eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › bankowa obsługa budżetu powiatu oleśnickiego, podległych jednostek organizacyjnych oraz administracji zespolonej w latach 2007 - 2011 na potrzeby powiatu oleśnickiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-06

POZYCJA 32512

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Oleśnica: bankowa obsługa budżetu powiatu oleśnickiego, podległych jednostek organizacyjnych oraz administracji zespolonej w latach 2007 - 2011 na potrzeby powiatu oleśnickiego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Oleśnicki z siedzibą w Oleśnicy, do kontaktów: Kowalczyk Zbigniew, ul. J. Słowackiego 10, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3140107, fax 071 3140110, e-mail: zamowienia@powiat-olesnicki.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat-olesnicki.pl, http://www.bip.olesnica.ig.pl/webcm/przetargi Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bankowa obsługa budżetu powiatu oleśnickiego, podległych jednostek organizacyjnych oraz administracji zespolonej w latach 2007 - 2011 na potrzeby powiatu oleśnickiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: Oleśnica. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Oleśnickiego oraz podległych jednostek organizacyjnych i administracji zespolonej w okresie od 1 września 2007 r. do 31 sierpnia 2011 r. 1. Bankowa obsługa obejmuje: 1) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego budżetu Powiatu oraz rachunków bieżących jednostek organizacyjnych, w tym Starostwa Powiatowego w Oleśnicy, 2) otwarcie i prowadzenie rachunków funduszy celowych, 3) otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych, 4) otwarcie i prowadzenie rachunków środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i innych środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, niepodlegających zwrotowi, 5) realizację poleceń przelewu w wersji elektronicznej oraz papierowej, 6) prowadzenie agencji /ajencji banku w siedzibie zamawiającego prowadzącą obsługę kasową zamawiającego, 7) udzielenie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu, 8) lokowanie wolnych środków pieniężnych 9) uruchomienie i prowadzenie usługi typu home-banking w Starostwie Powiatowymi i6 jednostkach wskazanych przez Zarząd Powiatu. 10) szkolenie pracowników w zakresie obsługi wprowadzonego systemu elektronicznego, 11) serwis systemu elektronicznej obsługi rachunku, 12) dostarczanie wyciągów w formie papierowej oraz w formie pliku elektronicznego, 13) wydawanie opinii bankowych, zaświadczeń i innych niezbędnych dokumentów, 14) świadczenie innych usług bankowych na rzecz jednostek objętych przedmiotem zamówienia, tj. telefoniczne informowanie o stanie konta bankowego, przechowywanie depozytów, wydawanie blankietów czekowych, 15) wkłady oszczędnościowe (depozytowe)2.Zamawiający oczekuje, aby Wykonawca: 1) nie pobierał prowizji ani innych opłat z tytułu otwarcia i prowadzenia rachunków, 2) nie pobierał prowizji oraz opłat za otwarcie i prowadzenie subkont, 3) nie pobierał prowizji ani opłat za realizację polecenia przelewu wydanego przez Zamawiającego na rachunek prowadzony przez Bank Wykonawcy, 4) nie pobierał prowizji ani opłat od kwoty przelewu, w związku z poleceniem wydanym przez Zamawiającego na rachunek prowadzony przez Bank Wykonawcy, 5) nie pobierał prowizji ani opłat z tytułu obsługi lokat terminowych, 6) nie pobierał prowizji ani opłat za wypłatę i wpłatę gotówkową z/na rachunku (ek) Zamawiającego na rzecz Zamawiającego, 7) nie pobierał prowizji ani opłat za wpłaty gotówkowe z tytułu wpłat i wypłat gotówkowych dokonanych na rzecz powiatu w agencji/ajencji prowadzonej w siedzibie zamawiającego, 8) nie pobierał prowizji ani opłat z tytułu potwierdzenia stanu salda na rachunkach bankowych, wydawania historii prowadzonych rachunków, 9) nie pobierał opłat za druki i formularze niezbędne do przeprowadzenia transakcji gotówkowych i bezgotówkowych, 10) nie pobierał prowizji ani opłat za dostarczenie wyciągów w formie papierowej oraz w formie pliku elektronicznego, 11) nie pobierał opłat za rozpatrzenie wniosku o kredyt w rachunku bieżącym i za udzielenie kredytu, 12) nie pobierał prowizji ani opłat od niewykorzystanej części linii kredytowej w ramach przyznanego limitu kredytu w rachunku bieżącym, a także od wszelkich innych czynności związanych z obsługą linii kredytowej, (kwota limitu kredytowego w rachunku bieżącym w 2007 r - 5 mln zł z możliwością zmiany zgodnie z podejmowanymi uchwałami w sprawie zmiany budżetu Powiatu Oleśnickiego. W kolejnych latach limit kredytowy ustalony zgodnie z wielkościami zapisanymi w uchwałach budżetowych), 13) nie pobierał prowizji ani innych opłat z tytułu instalacji i świadczenia usług typu home- banking, 14) nie pobierał opłat za serwisowanie systemu elektronicznej obsługi rachunków, 15) świadczenia innych usług bankowych na rzecz jednostek objętych przedmiotem zamówienia, tj. telefoniczne informowanie o stanie konta bankowego, przechowywanie depozytów, wydawanie blankietów czekowych, 16) nie pobierał za wydanie zaświadczeń i opinii bankowych. 17) nie pobieranie opłat za prowadzenie agencji/ajencji w siedzibie zamawiającego, 18) Dokonanie usprzętowienia trzech stanowisk umożliwiających dokonywanie przelewów - usługa typu home-banking, (szczegółowy opis sprzętu w specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem, rozporządzenie o utworzeniu banku w przypadku banku państwowego, statut, uchwały w sprawie powołania członków rad nadzorczych i zarządu, - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - Na potwierdzenie spełnienia wymogu posiadania systemu bankowości elektronicznej zgodnej z oczekiwaniami Zamawiającego załączają opis techniczny systemu. (jeśli to możliwe wraz z wersją elektroniczną demo lub wskazaniem strony internetowej gdzie jest ona dostępna, a opis techniczny możliwy do zweryfikowania). Inne Dokumenty: - Formularz ofertowy - warunek zobowiązania się do podpisania umowy łącznie z zawarciem w niej warunków określonych poniżej WARUNKI DO UMOWY Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy stanowią: 1. Udostępnianie elektronicznego podglądu operacji na rachunkach bankowych, 2. Umożliwienie odbierania wyciągów bankowych w siedzibie banku bez ponoszenia dodatkowych opłat 3. Świadczenie innych usług, które będą dostępne w przyszłości, na preferencyjnych warunkach będących w relacji do kosztów wykonywania operacji bezgotówkowych składanych w formie papierowej, 4.Odsetki od środków na rachunkach bankowych dopisywane będą nie rzadziej niż raz na kwartał. 5. Oprocentowanie środków ulega zmianie w okresach miesięcznych i ustalane będzie wg stawki WIBID dla 1-miesięcznych depozytów , obowiązującej od pierwszego dnia miesiąca 6. Ewentualne opłaty i prowizje będą pobierane nie częściej niż raz w miesiącu. 7. Bank ponosi odpowiedzialność za wykonywanie operacji niezgodnych z dyspozycją posiadacza rachunku, 8. Możliwość uruchomienia kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu 9. Odsetki od lokat dopisywane będą po rozwiązaniu lokat, 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania lokat w innych bankach. Wybrany oferent ma obowiązek skontaktować się w terminie 5 dni od momentu powiadomienia go o wybraniu oferty i uzgodnić ostateczną treść umowy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Netto 450.000zł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.09.2007; lub data zakończenia: 31.08.2011

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5 posiadają na dzień złożenia oferty oddział banku na terenie Oleśnicy, 1.6 posiadają system bankowości elektronicznej, 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.6, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nazwa kryterium Waga cena 80 dostępność 20 Przez cenę usługi należy rozumieć poniższe składowe , którym nadano poszczególne wagi w ramach wagi ceny - 80 %: a) opłata za przelew papierowy w ramach banku (minimalizacja ) - waga 2 % b) opłata za przelew papierowy do innego banku ( minimalizacja ) - waga 3 % c) opłata za przelew papierowy \eliksir\ (minimalizacja ) - waga 3 % d) opłata za przelew elektroniczny w ramach banku (minimalizacja )- waga 2 % e) opłata za przelew elektroniczny do innego banku (minimalizacja )- waga 3 % f) opłata za przelew elektroniczny \eliksir\ (minimalizacja ) - waga 2 % g) opłata za prowadzenie rachunku (minimalizacja ) - waga 2 % h) prowizje od wypłat (minimalizacja) - waga 5 % i) prowizje od wpłat ( minimalizacja ) - waga 5 % j) opłata abonamentowa za usługi elektroniczne (minimalizacja ) - waga 5 % ad .b/ i c/ w odniesieniu do obsługi jednostek budżetowych odpowiednio: % i % - 2 x 5 %= waga 10 % Wobec powyższych składowych ceny Zamawiający zastosuje następujący wzór: Najniższa wartość prowizji, opłaty -------------------------------------------------------- x 100 x waga w ramach ceny Rozpatrywana wartość ( prowizji, opłaty ) W przypadku gdy przynajmniej jeden z oferentów określi wysokość prowizji, opłaty wartością 0, nie ma zastosowania wobec jego oferty powyższy wzór i uzyskuje on wówczas maksymalna wartość wagową w ramach ceny w odniesieniu do kryterium którego cena została określona wartością 0. Pozostali oferenci w takim wypadku otrzymują w tym kryterium po 0 punktów ( zerowa wartość wagową w ramach ceny) jeżeli określili wysokość prowizji, opłaty powyżej 0. k)oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym (minimalizacja )- waga 15 % Wysokość oprocentowania kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym ustalana będzie współczynnikiem, w odniesieniu do stawki WIBOR wg. następującego wzoru: Najniższa wartość współczynnika korygującego WIBOR ---------------------------------------------------------------------- x 100 x waga w ramach ceny Rozpatrywany współczynnik korygujący WIBOR W przypadku gdy przynajmniej jeden z oferentów określi wysokość współczynnika wartością 0, nie ma zastosowania wobec jego oferty powyższy wzór i uzyskuje on wówczas maksymalną wartość wagową w ramach ceny. Pozostali oferenci w takim wypadku otrzymują w tym kryterium po 0 punktów (zerową wartość wagową w ramach ceny),jeżeli określili wysokość współczynnika powyżej 0. l) oprocentowanie środków na rachunkach (maksymalizacja): -oprocentowanie środków na rachunkach bieżących wartość współczynnika korygującego stawkę WIBID- - waga 10 % - oprocentowanie lokat tygodniowych - wartość współczynnika korygującego stawkę WIBID obowiązującą w dniu tworzenia lokaty - waga 4 % -oprocentowanie lokat dwutygodniowych - wartość współczynnika korygującego stawkę WIBID obowiązującą w dniu tworzenia lokaty - waga 5 % --oprocentowanie lokat miesięcznych - wartość współczynnika korygującego stawkę WIBID obowiązującą w dniu tworzenia lokaty - waga 4 % Wysokość oprocentowania środków na rachunkach ustalana będzie współczynnikiem, w odniesieniu do stawki WIBID wg następującego wzoru: Rozpatrywany współczynnik korygujący WIBID ------------------------------------------------------------------------x 100 x waga w ramach ceny Najwyższa wartość współczynnika korygującego WIBID Jeżeli najwyższa wartość współczynnika dla środków na rachunkach podana przez oferentów wyniesie 0, nie ma zastosowania powyższy wzór i wartość wagowa w ramach ceny będzie równa 0. Oferent który określił wartość współczynnika równą 0 otrzymuje w tym kryterium 0 punktów. Suma punktów uzyskanych wg odpowiednich wzorów dla wszystkich składowych ceny pomnożona zostanie przez wagę ceny - 80 % Dostępność(maksymalizacja) 1. Usługę typu home-banking na trzech nowych stanowiskach komputerowych wyposażonych w sprzęt o parametrach jak niżej: Karta grafiki: - pamięć: 128 MB, HDD:- pojemność: 160 GB, Obudowa: Midi Tower 400W Napęd optyczny: Nagrywarka DVD-R/RW FDD: 1.44 MB Klawiatura: PS/2 Mysz: optyczna System operacyjny: MS Windows XP Professional OEM Pakiet biurowy: MS Office 2007 Basic OEM - Monitor LCD 17Parametry:- przekątna: 17cali LCD, rozdzielczość maksymalna: 1280x1024, - drukarka monochromatyczna laserowa Parametry:- technologia wydruku: laserowa, format : A4, rozdzielczość: 1200x1200, zainstalowanych przez oferenta w siedzibie zamawiającego, umożliwiających dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji - waga 10 % 2. Agencja banku w siedzibie lub obsługa kasowa zamawiającego. - waga 5 % 3.Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym - waga 5 % Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem, rozporządzenie o utworzeniu banku w przypadku banku państwowego, statut, uchwały w sprawie powołania członków rad nadzorczych i zarządu, - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - Na potwierdzenie spełnienia wymogu posiadania systemu bankowości elektronicznej zgodnej z oczekiwaniami Zamawiającego załączają opis techniczny systemu. (jeśli to możliwe wraz z wersją elektroniczną demo lub wskazaniem strony internetowej gdzie jest ona dostępna, a opis techniczny możliwy do zweryfikowania). Inne Dokumenty: - Formularz ofertowy - warunek zobowiązania się do podpisania umowy łącznie z zawarciem w niej warunków określonych poniżej WARUNKI DO UMOWY Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy stanowią: 1. Udostępnianie elektronicznego podglądu operacji na rachunkach bankowych, 2. Umożliwienie odbierania wyciągów bankowych w siedzibie banku bez ponoszenia dodatkowych opłat 3. Świadczenie innych usług, które będą dostępne w przyszłości, na preferencyjnych warunkach będących w relacji do kosztów wykonywania operacji bezgotówkowych składanych w formie papierowej, 4.Odsetki od środków na rachunkach bankowych dopisywane będą nie rzadziej niż raz na kwartał. 5. Oprocentowanie środków ulega zmianie w okresach miesięcznych i ustalane będzie wg stawki WIBID dla 1-miesięcznych depozytów , obowiązującej od pierwszego dnia miesiąca 6. Ewentualne opłaty i prowizje będą pobierane nie częściej niż raz w miesiącu. 7. Bank ponosi odpowiedzialność za wykonywanie operacji niezgodnych z dyspozycją posiadacza rachunku, 8. Możliwość uruchomienia kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu 9. Odsetki od lokat dopisywane będą po rozwiązaniu lokat, 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania lokat w innych bankach. Wybrany oferent ma obowiązek skontaktować się w terminie 5 dni od momentu powiadomienia go o wybraniu oferty i uzgodnić ostateczną treść umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. dostępność 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.olesnica.ig.pl/webcm/przetargi. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 22.07.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.06.2007, godzina 11:30, Powiat Oleśnicki ul. J. Słowackiego 10 56-400 Oleśnica pokój 210- sala Konferencyjna na I piętrze budynku Starostwa dnia 2007- 06-22 o godz. 11:30.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.