Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2007-06-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Szepietowo: opracowanie 2 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla 4 obszarów z obrębu miejscowości Szepietowo oraz udział w czynnościach związanych z ich sporządzeniem Publikacja nieobowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Szepietowo, do kontaktów: Beata Wyszyńska, ul. Główna 6, 18-210 Szepietowo, woj. podlaskie, tel. 086 4760732, 4760133, fax 086 4760110, e-mail: ug@szepietowo.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szepietowo.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie 2 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla 4 obszarów z obrębu miejscowości Szepietowo oraz udział w czynnościach związanych z ich sporządzeniem.
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12.
Główne miejsce świadczenia usług: Szepietowo.
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Plan Nr 1
Szepietowo obszar 1 (obręb Szepietowo) - teren zabudowy mieszkaniowo - usług.
Szepietowo obszar 2 (obręb Szepietowo) - teren zabudowy mieszkaniowo - usług.
Plan Nr 2
Szepietowo obszar 4 (obręb Szepietowo) - teren aktywności gospodarczej
Szepietowo obszar 5 (obręb Szepietowo - Gierałty Stare) - teren aktywności gosp.
Powierzchnia terenu objętego opracowaniem:
- Plan Nr 1 zagospodarowania przestrzennego - ok. 34 ha
obszar 1 - ok. 22 ha
obszar 2 - ok. 12 ha
- Plan Nr 2 zagospodarowania przestrzennego - ok. 20 ha
obszar 4 - ok. 12 ha
obszar 5 - ok. 8 ha
Ilość egz. opracowania (wraz z wymaganymi załącznikami i opracowaniami towarzyszącymi):
Zakres dla każdego planu:
- 5 kompletów wraz z rysunkami w formacie A3 lub A4, z wyłączeniem dokumentacji formalno-prawnej (rysunki w skali 1:1000), umieszczenie opisu stref, sposobu ich zagospodarowania i obsługi komunikacyjnej oraz innych szczegółowych wymogów w jednym miejscu, bez \rozrzucania\ tych informacji po całej uchwale,
- rysunek:
a) 2 plansze w skali 1:1000 zafoliowane, oprawione w listwy, przystosowane do zawieszenia na ścianie i do przenoszenia (tzw. \fartuch\ zabezpieczający) + opakowanie do przechowywania w formie zwiniętej
b) 2 komplety w skali 1:1000 w formie \zeszytów\ A3 (każdy pojedynczy rysunek zafoliowany), przy czym ustalenia dla obszaru objętego planem winny być pokazane w intensywnej barwie, a poza obszarem opracowania w barwie bladej,
- dokumentacja formalno-prawna w jednym egzemplarzu w oryginale i w jeden egzemplarzu w kopii,
- 1 egzemplarz - format do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego (bez zachowania skali),
- wszystkie określone ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym opracowania towarzyszące - po 3 egzemplarze,
- wymagana ilość egzemplarzy opracowań - projektów planu, wymaganych na poszczególnych etapach postępowania (uzgadnianie, opiniowanie, wyłożenie do publicznego wglądu, ..)
Zakres wersji elektronicznej:
- dokumenty opracować na podkładzie cyfrowym w Systemie Informacji Geograficznej (GIS) po 2 egz. każdego opracowania dostarczyć na CD,
- część graficzną rysunku planu należy powiązać z ustaleniami tekstowymi planu - do części graficznej należy \podłączyć\ część tekstową planu w taki sposób, że nie trzeba wyszukiwać w tekście uchwały opisu dla poszczególnych wyrysów, ale wyrys i wypis z planu otrzymuje się automatycznie równocześnie.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) pozyskanie materiałów geodezyjnych w zakresie wymaganym do sporządzenia planu (Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem dysponuje bazą danych w programie EWMAP - odpłatnie)
b) przeprowadzenie postępowania, zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (art. 17, art. 20), w tym min.:
- przygotowanie i wysłanie pism i załączników, odpowiednio adresowanych do instytucji i organów właściwych do zawiadamiania, uzgadniania i opiniowania (zestaw gotowych dokumentów do podpisania),
- analiza złożonych wniosków i przygotowanie pisemnych odpowiedzi (z uzasadnieniem),
- przygotowanie pisemnych odpowiedzi ( z uzasadnieniem) na złożone uwagi do projektu planu,
- obsługa wyłożenia do publicznego wglądu projektów planów miejscowych (min. 50 godzin dla każdego planu w terminach uzgodnionych z Zamawiającym),
- przygotowanie analizy zgodności planów z ustaleniami studium,
- przygotowanie propozycji rozstrzygnięć - załączników do uchwały, o których mowa w art. 20 ustawy: o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu planu; o sposobie realizacji, zapisanych w planie, inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej oraz zasadach ich finansowania;
c) współpraca z zamawiającym, w tym uzgadnianie proponowanych rozwiązań - przedłożenie do akceptacji koncepcyjnych rozwiązań,
d) koszty i nadzór nad stroną proceduralną,
e) uwzględnienie informacji z wydanych pozwoleń na budowę oraz decyzji o warunkach zabudowy z ostatnich 3 lat oraz z materiałów przekazywanych sukcesywnie przez zamawiającego do dnia skompletowania projektów do opiniowania,
f) rozpatrzenie wniosków dotyczących ustalenia warunków zabudowy dla terenów objętych opracowaniem planów miejscowych: ustalenie war. zabudowy w formie decyzji o war. zabudowy lub uzasadnienie zasadność zawieszenia postępowania,
g) przeszkolenie pracownika Urzędu Gminy w zakresie obsługi opracowanych planów miejscowych w wersji elektronicznej w wymiarze min. 8 godzin. Przeszkolenie należy przeprowadzić przed ostatnim etapem rozliczenia.
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV):
Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego
Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: Plan Nr 1 - teren zabudowy mieszkaniowo-usług.
Plan Nr 2 - teren aktywności gospodarczej
Powierzchnia terenu objętego opracowaniem:
- Plan Nr 1 zagospodarowania przestrzennego - ok. 34 ha
obszar 1 - ok. 22 ha
obszar 2 - ok. 12 ha
- Plan Nr 2 zagospodarowania przestrzennego - ok. 20 ha
obszar 4 - ok. 12 ha
obszar 5 - ok. 8 ha.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: - wykonawca jest uprawniony do realizacji usług w zakresie określonym zamówieniem
- wykonawca w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej 2 uchwalone obowiązujecie miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, obejmujące tereny zabudowy mieszkaniowej i aktywności gospodarczej, o powierzchni objętej planem nie mniejszej niż.20 ha (każdy),
- dysponuje co najmniej czteroosobowym zespołem, z których co najmniej 2 osoby, główny projektant i projektant sprawdzający, są członkami izby urbanistów, wpisanymi aktualnie na listę.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Za spełnienie warunków udziału w zamówieniu uznaje się przedłożenie (dołączenie do oferty) wymaganych oświadczeń i dokumentów
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana w systemie spełnia / nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia: co najmniej 2 uchwalone obowiązujecie miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, obejmujące tereny zabudowy mieszkaniowej i aktywności gospodarczej, o powierzchni objętej planem nie mniejszej niż 20 ha (każdy), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie
/do oferty należy dołączyć jeden przykładowy dotychczas wykonany plan (tekst + rysunek) w oryginalnej skali/,
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia: co najmniej czteroosobowy zespół, w którym co najmniej 2 osoby, główny projektant i projektant sprawdzający, są członkami izby urbanistów, wpisanymi aktualnie na listę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-szepietowo.pbip.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.07.2007, godzina 10:10, Urząd Gminy Szepietowo, ul. Główna 6, 18-210 Szepietowo, pokój nr 19.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.06.2007.
INNE PRZETARGI SZEPIETOWO
więcej: przetargi SZEPIETOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Biała Podlaska wraz z niezbędnymi opracowaniami
- Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Krościenko Wyżne
- Opracowanie zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa - wieś Bącza Kunina, Homrzyska i Złotne, Frycowa, Nawojowa, Popardowa, Żeleźnikowa Wielka i Żeleźnikowa Mała
- "Opracowanie projektu planu ogólnego dla Gminy Szastarka"
- Sporządzenie Planu ogólnego gminy Miedźno
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Żyznowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.