eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wynajem powierzchni reklamowej na terenie dwóch dworców kolejowych w Warszawie w celu przeprowadzenia kampanii reklamowej Wielkiego Otwarcia wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-01

Warszawa: Wynajem powierzchni reklamowej na terenie dwóch dworców kolejowych w Warszawie w celu przeprowadzenia kampanii reklamowej Wielkiego Otwarcia wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich
Numer ogłoszenia: 324960 - 2014; data zamieszczenia: 01.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 309064 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historii Żydów Polskich, ul. Anielewicza 6, 00-157 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4710300, faks 22 4710398.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem powierzchni reklamowej na terenie dwóch dworców kolejowych w Warszawie w celu przeprowadzenia kampanii reklamowej Wielkiego Otwarcia wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem powierzchni reklamowej w postaci flag w hali głównej Dworca Warszawa Centralna oraz gablot CTL na Dworcu Warszawa Śródmieście w celu ekspozycji reklamy Wielkiego Otwarcia wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich. 2. Okres używania powierzchni przez Najemcę jest określony: od dnia 01.10.2014 do dnia 31.10.2014 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polskie Koleje Państwowe S.A., ul. Szczęśliwicka 62, 00-973 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14760,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    tryb zamówienia z wolnej ręki został wybrany, ponieważ zachodzi przesłanka, że zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Polskie Koleje Państwowe S.A. jest jedynym i wyłącznym zarządcą nośników reklamowych (flag i gablot) na Dworcu Warszawa Centralna i Warszawa Śródmieście, co potwierdziło w przesłanym oświadczeniu. Dworzec Warszawa Centralna jest najważniejszym dworcem w Warszawie i Polsce, średnio miesięcznie korzysta z niego około 2 milionów podróżnych. Flagi, które wiszą w hali głównej Dworca Warszawa Centralna są najbardziej reprezentacyjnym formatem reklamowym dostępnym w tej lokalizacji. Dworzec Warszawa Śródmieście jest najważniejszym dworcem dla ruchu pociągów podmiejskich. Gabloty podświetlane (CTL) usytuowane są przy obu wyjściach z głównego środkowego peronu, który z jednej strony prowadzi do przejść podziemnych w stronę Dworca Centralnego oraz z drugiej w kierunku Metra Centrum. Reklama wydarzenia jakim jest Wielkie Otwarcie wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich zaprezentowana na flagach i w gablotach we wskazanych miejscach będzie dobrze widoczna i zauważalna dla podróżnych, ponieważ zarówno flagi jak i gabloty są usytuowane w najlepszych przestrzeniach obu dworców. Kampania ta stanowi ważną część kampanii informacyjno-wizerunkowej Muzeum związanej z otwarciem wystawy stałej. PKP S.A. jest jedynym wykonawcą posiadającym potencjał techniczny umożliwiający realizację kampanii reklamowej na wskazanych przez Zamawiającego nośnikach i w wybranych lokalizacjach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.