eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pasłęk › Remont drogi powiatowej i chodników nr 1103N odcinek Wikrowo - Jegłownik od km 10+393 do km 10+743 i nr 1108 odcinek Bielnik Pierwszy - Elbląg od km 2+400 do km 4+500

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-18

Pasłęk: Remont drogi powiatowej i chodników nr 1103N odcinek Wikrowo - Jegłownik od km 10+393 do km 10+743 i nr 1108 odcinek Bielnik Pierwszy - Elbląg od km 2+400 do km 4+500
Numer ogłoszenia: 32500 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku , ul. Dworcowa 6, 14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-elblag.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej i chodników nr 1103N odcinek Wikrowo - Jegłownik od km 10+393 do km 10+743 i nr 1108 odcinek Bielnik Pierwszy - Elbląg od km 2+400 do km 4+500.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: remont drogi powiatowej i chodników nr 1103N odcinek Wikrowo - Jegłownik od km 10+393 do km 10+743 i nr 1108N odcinek Bielnik Pierwszy - Elbląg od km 2+400 do km 4+500. Zakres robót na odcinku drogi 1108N Bielnik Pierwszy - Elbląg od km 2+400 do km 4+500 obejmuje w szczególności: od km 2+800 do 4+500: -oczyszczenia i skropienie nawierzchni bitumem - emulsją asfaltową modyfikowaną w ilości 0,5 kg/m2, -frezowanie warstwy nawierzchni asfaltowej na zimno o głębokości do 5 cm (na 1 obiekcie mostowym oraz w obrębie skrzyżowania z drogą nr 1110 - końca robót) oraz wzmocnienie nawierzchni poprzez: -mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową , grysowo - żwirową (standard II) w ilości 100 kg/m2, (na całym odcinku), -ułożenie warstwy pośredniej z geosiatki o wytrzymałości na rozciąganie wzdłuż i w poprzek o Rn 90 kN/m, -wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej, grysowej, grubości po zagęszczeniu 5 cm (na całym odcinku), -wykonanie 3 zatok autobusowych w miejscach istniejących przystanków autobusowych (2 bez peronu i 1 z peronem i chodnikami), -utwardzenie prawostronnego pobocza kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o grubości 10 cm do szerokości 5,5 m, -uzupełnieniu lewostronnego pobocza, -odmulenia obustronnych rowów -od km 2+400 do 2+800 miejscowości Bielnik Pierwszy - (wymiana nawierzchni) -rozebranie nawierzchni z kostki betonowej trylinki i krawężników betonowych, -korytowanie pod nową konstrukcję nawierzchni, -wykonanie warstwy odsączającej grubości po zagęszczeniu 15 cm, -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości po zagęszczeniu 20 cm i betonu asfaltowego grubości po zagęszczeniu 7 cm, -wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej, grysowej, grubości po zagęszczeniu 5 cm, -regulacji istniejących zjazdów z ponownym ich ułożeniem, -uzupełnieniu obustronnych poboczy i odmuleniu obustronnych rowów Zakres robót na odcinku drogi 1103N na odcinku Wikrowo - Jegłownik od km 10+393 do km 10+743 obejmuje w szczególności: -ścinkę poboczy, -oczyszczenie nawierzchni bitumicznej, -remont cząstkowy istniejącej nawierzchni bitumicznej masą z MMA, -skropienie nawierzchni bitumem, -wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej, grysowo - żwirowej grubości po zagęszczeniu 4 cm, -wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej, grysowej, grubości po zagęszczeniu 4 cm, -roboty rozbiórkowe chodników z płyt betonowych 50x50, krawężników betonowych i obrzeży, -koryta pod nową nawierzchnię chodników, krawężników i obrzeży, -wykonanie warstwy odsączającej i odcinającej chodników, -wykonanie podbudowy chodnika z chudego betonu B7,5, -ustawienie krawężników i obrzeży betonowych oraz wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm, -wykonanie ścieku z elementów betonowych prefabrykowanych i studzienek ściekowych ulicznych z gotowych elementów, -ustawienie balustrad chroniący pieszych i oznakowanie poziome nawierzchni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Składając ofertę, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości - 40 000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy spełniają następujące warunki podmiotowe: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości min. 1,0 mln PLN; 2.2. dysponują min. 1 osobą kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, o doświadczeniu zawodowym min. 3 lata jako kierownik budowy podobnych robót; 2.3. dysponują min. 1 osobą kadry technicznej do wykonywania funkcji majstra budowy, posiadającą, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, oraz doświadczenie zawodowe min. 2 lata jako majster budowy podobnych robót, 2.4. dysponują lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, leasing itp.) do w pełni sprawnych jednostek sprzętu zapewniających właściwą realizację zamówienia, tj: a. wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej (otaczarka) wyposażona w dozowanie składników przy użyciu wagi sterowanej automatycznie, o wydajności min. 100 Mg.h zlokalizowana w odległości gwarantującej czas transportu od załadunku do wyładunku nie przekraczający 1,5 godz. z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury - 1 szt.; WMB powinna posiadać certyfikat ZKP ( ustawa o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002r. Dz. U. z dnia 7.10.2002r. z późn. zm; Ustawa o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004r. Dz.U. z dnia 30.04.2004r. z późn. zm oraz rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 11.08.2004r. w sprawie certyfikatu CE na wyroby budowlane). b. mechaniczna układarka mas bitumicznych o wydajności skorelowanej z wydajnością otaczarki i posiadająca: automatyczne sterowanie pozwalające na ułożenie warstwy zgodnie z założoną niweletą oraz grubością, elementy wibrujące (nóż i płyta) do wstępnego zagęszczania wraz ze sprawną regulacją częstotliwości i amplitudy drgań, urządzenie do podgrzewania elementów roboczych układarki - 1 szt.; c. frezarka do nawierzchni bitumicznych - 1 szt., d. sprzęt do wałowania (walec gładki - 2 szt., walec ogumiony - 1 szt., walec wibracyjny - 1 szt.); e. skrapiarka emulsji - 1szt., f. samochody ciężarowe samowyładowcze przystosowane do przewozu mas bitumicznych (przykrycie skrzyni ) - 4 szt., g. koparka samojezdna o poj. łyżki do 0,5 m3 - 1 szt. 3) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będą wykonywać w ramach niniejszego zadania, na minimum 500 000 PLN. Uwaga: Dopuszcza się zakup mieszanki mineralno-bitumicznej pod warunkiem, że zostanie ona wyprodukowana w wytwórni mieszanek mineralno-asfaltowych spełniających wymagania określone w ppkt. 2.4a Wykonawca w swojej ofercie wskaże firmę (nazwę) od której mieszanka będzie kupowana i lokalizację wytwórni. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia każdy z Wykonawców;. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców składających ofertę wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia doświadczenie zawodowe oraz potencjał techniczny i kadrowy mogą łączyć. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej opisane warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYMAGANE OŚWIADCZENIA Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie (na druku stanowiącym dodatek nr 1 do niniejszej instrukcji), że w myśl art. 22 ust. 1 ustawy: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia, na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. 9. SPIS DOKUMENTÓW SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełniania warunków podmiotowych przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605 ze zmianą w Dz. U. z 2008r., Nr 188, poz. 1155), mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę podpisującą ofertę): 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 2. wykaz wykonanych, robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 3. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia albo pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - dołączyć kserokopie uprawnień; 4. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 5. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będą wykonywać w ramach niniejszego zadania, na minimum 500 000 PLN..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-elblag.neostrada.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarządu Dróg Powiatowych w Elblągu z siedzibą w Pasłęku ul. Dworcowa 6, 14-400 Pasłęk w pokoju nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2009 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać w Zarządzie Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku ul. Dworcowa 6, 14-400 Pasłęk, I piętro, w pokój nr 7-10 (sekretariatu).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest dofinansowany ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych na rok 2009..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.