eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bledzew › Udzielenie i obsluga kredytu długoterminowego w wysokości 1.300.000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetowego Gminy Bledzew w roku 2010.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-08

Bledzew: Udzielenie i obsluga kredytu długoterminowego w wysokości 1.300.000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetowego Gminy Bledzew w roku 2010.
Numer ogłoszenia: 325072 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bledzew , ul. Kościuszki 16, 66-350 Bledzew, woj. lubuskie, tel. 095 743 66 10, faks 095 743 66 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bledzew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsluga kredytu długoterminowego w wysokości 1.300.000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetowego Gminy Bledzew w roku 2010..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy Bledzew w 2010 r. 1)okres kredytowania - od listopada 2010 r.(od daty wpływu środków na rachunek) do grudnia 2016r. 2)kwota kredytu - 1.300.000 PLN 3)uruchomienie kredytu nastapi po podpisaniu umowy 4)odsetki od kredytu naliczone będą tylko od kwoty wypłaconego kredytu ,Wykonawca nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowej od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu; 5)spłata odsetek od kredytu będzie następowała miesięcznie - do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, 6)spłata kapitału nastąpi od stycznia 2011 roku w ratach miesięcznych do końca grudnia 2016 roku 7)Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą całości lub części kredytu,; 8)Spłata odsetek od kredytu: 1 miesięczny WIBOR (średnia z miesiąca poprzedzającego miesiąc za który naliczane są odsetki), powiększony o stałą marżę banku; 9)Wykonawca nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( w tym również prowizji od udzielenia kredytu, rozpatrzenia wniosku, opłat związanych z prowadzeniem rachunku bankowego na potrzeby kredytu);. 10)zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie wyłącznie weksel in blanco z deklaracją wekslową. 11)Zamawiający nie będzie ponosił kosztów z tytułu aneksowania umowy, w tym w szczególności zmiany harmonogramu spłaty;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych w pkt. 11.1 SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na zasadzie spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wrunek zostanie spełniony jezeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu wg. wzoru - załacznik nr 3 do SIWZ) Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na zasadzie spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wrunek zostanie spełniony jezeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu wg. wzoru - załacznik nr 3 do SIWZ) Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na zasadzie spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wrunek zostanie spełniony jezeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu wg. wzoru - załacznik nr 3 do SIWZ) Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na zasadzie spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wrunek zostanie spełniony jezeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu wg. wzoru - załacznik nr 3 i 4 do SIWZ) Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na zasadzie spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Aby spełniać warunki stawiane Wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie : 1. Formularz oferty ( zał.Nr 1 SIWZ). 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 2 SIWZ) 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 SIWZ). 4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne- (zał. Nr 4 SIWZ ) 5. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 6. koncesję, zezwolenie lub licencję;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w sytuacji, której nie mógł przewidzieć (np. termin realizacji z powodu zdarzeń losowych itp.)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bledzew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bledzew, ul. Kościuszki 16, 66-350 Bledzew, pokój nr 6 i na stronie www.bip.bledzew.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bledzew, ul. Kościuszki 16, 66 - 350 Bledzew-sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.