eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Świdnik

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-08

Świdnik: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Świdnik
Numer ogłoszenia: 324961 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293247 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świdnik, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. (081) 468 66 25, faks 081 751 76 08.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Świdnik.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Świdnik Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Zadania. Zadanie nr 1. A.Zestaw komputerowy (komputer standardowy + monitor) - 4 sztuki B.Drukarka atramentowa A4 - 1 sztuka C.Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 3 sztuki D.Niszczarka - 1 sztuka E.Nagrywarka Blu-Ray USB - 2 sztuki F.Zasilacz awaryjny UPS - 14 sztuk G.Drukarka igłowa - 1 sztuka H.Drukarka laserowa kolorowa A3 - 1 sztuka I.Komputer przenośny- 1 sztuka Zadanie nr 2. A.Serwer - 1 sztuka B.Dysk do macierzy dyskowej - 1 sztuka C.Półka dyskowa wraz z dyskami - 1 sztuka Zadanie nr 3. A.Kompleksowy system ochrony poczty elektronicznej - 1 sztuka Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia, wraz z określeniem wymagań, jakie muszą spełniać oferowane urządzenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ - Specyfikacja techniczna 30.23.21.20-1, 30.23.21.30-4, 30.23.21.10-8, 30.19.14.00-8, 48.82.00.00-2, 30.21.31.00-6, 30.21.33.99-8, 32.42.00.00-3, 32.42.50.00-2, 30.23.31.53-8.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.20 - Drukarki igłowe 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.19.14.00 - Niszczarki 78.82.00.00 - 78.82.00.00 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.99 - 30.21.33.99 34.24.20.00 - 34.24.20.00 32.42.50.00 - Sieciowy system operacyjny 30.23.31.53 - Urządzenie do odczytu i/lub wypalania płyt kompaktowych (CD) i uniwersalnych dysków wideo (DVD) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1. A.Zestaw komputerowy (komputer standardowy + monitor) - 4 sztuki B.Drukarka atramentowa A4 - 1 sztuka C.Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 3 sztuki D.Niszczarka - 1 sztuka E.Nagrywarka Blu-Ray USB - 2 sztuki F.Zasilacz awaryjny UPS - 14 sztuk G.Drukarka igłowa - 1 sztuka H.Drukarka laserowa kolorowa A3 - 1 sztuka I.Komputer przenośny- 1 sztuka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASSECO BUSINEESS SOLUTION S.A., ul.Wallenroda 4c, 20-607 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38268,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54120,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2. A.Serwer - 1 sztuka B.Dysk do macierzy dyskowej - 1 sztuka C.Półka dyskowa wraz z dyskami - 1 sztuka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASECCO BUSINESS SOLUTION, ul.Wallenroda4c, 20-607 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41934,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40590,00

  • Oferta z najniższą ceną: 40590,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54308,85

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3. A.Kompleksowy system ochrony poczty elektronicznej - 1 sztuka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POINT SP. Z O.O., ul.Wagonowa 12, 02-223 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16605,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18450,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.