnianych : farba olejno - alkidowa Expo Villafärg, lub drewno malowane fabrycznie w kolorze naturalnym. 4. Elementy stalowe ( rynny, rury spustowe, daszki nad kominami) projektuję z blachy ocynkowanej. Rama nad wejściem głównym - z blachy systemowej w kolorze zielonym. 5. Dachówka ceramiczna karpiówka w naturalnym kolorze czerwonym, kładziona jednowarstwowo, lub płaska zakładkowa typu Domino. 6. Stolarka okienna i drzwiowa aluminiowa - malowa fabrycznie w czterech kolorach (żółty, niebieski, zielony i czerwony), oraz naturalna stolarka aluminiowa. Projektowany budynek Lokalnego Centrum Aktywności Wiejskiej w Szczepanowie nie posiada barier architektonicznych i jest zaprojektowany tak, aby osoby niepełnosprawne, a w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich, mogły bez przeszkód się w nim poruszać. Projektowane są toalety dla osób niepełnosprawnych: ogólnodostępna przy holu głównym, oraz przy pracowniach. INSTALACJE WEWNĘTRZNE Projektowane Centrum wyposażone zostanie w następujące instalacje wewnętrzne: elektryczną, wodno - kanalizacyjną, wentylacyjną, ogrzewania centralnego i teletechniczną, urządzenia przeciwpożarowe. Odprowadzenie wód opadowych z połaci dachowych projektowane jest do istniejącej kanalizacji deszczowej. Projekty w.w. instalacji zawierają projekty branży elektrycznej, teletechnicznej i sanitarnej, stanowiące integralną część niniejszego opracowania. Większość instalacji wewnętrznych będzie poprowadzona w korytarzu technicznym, który znajduje się nad całą częścią użytkową budynku - w przestrzeni pomiędzy sufitami podwieszonymi a więźbą dachową. Korytarz ten wyposażony zostanie w podesty techniczne. Wejście z pomieszczenia konserwatora. ZAKRES ZADANIA OBEJMUJE NASTĘPUJĄCE ROBOTY: - Roboty wykończeniowe - Wykonanie zadaszenia pergoli - Dokończenie elewacji - Wykonanie instalacji teletechnicznej - Dokończenie instalacji elektrycznej - Dokończenie instalacji wentylacji , ogrzewania ,inst. wodociągowej, sanitarnej - Wykonanie kotłowni gazowej wraz z instalacją solarną - Dokończenie dróg i chodników, amfiteatru, atrium - Wykonanie tarasów , placów zabaw , - Wykonanie zieleni , nasadzeń ,ogrodzenia , - Dokończenie kanalizacji deszczowej - Wykonanie przyłącza sanitarnego i wodociągowego - Dokończenie stolarki drzwiowej i okiennej - Wyposażenie obiektu według zestawień 3. UWAGA: 1) Wszystkie uzgodnienia z Zamawiającym, Wykonawca będzie ustalał w formie pisemnej. 2) Projekt zakłada wykonanie kotłowni olejowej i magazynu oleju opałowego Zamawiający zamienia kotłownie olejową na gazową. Wykonawca ma obowiązek w ramach zamiany wycenić i wykonać: - kotłownię gazową z kotłem gazowym kondensacyjnym na gaz płynny propan-butan (moc kotła pozostaje taka jak kotła olejowego z projektu) - instalację zew. , wew. do kotła przyłącze gazu ze zbiornikami podziemnymi na zew.budynku.(Szkic położenia zbiorników w załączniku . Należy zaprojektować i zamontować dwa lub jeden zbiornik podziemny. o pojemności 9600l -wykonanie niezbędnych prac technologicznych i budowlanych potrzebnych do wykonania powyższego zakresu prac . -wykonanie projektu i uzgodnień wewnętrznej i zewnętrznej instalacji gazowej zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę na w/w zakres prac 3)Wykonawca przygotuje dokumentację odbiorową w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego . 4)Meble i wyposażenie obiektu zgodne z opisem dołączonym opis wyposażenie 5)Ogrodzenie , elementy małej architektury oraz elementy zagospodarowania terenu zgodnie z opisem technicznym cz.1 oraz rysunkami 6)Sieci teletechniczne należy wykonać i wycenić na podstawie: -opis sieci teletechnicznych wymagania - rysunki załącznik 1 sieci teletechniczne -opis techniczny b teletechniczna , - projektem budowlano-wykonawczym oraz specyfikacją technicznej wykonania i odbioru robót 7)Przedmiary są elementami pomocniczymi - wyceny należy dokonać na podstawie całej dokumentacji 9)- Brama z furtką mają zostać wykonane jako rozdzielone elementy jak na rys. PZ1 -Szerokość bramy 4m jak na rys. -Szerokość furtki 1,2m -Wysokość bramy i furtki 1,5m -ogrodzenie panelowe stałe wys. panelu 150cm 10) Zamontować klimatyzację w pom. Serwerowni Zamawiający przewiduje zebranie wykonawców na miejscu budowy Szczepanów ul. Średzka dz. Nr 126 . Informacja o terminie zebrania będzie podana przez zamawiającego na stronie bib.srodaslaska.pl (zakładka przetargi)w celu zapoznania się z zakresem robót do wykonania. 7)Przedmiary są elementami pomocniczymi - wyceny należy dokonać na podstawie całej dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4. Przedmiot zamówienia klasyfikowany jest jako robota budowlana. 5. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowo - kosztorysowej stanowiącej załącznik Nr 3 do SIWZ, w skład której wchodzi: projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzja pozwolenia na budowę, przedmiar robót oraz wzór umowy. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac i ich zgodność z dokumentacją projektowo - kosztorysową, umową, specyfikacjami technicznymi i instrukcjami Zamawiającego, w tym polecenia Inspektora Nadzoru. Załączona do SIWZ dokumentacja projektowo - kosztorysowa i wszystkie dodatkowe dokumenty przekazane Wykonawcy stanowią część umowy, a wymagania określone w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby były zawarte w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach w poszczególnych dokumentach obowiązuje następująca kolejność ich ważności: 1) Dokumentacja projektowa. 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Przedmiary robót. 7. Podane w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót nazwy własne materiałów należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie podczas wykonywania robót innych równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych technologicznych, jakościowych i estetycznych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymagać będzie na etapie realizacji robót złożenia stosownych dokumentów, które uwiarygodnią proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia. Wykonawca proponujący urządzenia i materiały równoważne musi udowodnić, że proponowany element zamienny spełnia wymienione wymagania zarówno pod względem technicznym i jakościowym wraz z oświadczeniem, że proponowane urządzenie jest równoważne do zaproponowanego w dokumentacji, co do jego przeznaczenia. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: zdjęcie produktu, atest PZH, deklaracja zgodności producenta aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne wraz z charakterystyką pracy urządzeń ujętych w dokumentacji projektowej. Zamawiający nie wyraża zgody, aby proponowane urządzenia równoważne były prototypami lub urządzeniami testowymi. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie. Wykonawca przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadczyć, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji. - Wykonawca w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo - finansowy w rozbiciu na tygodnie ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.00 - Toalety publiczne 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • K.I.Z Spółka Cywilna, Staśko Krzysztof, Staśko Wiesław, ul. Żytnia 6, 55-300 Środa Śląska, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1514996,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1378989,20

  • Oferta z najniższą ceną: 1378989,20 / Oferta z najwyższą ceną: 1516428,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.