eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Zamówienie uzupełniające II do zamówienia podstawowego pn. Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2012r. na drogach gminnych - Zadanie nr 2



Ogłoszenie z dnia 2012-08-31

Bytom: Zamówienie uzupełniające II do zamówienia podstawowego pn. Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2012r. na drogach gminnych - Zadanie nr 2
Numer ogłoszenia: 325260 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, faks 032 3969702.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające II do zamówienia podstawowego pn. Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2012r. na drogach gminnych - Zadanie nr 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni dróg gminnych na terenie Gminy Bytom w 2012r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Drogowych ORFIN Sp. z o.o. sp. k., ul. Sikorskiego 1a, 41-922 Radzionków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 182778,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 224817,94

  • Oferta z najniższą ceną: 224817,94 / Oferta z najwyższą ceną: 224817,94

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wobec zakończenia umów obejmujących bieżące utrzymanie dróg gminnych w 2012r. i wystąpienia potrzeby kolejnych bieżących remontów nawierzchni ulic na tych kategoriach dróg, postanowiono o dalszym utrzymaniu dróg w ramach posiadanych środków finansowych, udzielając zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki. Środki finansowe na ten cel zostały zapewnione arkuszem oceny nr 53/DTIR/2012 z dnia 06.08.2012r. Zgodnie z cz. XX SIWZ zamówienia podstawowego oraz w sekcji II.1.4. ogłoszenia o zamówieniu Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. W cz. 2 protokołu z postępowania określono, że wartość zamówienia określono na kwotę 2.672.196,02 zł netto w tym wartość przewidywanych zamówień uzupełniających została ustalona na kwotę 890.732,01 zł , przy czym było to zamówienie udzielane w częściach, a wartość poszczególnych części została oszacowana na : Część nr 1 - 1.086.945,67 zł netto w tym wartość przewidywanych zamówień uzupełniających została ustalona na kwotę 543.472,84 zł Część nr 2 - 694.518,34 zł netto w tym wartość przewidywanych zamówień uzupełniających została ustalona na kwotę 347.259,16 zł Dla części 2 - dróg gminnych i wewnętrznych, zamawiający udzielił już raz zamówienia uzupełniającego nr 19/A/WR/WB/2012 na kwotę 162.264,17 zł netto (199.584,93 zł brutto) stanowiącą 23,36%. Obecnie drugie zamówienie uzupełniające ma zostać udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego tj. Zakładowi Robót Drogowych ORFIN Sp. z o.o sp. k., 41-922 Radzionków ul. Sikorskiego 5A, od udzielenia zamówienia podstawowego nie upłynęły trzy lata, zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, wartość udzielanego zamówienia uzupełniającego stanowi 26,32% wartości części 2 zamówienia podstawowego , a łączna wartość zamówień uzupełniających nie przekracza 50% wartości części 2 zamówienia podstawowego. Biorąc powyższe pod uwagę zachodzą wszystkie przesłanki dla zastosowania zamówienia z wolnej ręki, przewidziane w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.