eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Kompleksowa obsługa kaplicy cmentarnej i kontenera sanitarnego znajdujących się na cmentarzu komunalnym przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 w Słupsku oraz obsługa bram wjazdowych i furtek wejściowych na cmentarzach komunalnych zlokalizowanych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha i ul. Zachodniej w Słupsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-01

Słupsk: Kompleksowa obsługa kaplicy cmentarnej i kontenera sanitarnego znajdujących się na cmentarzu komunalnym przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 w Słupsku oraz obsługa bram wjazdowych i furtek wejściowych na cmentarzach komunalnych zlokalizowanych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha i ul. Zachodniej w Słupsku
Numer ogłoszenia: 325062 - 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262768 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. +48 59 841 00 91, faks +48 59 848 37 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa kaplicy cmentarnej i kontenera sanitarnego znajdujących się na cmentarzu komunalnym przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 w Słupsku oraz obsługa bram wjazdowych i furtek wejściowych na cmentarzach komunalnych zlokalizowanych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha i ul. Zachodniej w Słupsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi pn. Kompleksowa obsługa kaplicy cmentarnej i kontenera sanitarnego znajdujących się na cmentarzu komunalnym przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 w Słupsku oraz obsługa bram wjazdowych i furtek wejściowych na cmentarzach komunalnych zlokalizowanych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha i ul. Zachodniej w Słupsku polegającej na kompleksowej obsłudze: 1) kaplicy cmentarnej znajdującej się na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 (zwany również Stary Cmentarz) - szczegółowo opisanej w pkt 2 niniejszego rozdziału, 2) kontenera sanitarnego znajdującego się na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 - szczegółowo opisanego w pkt 3 niniejszego rozdziału, 3) bram wjazdowych i furtek wejściowych na cmentarze komunalne zlokalizowane przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 i ul. Zachodniej (zwany również Nowy Cmentarz) - szczegółowo opisanej w pkt 4 niniejszego rozdziału. 2. OBSŁUGA KAPLICY CMENTARNEJ znajdującej się na Starym Cmentarzu: 1) Usługa obejmuje: a) całodobowy dyżur z zapewnieniem bezpośredniego kontaktu telefonicznego m.in. dla Zamawiającego i zakładów pogrzebowych, b) przyjmowanie zwłok w celu przechowania do pogrzebu i związane z tą czynnością następujące formalności: rejestracja (odnotowanie faktu przyjęcia ciała - m. in. data przyjęcia ciała, dokładna godzina przyjęcia, informacja jaki zakład dostarczył ciało na przechowanie), sprawdzenie oznakowania ciała, informowanie każdorazowe administracji cmentarza o powyższym zdarzeniu, c) wydawanie zakładom pogrzebowym zwłok do pochówku, d) nadzór nad ceremoniami pogrzebowymi łącznie z uruchomieniem dzwonów, zapewnieniem przez Wykonawcę oleju parafinowego w ilości co najmniej 4 l/rok, świec - gromnic w ilości co najmniej 14 szt./rok (zapala się dwie sztuki jednocześnie), żarówek - szacunkowo przyjęto wymianę 34 szt./rok (w kaplicy znajdują się następujące ilości: 30 szt. żarówek 60 W z wąskim gwintem - kształt świeczki, 2 szt. żarówek liner halogen bulb J78MM - 150 W do podświetlenia krzyża, 2 szt. żarówek 60 W lub 40 W z szerokim gwintem do podświetlenia wnęki za krzyżem), e) zachowanie w należytym porządku i czystości wszystkich pomieszczeń kaplicy przy użyciu środków czystości, dezynfekujących i zapachowych zakupionych przez Wykonawcę, f) codzienne wywieszanie na tablicy ogłoszeń informacji o aktualnych godzinach odbywających się w kaplicy ceremonii pogrzebowych oraz pochówków dokonywanych na Starym Cmentarzu, g) dbanie o wszelkie urządzenia m. in. wentylacja, klimatyzacja znajdujące się w kaplicy i jej najbliższej okolicy oraz zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich awarii i zniszczeń tych urządzeń, h) mycie jeden raz w miesiącu pojazdu będącego własnością Zamawiającego typu Melex. 2) Budynek kaplicy cmentarnej wyposażony jest w elektroniczny system przeciwwłamaniowy. Wykonawca w celu realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do stałego kontaktu z firmą ochroniarską dozorującą ten obiekt. 3) Wykaz pomieszczeń znajdujących się w kaplicy: sala ceremonii, korytarzyk (przejście do zaplecza), zaplecze, maszynownia, dźwig towarowy, kostnica, korytarz (przejście z zewnątrz do kostnicy), szatnia, łazienka, pomieszczenie chloratora, magazynek. 4) Szczegółowy opis pomieszczeń znajdujących się w kaplicy z podaniem powierzchni do sprzątania i krotności wykonywania sprzątania zamieszczony jest w rozdziale III SIWZ. 3. OBSŁUGA KONTENERA SANITARNEGO znajdującego się na Starym Cmentarzu w strefie izolacyjnej zlokalizowanej od strony ul. Wiśniowej: 1) Usługa obejmuje: a) utrzymanie w należytym porządku i czystości pomieszczeń kontenera przy użyciu środków czystości i dezynfekujących zakupionych przez Wykonawcę, b) dbanie o powierzone urządzenia, c) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich awarii urządzeń, d) zakup i wykładanie środków czystości (papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe, kostki do dezynfekcji), e) zgłaszanie Zamawiającemu konieczność opróżnienia szamba, f) otwieranie i zamykanie kontenera w godzinach: w okresie od dnia 15 kwietnia do dnia 30 września - otwieranie o godz. 8:00, zamykanie o godz. 19:00, w okresie od dnia 01 października do dnia 15 listopada - otwieranie o godz. 9:00, zamykanie o godz. 16:00, z wyjątkiem dni 31 października i 01 listopada - czynny całą dobę, w okresie od dnia 15 listopada do dnia 15 kwietnia kontener jest niedostępny dla ludności, po dniu 15 listopada kontener należy zabezpieczyć przed okresem zimowym tj. usunąć wszelkie usterki techniczne, spuścić wodę z sieci wodociągowej, odłączyć zasilanie energią elektryczną; 2) Wykaz pomieszczeń znajdujących się w kontenerze sanitarnym: toaleta męska, toaleta damska, toaleta dla inwalidów. 3) Szczegółowy opis pomieszczeń znajdujących się w kontenerze sanitarnym z podaniem powierzchni do sprzątania i krotności wykonywania sprzątania zamieszczony jest w rozdziale III SIWZ. 4. OBSŁUGA BRAM WJAZDOWYCH i FURTEK WEJŚCIOWYCH na Starym Cmentarzu i Nowym Cmentarzu: 1) Usługa obejmuje: a) codzienne otwieranie furtek wejściowych na cmentarze o godz. 700, b) w okresie od 01 maja do 30 września codzienne zamykanie furtek wejściowych o godz. 21:00, a w okresie od 01 października do 30 kwietnia o godz. 20:00, z wyłączeniem 31 października i 01 listopada, kiedy cmentarze otwarte są całodobowo, c) każdorazowe wystawianie przepustek na wjazd samochodu na teren cmentarzy komunalnych na podstawie opłaconych faktur oraz prowadzenie rejestru przepustek, d) otwieranie bram wjazdowych na cmentarze firmom pogrzebowym, zakładom kamieniarskim, firmom porządkowym, firmom wykonującym inne usługi lub roboty budowlane zlecone przez Zamawiającego i innym osobom fizycznym uprawnionym do wjazdu, zgodnie z Regulaminem Zarządzania Cmentarzami Komunalnymi w Słupsku stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz Regulaminem działalności firm kamieniarskich na terenie cmentarzy komunalnych w Słupsku stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 2) Szczegółowy wykaz bram wjazdowych i furtek wejściowych na cmentarzach komunalnych: a) Stary Cmentarz - 7 szt. bram wjazdowych i 6 szt. furtek wejściowych, b) Nowy Cmentarz - 1 szt. brama wjazdowa, 1 szt. furtka wejściowa. 3) Wszystkie bramy wjazdowe i furtki wejściowe na obu cmentarzach są zamykane na kłódki i łańcuchy (Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt środek konserwujący zapobiegający korozji i zimą płyn odmrażający). 4) Dom przedpogrzebowy na Nowym Cmentarzu jest dozorowany przez firmę ochroniarską. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do kontaktu z firmą ochroniarską dozorującą ten obiekt. 5. WYMAGANIA OGÓLNE: 1) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 2) Wykonawca zapewni kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonywania usługi. 3) Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie usługi. 4) Za szkody wynikłe w czasie wykonywania usługi, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiada Wykonawca. 5) Całość usługi należy wykonać w oparciu o obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia przepisy prawne i regulaminy stanowiące załączniki nr 8 i 9 do SIWZ. 6) Wykonawca w trakcie wykonywania umowy zobowiązany jest postępować z należytą starannością mając na uwadze charakter usługi. 7) Wykonawca zapewni odzież roboczą oznakowaną czytelną nazwą firmy pracownikom wykonującym prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 8) Środki higieniczne typu: mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe, środki dezynfekcyjne, środek do chloratora, środki czystości i sprzęt do wykonywania zamówienia oraz materiały określone w rozdziale III SIWZ zapewnia Wykonawca na koszt własny. 9) Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania usługi, a także za szkody wyrządzone przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez Wykonawcę należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w każdym roku obowiązywania umowy na kwotę nie mniejszą niż 60.000 PLN. 10) Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 (oraz w związku z art. 36 ust. 2 pkt 9 lit d) ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (na pełen etat) przez Wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 3 osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje jednocześnie, iż będzie oceniał ofertę Wykonawcy zgodnie z kryterium oceny ofert opisanym w rozdz. XV SIWZ za zaoferowanie większej ilości osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (na pełen etat). 6. Zamawiający zapewni pracownikom zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia socjalnego, w miejscu wykonywania usługi. Wykonawca jest zobowiązany do udostepnienia pomieszczań sanitarnych w kaplicy cmentarnej firmom pogrzebowym, które mają uiszczone opłaty związane z pochówkami lub przechowywaniem zwłok w kaplicy cmentarnej. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.00.00 - Usługi pogrzebowe i podobne 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Produkcyjno-Usługowa s.c. Lucyna Jarząbkowska, Zdzisław Jarząbkowski, ul. Gdyńska 135, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 186624,00

  • Oferta z najniższą ceną: 186624,00 / Oferta z najwyższą ceną: 291600,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.