eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielowieś › Budowa chodnika i kanalizacji deszczowej przy ul. Wolnej w Wielowsi wraz z remontem nawierzchni przy drodze nr 2955S

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-18

Wielowieś: Budowa chodnika i kanalizacji deszczowej przy ul. Wolnej w Wielowsi wraz z remontem nawierzchni przy drodze nr 2955S
Numer ogłoszenia: 32506 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielowieś , ul. Główna 1, 44-187 Wielowieś, woj. śląskie, tel. 032 2378500, faks 032 2378509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielowies.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika i kanalizacji deszczowej przy ul. Wolnej w Wielowsi wraz z remontem nawierzchni przy drodze nr 2955S.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielono na 2 części: Część a - budowa kanalizacji deszczowej i chodnika na odcinku zabudowanym drogi 2955S (odcinek długości 1020 mb) Projekt obejmuje wykonanie następujących robót: - budowa kanalizacji deszczowej długości 726 mb wraz z separatorem, - zarurowanie rowu na odcinku 107 mb, - renowacja rowu przydrożnego na odcinku około 340 mb, - budowa chodnika jednostronnego szerokości 2,0 m i długości 1020 mb z kostki betonowej, - modernizacja barier energochłonnych na niebezpiecznym zakręcie drogi. Część b - remont nawierzchni na odcinku niezabudowanym drogi nr 2955S (odcinek długości 2080 mb) Projekt obejmuje wykonanie następujących robót: - położenie nowej warstwy wiążącej grubości 5 cm i szerokości 5,2.m na odcinku 2080 mb, wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi; - wykonanie oznakowania poziomego o powierzchni łącznej 546,71 m2; - oznakowanie drogi znakami pionowymi oraz urządzeniami bezpieczeństwa ruchu w ilości 111 szt.; Całkowita długość planowanego do modernizacji w 2009 roku odcinka drogi wyniesie 3100mb. Na wykonane roboty (zarówno dla części a i b) Wykonawca musi udzielić minimum 3 letniej gwarancji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) Wykonać w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, dla części a zamówienia - co najmniej 2 roboty budowlane, których przedmiotem były budowy ciągów pieszych lub kanalizacji deszczowej o wartości każdej z nich, co najmniej 300 000 PLN brutto, dla części b zamówienia - co najmniej 2 roboty budowlane, których przedmiotem były budowy lub remonty nawierzchni dróg publicznych o wartości każdej z nich, co najmniej 300 000 PLN brutto. 1.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) Posiadać polisę, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł. 1.4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt 6 IDW. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego, jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia) 2.2. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6 IDW. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp. 5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie art. 24 ust. 1 Pzp. i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w celu: 1. Potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, zamawiający żąda załączenia do oferty: 1.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 Pzp., o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2. Potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 2.1. Wykazu, co najmniej 2 robót budowlanych (dla każdej części zamówienia) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, których przedmiotem były dla części a zamówienia - budowy ciągów pieszych lub kanalizacji deszczowej o wartości każdej z nich, co najmniej 300 000 PLN brutto, dla części b zamówienia - roboty budowlane, których przedmiotem były budowy lub remonty nawierzchni dróg publicznych o wartości każdej z nich, co najmniej 300 000 PLN brutto; 2.2. Dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót budowlanych wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 2.1. 3. Potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia: 3.1. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6. Jeżeli wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielowies.pl oraz www.wielowiesgw.e-bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielowieś, Referat Ekorozwoju (pokój nr 20) ul. Główna 1 44-187 Wielowieś.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 11:45, miejsce: Urząd Gminy Wielowieś, ul. Główna 1; 44-187 Wielowieś, pokój nr 1 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa kanalizacji deszczowej i chodnika na odcinku zabudowanym drogi 2955S.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt obejmuje wykonanie następujących robót: - budowa kanalizacji deszczowej długości 726 mb wraz z separatorem, - zarurowanie rowu na odcinku 107 mb, - renowacja rowu przydrożnego na odcinku około 340 mb, - budowa chodnika jednostronnego szerokości 2,0 m i długości 1020 mb z kostki betonowej, - modernizacja barier energochłonnych na niebezpiecznym zakręcie drogi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8, 45.23.32.22-1, 45.23.32.80-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont nawierzchni na odcinku niezabudowanym drogi nr 2955S.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt obejmuje wykonanie następujących robót: - położenie nowej warstwy wiążącej grubości 5 cm i szerokości 5,2.m na odcinku 2080 mb, wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi; - wykonanie oznakowania poziomego o powierzchni łącznej 546,71 m2; - oznakowanie drogi znakami pionowymi oraz urządzeniami bezpieczeństwa ruchu w ilości 111 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.90-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.