eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Remont ulicy Kościuszki w Ropczycach na odcinku o długości 250 mb w ramach otrzymanych środków finansowych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych CPV 45-23-31-42-6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-21

Ropczyce: Remont ulicy Kościuszki w Ropczycach na odcinku o długości 250 mb w ramach otrzymanych środków finansowych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych CPV 45-23-31-42-6
Numer ogłoszenia: 325108 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce , ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ropczyce.umig.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy Kościuszki w Ropczycach na odcinku o długości 250 mb w ramach otrzymanych środków finansowych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych CPV 45-23-31-42-6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane na istniejącym odcinaku ulicy o długości 250 mb zniszczonym przez powódź w dniu 25.06.2009 r. polegające na przywróceniu go do wymaganego stanu technicznego. Zakres robót obejmuje. 1.Mechaniczne frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 3 cm - 220 m2 2.Ręczne rozebranie ławy z betonu, (skucie betonu przy krawężniku ) z odwiezieniem gruzu na odl. do 1 km -0,29 m3 3.Rozbiórka istniejącego krawężnika 15 x 30 na ławie betonowej wraz z odwiezieniem gruzu na odl.do 1 km - 379 mb 4.Rozbiórka istniejącego obrzeża 6 x 20 na podsypce piaskowej z odwiezieniem gruzu na odl. do 1km - 181 mb 5.Mechaniczna rozbiórka nawierzchni z trylinki z odwiezieniem materiału na odl. do 1 km - 364 m2 6.Rozbiórka chodnika z płytek betonowych 50 x 50 x 7 na podsypce piaskowej - 214 m2 7.Rozbiórka chodnika z kostki bet. gr. 6 cm na podsypce cemen-piaskowej ze złożeniem na palety (do ponownego ułożenia) - 180 m2 8.Ponowne ułożenie chodnika z kostki bet. gr.6cm na podsypce cem.piaskowej wraz z uzupełnieniem podsypki piaskowej śr.grub. 3cm - 180 m2 9.Ustawienie krawężnika bet. 15 x 30 na ławie z betonu B-15z oporem - 406 mb 10.Ustawienie obrzeża betonowego 8 x 30 na podsypce cem-piaskowej. - 181 mb 11.Wykonanie chodnika z kostki bet. gr. 6 cm na podsypce cement -piaskowej o gr. 3 cm - 220 m2 12.Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej - 1851 m2 13.Mechaniczne wykonanie koryta wraz z wyprofilowaniem podłoża i zagęszczenierm pod w-wy konstrukcyjne - 364 m2 14.Wykonanie podbudowy tłuczniowej gr. 15 cm klinowanej klińcem - 364 m2 15.Wykonanie nawierzchni z masy min. bit. w-wa wiążąca gr. 3 cm - 364 m2 16.Wykonanie nawierzchni z masy bit. w-wa ścieralna gr. 4 cm - 364 m2 17.Mechaniczne profilowanie ist. naw. bit. masą w ilości 75 kg/m2 - 1851 m2 18.Mechaniczne wykonanie naw. bit w-wa ścieralna gr. 5 cm - 1851 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami sprawującymi samodzielne funkcje techniczne posiadającymi stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (branża drogowa) i należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonani zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1.Wypełniony formularz ofertowy. (Formularz ofertowy stanowi załącznik do SIWZ). 2. Kosztorysy ofertowe - w układzie zgodnym z przedmiarami robót. 3. Oświadczenie, iż wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 4. W celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, należy dołączyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożnie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty potwierdzające a) posiadanie potencjału technicznego tj. - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia, narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do ich udostępnienia, b) dysponowanie osobami które mają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz osoby które będą wykonywać zamówienie tj. - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.(Osoba kierująca robotami winna posiadać uprawnienia budowlane o specjalności drogowej). - dokumenty potwierdzające że w/w osoby mają wymagane uprawnienia budowlane (osoba kierująca robotami winna posiadać uprawnienia budowlane o specjalności drogowej) i przynależą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 89 poz. 414 z późn. zmianami). 6. W przypadku podmiotów występujących wspólnie zobowiązani są oni przedłożyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ropczyce.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzaąd Miejski w Ropczycach ul. Krisego 1 39-100 Ropczyce Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej pok. nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 08:45, miejsce: Urzaąd Miejski w Ropczycach ul. Krisego 1 39-100 Ropczyce Sekretariat pok. nr 208.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.