eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Adaptacja budynku na hospicjum z całodobową opieką lekarską i pielęgniarską, przy ulicy Południowej 1 w Koninie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-20

Konin: Adaptacja budynku na hospicjum z całodobową opieką lekarską i pielęgniarską, przy ulicy Południowej 1 w Koninie
Numer ogłoszenia: 325085 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koninie , Plac Wolności 1, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, faks (063) 2401135.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku na hospicjum z całodobową opieką lekarską i pielęgniarską, przy ulicy Południowej 1 w Koninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową zakładu opieki zdrowotnej na hospicjum, obejmujące: 1. roboty związane z adaptacją budynku: - nowe ścianki działowe, otwory, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, remont ścian i podłóg, - nowe instalacje wewnętrzne: elektryczną, c.o., c.w.u., wod.-kan., gazową, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, - nowy węzeł c.o. - wymianę wind - szpitalnej i gastronomicznej, - instalację sygnalizacji pożaru, - instalacje teletechniczne: telewizji użytkowej, nagłośnienia, przywoławczą, domofonową i telefoniczną, - wyposażenie stacjonarne - zaplecze kuchni, zabudowy stałe, oznakowanie p-poż i sprzęt gaśniczy, - termorenowację ścian zewnętrznych, - termorenowację dachu wraz z remontem pokrycia, - dwie zewnętrzne pochylnie dla wózków, 2. roboty związane z infrastrukturą towarzyszącą (teren wokół budynku): - wymianę istniejących przykanalików kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - przyłącze kanalizacji deszczowej podlegającej rozbudowie, - rozbudowę parkingów, przebudowa istniejącej drogi dojazdowej i chodników, - ogrodzenie zewnętrzne całego terenu, - oświetlenie zewnętrzne terenu, - rewitalizację obiektów pomocniczych - magazynu i śmietnika, - nową zieleń niską i wysoką. Obiekt dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony. Pow. zabudowy - 870 m2, pow. użytkowa - 1409,95 m2, kubatura - 7871 m3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.20 - Roboty budowlane w zakresie specjalnych budynków medycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane w postępowaniu wadium 40.000,00 zł,-

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki tj: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają doświadczenie w wykonawstwie robót budowlanych, polegające na budowie lub przebudowie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej trzech budynków użyteczności publicznej lub mieszkalnych, o kubaturze nie mniejszej niż 1.000 m3 - każdy z budynków. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. a)kierownikiem budowy w branży budowlanej, który winien posiadać: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - bez ograniczeń, - doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy na minimum 3 budowach lub przebudowach budynków użyteczności publicznej lub mieszkalnych, b)kierownikami robót w branży sanitarnej i elektrycznej posiadającymi: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych- bez ograniczeń (min. 1 osoba), - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń (min. 1 osoba), -doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót na minimum 3 budowach Kierownicy robót (wyszczególnionych branż) muszą być wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - dysponują środkami lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 700.000 zł. - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 zł. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie 5. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1,pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych 6. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech budynków użyteczności publicznej lub mieszkalnych, o kubaturze nie mniejszej niż 1.000 m3 - każdy z budynków. + dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają wspólny ww. wykaz. 3.Dokumenty potwierdzające ,że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wykazał osoby , którymi będzie dysponował. -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w wymaganych specjalnościach, -aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, dla kierowników robót wyszczególnionych specjalności.W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają wspólny ww. wykaz. 4. Dokumenty na okoliczność potwierdzenia ,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. - polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę wymaganą w postępowaniu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 5.Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków. 6.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 435,00 zł,-) można też odebrać w siedzibie zamawiającego Konin, pl. Wolności 1, pok. nr 303 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 11.12.2008r..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Koninie,Pl.Wolności 1, pokój nr 303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.