eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › Wykonanie projektów budowlanych oświetlenia ulicznego w Lubaczowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-10-17


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

www.lubaczow.pl zakładka przeargi inwestyjne

Ogłoszenie nr 325166 - 2016 z dnia 2016-10-17 r.

Lubaczów: Wykonanie projektów budowlanych oświetlenia ulicznego w Lubaczowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa), krajowy numer identyfikacyjny 65090069000000, ul. ul. Rynek  26, 37600   Lubaczów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 328 010, e-mail , faks 166 321 191.
Adres strony internetowej (URL): www.lubaczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.lubaczow.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie
www.lubaczow.pl zakładka przeargi inwestyjne


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
W wersji papierowej
Adres:
ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów budowlanych oświetlenia ulicznego w Lubaczowie
Numer referencyjny: RIR.III.271.4.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie projektów budowlanych oświetlenia ulicznego w Lubaczowie - wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę. 1. Etap I - termin wykonania: 31.12.2016r. - złożenie wniosku o pozwolenie na budowę od organu administracji architektoniczno-budowlanej. a) os. Mazury II (obowiązujący MPZP): - ul. Generała Antoniego Jeziorańskiego 336m- droga gminna nr 104890, dz. nr ewid. gruntów: 4606/12, 5660 - ul. Świętej Królowej Jadwigi 300m- droga gminna nr 104889R, dz. nr ewid. gruntów: 5673 - ul. Hetmana A. M. Sieniawskiego 199m - droga gminna nr 104883R, dz. nr ewid. gruntów: 5598/1 - ul. Hetmana Jana Tarnowskiego 232m - droga gminna nr 104888R, dz. nr ewid. gruntów: 5621 - ul. Kasztelańska 338m - droga gminna nr 104887R, dz. nr ewid. gruntów: 5597 - ul. Mikołaja Zibura 87m- droga gminna nr 104884R, dz. nr ewid. gruntów: 5564 - ul. Księcia Władysława Opolczyka 216m- droga gminna nr 104886R, dz. nr ewid. gruntów: 5578 - ul. Księcia Leszka Białego 549m - droga gminna nr 104885R, dz. nr ewid. gruntów: 5545, 4581/5, 4582/2, 4591/2 - ul. Wojewody Pakosława 105m- droga gminna nr 104882R, dz. nr ewid. gruntów: 5526 - teren zielony, dz. nr ewid. gruntów: 5591 b) Mazury IV(obowiązujący MPZP): - ul. Poziomkowa 160m, dz. nr ewid. gruntów: 4559 - ul. Andrzeja II Węgierskiego 121m, dz. nr ewid. gruntów: 4560/6, 4562/8, 4561/4 c) Mazury V (obowiązujący MPZP): - ul. Św. Huberta, m, dz. nr ewid. gruntów: 4552/8 d) os. Mazury VI (obowiązujący MPZP): - ul. Agenora Gołuchowskiego 370m- droga gminna nr 104894R, dz. nr ewid. gruntów 5723 - ul. Jaworowa 210m - droga gminna nr 104898R, dz. nr ewid. gruntów: 4635/1, 4640/1, 4663, 5743 - ul. Ostrowiecka 150m- droga gminna nr 104899R, dz. nr ewid. gruntów: 4633/6, 4634, 5698/1 - droga gminna 150m, dz. nr ewid. gruntów: 5691, 4634 - ul.Piotra Łukasiewicza 157m - droga gminna nr 104893R, dz. nr ewid. gruntów: 5751 - ul. Franciszka Mazurkiewicza 160m - droga gminna nr 104891R, dz. nr ewid. gruntów: 5713 - ul.Płk. Franciszka Herzoga 207m - droga gminna nr 104892R, dz. nr ewid. gruntów: 5706 - teren zielony, dz. nr ewid. gruntów: 5705 2. Etap II - termin wykonania: 30.06.2017r. - uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę. a) ul. Hotelowa, ul. Słoneczna, os. Mały Łążek (wymagana decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego): - droga gminna nr 104958 R, ul. Słoneczna - 780m, dz. nr ewid. gruntów: 3416/1 , 3575/73, 3575/84, 3575/81, 3575/75, 3574/2 - droga gminna nr 104957 R ul. Handlowa - 340 m, dz. nr ewid. gruntów: 3569/1 - droga gminna nr 104966 R Józefa Ignacego Kraszewskiego 328m, dz. nr ewid. gruntów: 3460/2, 3473/2, 3472/14, 3472/15, 3472/16 - droga gminna nr 104960 R ul. Rzeczna 220m, dz. nr ewid. gruntów: 3383, 3390, 3400/2 - droga gminna nr 104959 R ul. Jana Kochanowskiego 292 m, dz. nr ewid. gruntów: 3416/1 - droga gminna nr 104965 R ul. Jana Matejki 200m, dz. nr ewid. gruntów: 3452/1 - droga gminna nr 104967 R ul. Bolesława Prusa 145m, dz. nr ewid. gruntów: 3461 b) droga wewnętrzna - ciąg komunikacyjny k. Cerkwi - 71m, dz. nr ewid. gruntów: 2558/3; 3. Etap III - termin wykonania: 31.12.2017r. - uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę. a) os. Niemirowska: (obowiązujący MPZP) ul. Tulipanowa - 240m, 4399/19, 4398/6 ul. Różana - 100m, 4397/2, 4396/2, 4395/3, 5764/3 ul. Fiołkowa- 100m, 4397/5, 4396/5, 4395/6, 5764/6 b) os. Niemirowska II (obowiązujący MPZP), drogi osiedlowe: - dz. nr ewid. gruntów: 4359/129 - 350m, - dz. nr ewid. gruntów: 4359/75 -260m, - dz. nr ewid. gruntów: 4359/52 - 309m, - dz. nr ewid. gruntów: 4359/51 -245m, - dz. nr ewid. gruntów: 4359/107 -196m, - dz. nr ewid. gruntów: 4359/90 - 220, - dz. nr ewid. gruntów: 4359/122 - 165m, - dz. nr ewid. gruntów: 4359/35 - 440m, , - dz. nr ewid. gruntów: 4359/44 i 4387/1 dł 470m, - dz. nr ewid. gruntów: 4388/6 - 154m, c) ul. Starzyny - 500m , (wymagana decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego) dz. nr ewid. gruntów: 4969 R, 4344 , 4358/1 d) os. Kurierów AK (obowiązujący MPZP), drogi osiedlowe: ul. Ks. Haasa Paneckiego - 220m, dz. nr ewid. gruntów: 5411 ul. Gen. Przemysława Nokoniecznikoffa -160m, dz. nr ewid. gruntów: 5467 droga osiedlowa - 360m, dz. nr ewid. gruntów: 5441 - przebudowy oświetlenia ul. Kurierów AK -330m, dz. nr ewid. gruntów: 5450 e) droga powiatowa nr 1688R, ul. Przemysłowa wraz z os. Pod Borem - droga powiatowa nr 1688R, ul. Przemysłowa - 1100m, dz. nr ewid. gruntów: 1782; (wymagana decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego) ; - droga gminna nr 104906 R, ul. Szpitalna - 700 mb, dz. nr ewid. gruntów: 1598, (wymagana decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego); - os. Pod Borem, ul. Obrońców Lwowa - dł. 150m, 1769/9, 1770/3; (obowiązujący MPZP) - droga osiedlowa, dł 190m, dz. nr ewid. gruntów: 1947/11, (obowiązujący MPZP) f) ul. Dębickiego i łącznik do ul. Mickiewicza (obowiązujący MPZP): - ul. Dębickiego 120 m, dz. nr ewid. gruntów: 1424/7, 1425/7, 1427/7, 1428/7, 1429/7, 1429/7, 1430/7, 1432/10, 1433/10, 1433/19, - łącznik 135 ul. Mickiewicza - Dębickiego , dz. nr ewid. gruntów:1423/7 g) wymagające decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego: - ul. Brzozowa - 90 m, dz. nr ewid. gruntów: 4641/3, 4642/3, 4643/3, 4644/3; - droga wewnętrzna - boczna ul. Mazury , 100 m, dz. nr ewid. gruntów: 4722; - droga wewnętrzna ul. Zbożowa - 320m, - dz. nr ewid. gruntów: 577 , ul. Sadowa - 150m, dz. nr ewid. gruntów: 552, (wymagana decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego) ; - droga gminna nr 104902 R, ul. Piaskowa - 3 lampy, dz. nr ewid. gruntów: 1252 - droga wojewódzka DW866 ul. Mickiewicza - 3 lampy, dz. nr ewid. gruntów: 1450

II.5) Główny kod CPV: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
Dodatkowe kody CPV:71220000-0, 71240000-2, 71242000-6, 71300000-1, 71320000-7, 45000000-7, 74232000-4, 34928500-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1b Pzp,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1b Pzp,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży: o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1b Pzp. o wykaz usług usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane - Wykonawca winien wykazać, że wykonał co najmniej dwa (2) zamówienia polegające, lub mających w zakresie opracowanie projektów budowlanych na budowę lub przebudowę oświetlenia ulicznego obejmującego zakresem każdy: 40 punktów świetlnych - na kwotę 20.000,00 zł - wzór stanowi Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. o Wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych uzyskane na podstawie ustawy - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje zdobyte za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, i przynależącym do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Oświadczenie, że osoby które będą wykonywać lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają stosowne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych uzyskane na podstawie ustawy - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje zdobyte za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, i przynależącym do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, Wykonawca winien wykazać, że wykonał co najmniej dwa (2) zamówienia polegające, lub mających w zakresie opracowanie projektów budowlanych na budowę lub przebudowę oświetlenia ulicznego obejmującego zakresem każdy: 40 punktów świetlnych - na kwotę 20.000,00 zł - - wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy - patrz punkt 6.1. ppkt 1) lit. d SIWZ. 4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (w przypadku wyboru oferty, Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do przedłożenia polisy w wysokości min. wartości zamówienia - złożonej oferty).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie złotych: tysiąc 00/100).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena wykonania zamówienia 60.00
Okres aktualizacji 20.00
Okres rękojmi i gwarancji 20.00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik numer 8 SIWZ. 2. Warunki zmiany umowy zawartej w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.1 Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych później, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zostaną wprowadzone niezbędne zmiany do dokumentacji przetargowej, bez których wprowadzenia nie będzie możliwe wykonanie umowy, 2) proponowane przez Wykonawcę zmiany będą miały wpływ na przyspieszenie ukończenia zamówienia, zmniejszenie kosztów, lub w inny sposób dostarczą Zamawiającemu pożytku, 3) Wystąpi konieczność rezygnacji z części zamówienia, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy (zmniejszenie wynagrodzenia o wartość niewykonanego zamówienia), 4) wystąpi zmiana obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych, 5) wystąpi zmiana osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia po stronie Wykonawcy i osób nadzorujących wykonanie zamówienia po stronie Zamawiającego 6) nastąpi zawieszenie wykonanie przedmiotu zamówienia przez zamawiającego, 7) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT. 8) Zamawiający wydłuży termin na wykonanie zamówienia o okres na jaki prace projektowe zostały wstrzymane z przyczyn niezależnych od zamawiającego oraz wykonawcy tj.: w przypadku: gdy prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy. Termin umowny zostanie wydłużony o sumę dni okresów wstrzymania prac na wniosek Wykonawcy uzgodniony z Zamawiającym. 2.2 Wprowadzone zmiany, za zgodą obu stron mogą skutkować zmianą terminu realizacji umowy oraz zmianą wynagrodzenia wykonawcy. 2.3 Strona wnioskująca o zmianę umowy, każdorazowo przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmiany do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 26/10/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polki
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.