eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Lublińcu według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV CPV 30192113-6 wkłady drukujące; CPV 30.12.51.00-2 wkłady barwiące, CPV 30125110-5 tonery do drukarek laserow



Ogłoszenie z dnia 2009-09-21

Lubliniec: dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Lublińcu według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV : CPV 30192113-6 wkłady drukujące; CPV 30.12.51.00-2 wkłady barwiące, CPV 30125110-5 tonery do drukarek laserowych .
Numer ogłoszenia: 325306 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Lublińcu, ul. Paderewskiego 7b, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 352 83 00, faks 034 352 83 99.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Lublińcu według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV : CPV 30192113-6 wkłady drukujące; CPV 30.12.51.00-2 wkłady barwiące, CPV 30125110-5 tonery do drukarek laserowych ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Lublińcu ( wg wykazu, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Przez oryginalne materiały eksploatacyjne zamawiający rozumie wyłącznie materiały wyprodukowane przez producentów urządzeń wymienionych w załączniku nr 4 do SIWZ. Materiały oryginale powinny być fabrycznie nowe, posiadać oryginale zabezpieczenia - hologramy danego producenta. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za równoważne uznaje fabrycznie nowe, nie regenerowane, żaden z elementów nie był nigdy używany - począwszy od plastikowej obudowy poprzez wałek optyczny, listwę zbierająca, wałek pcr, rolkę transferową oraz głowicę i układ elektroniczny cartridga. Parametry techniczne i jakościowe równoważnych materiałów eksploatacyjnych winny być takie same lub lepsze jak parametry tej samej klasy produktów oryginalnych. W szczególności zagwarantowana winna być nie gorsza jakość wydruku, pojemność , wydajność. W przypadku kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony który monitoruje proces wydruku i zużycie tonera/ atramenty, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element. Produkty równoważne winny być oznaczone poprzez podanie nazwy, symbolu, wydajności i producenta. Wykonawca który zaoferuje materiały równoważne bierze na siebie odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem materiałów równoważnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 31312.54 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Lublińcu według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV : CPV 30192113-6 wkłady drukujące; CPV 30.12.51.00-2 wkłady barwiące, CPV 30125110-5 tonery do drukarek laserowych .

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Uslug Komputerowych KOMPLEX, LĘDZINY UL. POKOJU 6A/12, 43-143 LĘDZINY, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 29532
  • Oferta z najniższą ceną: 29532 oferta z najwyższą ceną: 30902.04
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.