eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › adaptacja pomieszczeń parteru b. Żłobka nr 35 w Warszawie przy ul. Rębkowskiej dla Ogniska Wychowawczego Gocław - etap I



Ogłoszenie z dnia 2007-06-06

POZYCJA 32526

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: adaptacja pomieszczeń parteru b. Żłobka nr 35 w Warszawie przy ul. Rębkowskiej dla Ogniska Wychowawczego Gocław - etap I Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zespół Ognisk Wychowawczych im. Kazimierza Lisieckiego "Dziadka", do kontaktów: Stanisław Stankiewicz, ul. Stara 4, 00-231 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 635 22 81, fax 022 635 22 81, e-mail: Stankiewicz@onet.eu. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ecom.home.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Jednostka budżetowa; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja pomieszczeń parteru b. Żłobka nr 35 w Warszawie przy ul. Rębkowskiej dla Ogniska Wychowawczego Gocław - etap I. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Rębkowska m. Warszawa woj. mazowieckie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. wykonanie remontu związanych z adaptacją pomieszczeń i terenu dawnego żłobka na sale zajęć dla dzieci, pomieszczeń biurowych i zaplecza socjalno-gastronomicznego; 2. wymiana instalacji sanitarnej, wentylacyjnej i elektrycznej; 3. wymiana posadzek i malowanie ścian oraz innych prac budowlanych związanych z dostosowaniem do nowej funkcji; 4. położenie chodnika; 5. wykonanie nowego pokrycia tarasu i pochylni dla niepełnosprawnych wraz z balustradami. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawcy w terminie i miejscu określonym w niniejszym ogłoszeniu złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym (wzór formularza wniosku dostępny w siedzibie zamawiającego, faksem lub pocztą elektroniczną) do którego zostaną dołączone: a. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, b. dokumenty określone w par.! ust. lpkt. 2,3,4,5, par. l ust 2 pkt. 1,3,4,5,6 oraz par. l ust.3 pkt.2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: 1. w przypadku Konsorcjum podmioty współpracujące ze sobą winny dołączyć podstawę prawną współpracy tj. umowę konsorcjum bezwzględnie zawierającą: - upoważnienie jednego z członków konsorcjum (głównego partnera) jako osobę prawną do występowania w imieniu każdego z pozostałych partnerów we wszystkich sprawach związanych ofertą oraz umową, - stwierdzenie, że partnerzy solidarnie odpowiadają za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zadania, - zawartą na czas trwania umowy z notarialnie potwierdzonymi podpisami 2. w przypadku powierzenia wykonania zadania podwykonawcom należy przedstawić zakres robót przez nich wykonywany, tożsamość podwykonawców (nazwa firmy), uprawnienia budowlane osób wskazanych do kierowania powierzonymi robotami, zobowiązanie do współpracy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne Oryginalny kod CPV: 45.25.11.30 - Instalacje wodne Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy elektrowni Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie o wartości powyżej 60.000 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 90

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 7 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. nie są wykluczeni na podstawie art. 24 i spełniają wymogi art. 22 Ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 z późno zm), 2. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: - zatrudniają pracowników posiadających potwierdzone uprawnieniami kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki na zakup potrzebnych do wykonania zamówienia materiałów i urządzeń oraz na wynagrodzenia pracowników. 4. posiadają lub mają dostęp do odpowiedniego sprzętu i urządzeń umożliwiających wykonanie zamówienia 5. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. pięć prac obejmujących roboty w zakresie - wykonanie remontu związanych z wymiana posadzek, malowanie ścian, montażem stolarki okiennej i drzwiowej oraz innych prac budowlanych, - wykonanie instalacji sanitarnej, wentylacyjnej i elektrycznej. Zrealizowane prace muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu (opinie, referencje) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Znaczenie warunków stawianych wykonawcom przy tworzeniu "listy wykonawców" zaproszonych do składania ofert: 1) Spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena będzie dokonywana na zasadzie "spełnia / nie spełnia" 2) Ocenie punktowej podlegać będzie doświadczenie Wykonawcy, na podstawie wykazu robót i dołączonych dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. Wykonawca za każdą robotę budowlaną wykonaną z należytą starannością ponad wymagane minimum (5 prac) otrzyma jeden punkt Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych wart. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków. 6) Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadaj ą środki na zakup potrzebnych do wykonania zamówienia materiałów i urządzeń oraz na wynagrodzenia pracowników. Powyższa informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku. 7) Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia ("Potencjał kadrowy"). Do informacji muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz dokumenty potwierdzające przynależność wymienionych osób do Izby Inżynierów Budownictwa. 8) nformację o posiadanym sprzęcie ("Potencjał techniczny"), przewidywanym do użycia przy realizacji zamówienia. 9) Informację o doświadczeniu Wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe) w realizacji robót rodzajowo porównywalnych z przedmiotem niniejszego przetargu. 10) Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w 2006 roku, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.Forma składanych dokumentów: Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu. Dokumenty urzędowe złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.06.2007, godzina 10:15, Zespół Ognisk Wychowawczych im. Kazimierza Lisieckiego "Dziadka", ul. Stara 4, 00-231 Warszawa, sekretariat ZOW.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.