eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodynie › Demontaż, odbiór i utylizacja wyrobów zawierających azbest

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-01

Wodynie: Demontaż, odbiór i utylizacja wyrobów zawierających azbest
Numer ogłoszenia: 32530 - 2011; data zamieszczenia: 01.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Wodynie , ul. Siedlecka 43, 08-117 Wodynie, tel. 0 25 631 26 58, faks 0 25 631 26 58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodynie.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Demontaż, odbiór i utylizacja wyrobów zawierających azbest.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu demontażu, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest z budynków osób fizycznych na terenie gminy Wodynie. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wykazy nieruchomości, z których mają zostać usunięte wyroby zawierające azbest i skontaktuje się telefonicznie z każdym właścicielem nieruchomości w celu uzgodnienia terminu wykonania usługi. Zamawiający przewiduje zdementowanie pokryć dachowych z płyt zawierających azbest, z budynków mieszkalnych i gospodarczych na posesjach osób fizycznych na terenie gminy Wodynie w ilości około 2100 m2 i odebranie zalegających na posesjach od osób prywatnych płyt azbestowych (zdemontowanych wcześniej lub składowanych) z ich transportem i utylizacją w ilości około 67 100 kg = 6100 m2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z: -z Program usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Wodynie na lata 2010-3032 -Miejsce realizacji zamówienia - nieruchomości będące własnością osób fizycznych położone na terenie gminy Wodynie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 zł. słownie: Dwa tysiące złotych. 2.Wadium może być wniesione w jednej z niżej wymienionych form: a)pieniądza na konto Zamawiającego, b)poręczeniach bankowych, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 08 9194 0007 0050 0135 2000 0050 w takim terminie aby środki finansowe wpłynęły na konto zamawiającego przed terminem składania ofert. 4.Dowód wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu (bezgotówkowe) powinien być dołączony do oferty w postaci oryginału.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2, w/w ustawy, a ponadto: b) przedłożą aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, lub aktualną umowę z firmą posiadającą takie zezwolenia, c) przedstawią dokument w formie wykazu wykonywanych w okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia - usług zbiorowych (minimum 2 usługi usuwania wyrobów zawierających azbest, wykonywanych na rzecz, np. gminy, o wartości co najmniej 20 tys. złotych każde) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów wykonania utylizacji pokryć dachowych z eternitu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty poświadczające wykonanie usługi, np. referencje, protokóły, itp. e) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, f) wpłacą wadium w wysokości 2 000 zł (słownie; Dwa tysiące złotych) na warunkach określonych w Rozdziale VIII niniejszej SIWZ na rzecz Zamawiającego do dnia 17 marca 2011r. do godz. 10:45 2. Spełnienie warunków określonych w Rozdziale V w pkt. 1 zostanie sprawdzone i ocenione w oparciu o dokumenty wymienione w Rozdziale VI pkt. 2 poprzez stwierdzenie prawidłowości ich sporządzenia i faktycznego przedłożenia. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na zasadzie: spełnia- nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedstawią dokument w formie wykazu wykonywanych w okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia - usług zbiorowych (minimum 2 usługi usuwania wyrobów zawierających azbest, wykonywanych na rzecz, np. gminy, o wartości co najmniej 20 tys. złotych każde) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów wykonania utylizacji pokryć dachowych z eternitu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty poświadczające wykonanie usługi, np. referencje, protokóły. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na zasadzie: spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków wynikajacych z art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp, że posiadają odpowiedni potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - zgodnie z załacznikiem Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na zasadzie: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2, w/w ustawy, a ponadto: b) przedłożą aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, lub aktualną umowę z firmą posiadającą takie zezwolenia, c) przedstawią dokument w formie wykazu wykonywanych w okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia - usług zbiorowych (minimum 2 usługi usuwania wyrobów zawierających azbest, wykonywanych na rzecz, np. gminy, o wartości co najmniej 20 tys. złotych każde) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów wykonania utylizacji pokryć dachowych z eternitu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty poświadczające wykonanie usługi, np. referencje, protokóły, itp. e) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, f) wpłacą wadium w wysokości 2 000 zł (słownie; Dwa tysiące złotych) na warunkach określonych w Rozdziale VIII niniejszej SIWZ na rzecz Zamawiającego do dnia 21 marca 2011r. do godz. 10:45 2. Spełnienie warunków określonych w Rozdziale V w pkt. 1 zostanie sprawdzone i ocenione w oparciu o dokumenty wymienione w Rozdziale VI pkt. 2 poprzez stwierdzenie prawidłowości ich sporządzenia i faktycznego przedłożenia. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na zasadzie: spełnia- nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1, pkt. 4, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia- zał. Nr 3 do SIWZ. Spełnienie tego warunkuzostanie sprawdzone i ocenione w oparciu: o Rozdział V pkt. 1 lit.ppkt.e SIWZ i Rozdział VI pkt. 1 ppkt.d SIWZ poprzez stwierdzenie prawidłowosci sporzadzenia i faktycznego przedłożenia. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na zasadzie: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany niniejszej umowy w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy w razie konieczności wynikających z zawarcia przez Zamawiającego umowy o finansowanie usługi ze środków zewnętrznych oraz w razie długotrwałego występowania warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie przedmiotu zamówienia. 2.Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1 nie może wpłynąć na zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodynie.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wodynie, ul. Siedlecka 43, 08-117 Wodynie, II piętro - pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2011 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy Wodynie, ul. Siedlecka 43, 08-117 Wodynie - pokój nr 15 (sekretariat) II piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.