Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-08
Ząbki: ZP/271/39/11 - Usługi związane z opróżnianiem i wywozem nieczystości stałych z terenu Miasta Ząbki.
Numer ogłoszenia: 324941 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 022 7816814, faks 022 7816813.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/271/39/11 - Usługi związane z opróżnianiem i wywozem nieczystości stałych z terenu Miasta Ząbki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwa Zadania: 1.1. Zadanie Nr 1 - odbiór i wywóz nieczystości z koszy ulicznych oraz likwidacja dzikich wysypisk umiejscowionych na terenie Miasta Ząbki. 1.2. Zadanie Nr 2 - odbiór i wywóz nieczystości stałych z pojemników usytuowanych przy budynku Urzędu Miasta oraz budynkach komunalnych faktycznie zarządzanych przez Miasto Ząbki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymienionych zezwoleń: 1. Zezwolenie, na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane w związku z art. 7 ust. 1 pkt, 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2005 r. nr 236 poz. 2008 ze zm.) Zezwolenie powinno uwzględniać odpady zakwalifikowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogów odpadów (Dz. U. z 2001 r. Nr 112 poz. 1206); 2. Zezwolenie, na prowadzenie zbierania odpadów oraz transportu odpadów wydane w związku z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 o odpadach (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 ze zm.). Zezwolenie powinno uwzględniać odpady zakwalifikowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001 r. Nr 112 poz. 1206). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych zezwoleń.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie - wykonał, a w przypadku usług ciągłych wykonuje usługi związane z przedmiotem zamówienia w tym, co najmniej dwie usługi (wywóz nieczystości stałych), o wartości brutto (z podatkiem VAT) każdej z nich co najmniej 100 000,00 PLN. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Na podstawie dokumentów potwierdzających, że wskazane przez Wykonawcę usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Dla Zadania Nr 1: przystosowane pojazdy samochodowe w ilości gwarantującej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia; 2. dla Zadania Nr 2: przystosowane pojazdy samochodowe oraz pojemniki w rodzaju i ilości gwarantującej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym o pojemności 1100 litrów szt. 22 i o pojemności 120 litrów szt. 15. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Na podstawie wykazu sprzętu zawierającego informację o podstawie do dysponowania niezbędnym sprzętem i urządzeniami.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Z uwagi na to, że opłacenie składki jest warunkiem koniecznym do objęcia ochroną ubezpieczeniową, z przedkładanego dokumentu (np. polisy) musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca objęty jest na dzień składania oferty ochroną ubezpieczeniową.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Parafowany wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący: 1.1. dla Zadania Nr 1 - Załącznik Nr 9 do SIWZ; 1.2. dla zadania Nr 2 - Załącznik Nr 10 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo jednoznacznie określające zakres umocowania, dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, należy złożyć: a) w przypadku, gdy upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, b) w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla Pełnomocnika do reprezentowania wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwości zmian postanowień umowy: 1. W zakresie objętym Zadaniem Nr 1 - W razie wystąpienia okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności z przyczyn atmosferycznych, zdarzeń losowych, działania siły wyższej lub zaniechania osób trzecich, na które Zamawiający nie miał wpływu albo w przypadku zmiany ilości koszy lub ich położenia. Strony mogą zmienić umowę w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie zmiany sposobu realizacji umowy lub zakresu wykonywania umowy, w tym poprzez zmianę załącznika nr 1 lub 2 do umowy. 2. W zakresie objętym Zadaniem Nr 2 - W razie wystąpienia okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności z przyczyn atmosferycznych, zdarzeń losowych, działania siły wyższej lub zaniechania osób trzecich, na które Zamawiający nie miał wpływu albo w przypadku zmiany liczby budynków faktycznie zarządzanych przez Miasto Ząbki, Strony mogą zmienić umowę w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie zmiany sposobu realizacji umowy, ilości i pojemności pojemników lub zakresu wykonywania umowy, w tym poprzez zmianę załączników do umowy;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zabki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, pok. nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, Biuro Obsługi Interesanta, pok. nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - Odbiór i wywóz nieczystości z koszy ulicznych oraz likwidacja dzikich wysypisk umiejscowionych na terenie Miasta Ząbki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szacuje się, że w okresie wykonywania zamówienia Wykonawca dokona wywozu odpadów stałych obejmujących: a) wywóz nieczystości z koszy ulicznych w ilości do 2880 m3 ( 240 m3 miesięcznie), b) dzikie wysypiska - do 600 m3, c) gruz - do 75 m3. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego Zadaniem Nr 1 zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - Odbiór i wywóz nieczystości stałych z pojemników usytuowanych przy budynku Urzędu Miasta oraz budynkach komunalnych faktycznie zarządzanych przez Miasto Ząbki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szacuje się, że: a) średni planowany miesięczny wywóz nieczystości stałych z pojemników usytuowanych przy budynkach komunalnych wynosi 174 m3, b) średni planowany miesięczny wywóz nieczystości niesegregowanych z pojemników usytuowanych przy budynku Urzędu Miasta wynosi 7 m3, a segregowanych 14 m3. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego Zadaniem Nr 2 zawarty jest w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZĄBEK
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" na terenie Miasta Ząbki
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Publicznego Przedszkola Nr 2 "Leśny Zakątek" w Ząbkach
więcej: przetargi w Ząbkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.