eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › modernizacja i budowa baz danych Systemu Identyfikacji Działek Rolnych (LPIS) w tym opracowanie postaci wektorowej danych graficznych z integracją z częścią opisową - część północna



Ogłoszenie z dnia 2005-07-05

POZYCJA 32488

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: modernizacja i budowa baz danych Systemu Identyfikacji Działek Rolnych (LPIS) w tym opracowanie postaci wektorowej danych graficznych z integracją z częścią opisową - część północna Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, do kontaktów: Joanna Czaban tel. 022 595 00 64, Zbigniew Antonik 022 595 00 62, Renata Piłat 022 318 45 68, Elżbieta Orłowska 022 318 45 74, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5950050, fax 022 6361677, e-mail: info@arimr.gov.pl, www.arimr.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja i budowa baz danych Systemu Identyfikacji Działek Rolnych (LPIS) w tym opracowanie postaci wektorowej danych graficznych z integracją z częścią opisową - część północna. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie przez Wykonawcę, w celu realizacji zadań związanych z modernizacją i budową baz danych Systemu Identyfikacji Działek Rolnych (LPIS) opracowania, na które składa się wektorowa mapa granic działek ewidencyjnych i wektorowa mapa pól zagospodarowania zintegrowanych z ortofotomapą oraz z częścią opisową ewidencji gruntów i budynków. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zamówienie będzie realizowane w podziale na 3 niezależne części (obszary) obejmujące części woj. zachodniopomorskiego, pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, wielkopolskiego, łódzkiego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Część I-woj. zachodniopomorskie Orientacyjna ilość działek 353 681, Ilość jedn. ewid. 89, Pow. w ha 1 153 812,25; Część II woj. pomorskie Orientacyjna ilość działek 594 424, Ilość jedn. ewid. 87, Pow. w ha 1 140 453,96; Część III -woj. kujawsko-pomorskie, woj. wielkopolskie oraz woj. łódzkie Orientacyjna ilość działek 518 899, Ilość jedn. ewid. 94, Pow. w ha 966 996,96. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 7;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: część I-36000zł; część II-61000zł; część III-53000zł; zabezp. należytego wykonania umowy 3% zaoferowanej ceny brutto (wadium wymagane przy złożeniu oferty); okres gwarancji min. 12 miesięcy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: wynagrodzenie płatne przelewem w ciągu 28 dni od daty dostarczenia przez wykonawcę faktury VAT, zgodnie z etapami umowy podlegającymi odbiorom okresach nie dłuższych niż kolejno: dwa, pięć i siedem miesięcy od dnia podpisania umowy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie wspólnie muszą spełniać przesłanki określone w art. 23 ustawy Pzp. W takim przypadku każdy wykonawca oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Pzp. Doświadczenie oraz potencjał kadrowy i techniczny wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie będzie sumowany. W przypadku złożenia wspólnego wniosku, wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Spełniają warunki określone pisemnie w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 3. Prowadzą działalność obejmującą usługi geodezyjne i kartograficzne, w rozumieniu art. 11 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2000 r. Nr 100, poz. 1086 z późn. zm.). 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie t.j. Wykażą się realizacją z należytą starannością w ostatnich trzech latach licząc do dnia składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie(rozpoczętych i zakończonych) minimum 3 zamówień o charakterze podobnym do zakresu prac niniejszego zamówienia o łącznym budżecie nie mniejszym niż 1,5 mln PLN brutto. Budżet, o którym mowa powyżej, dotyczyć musi prac związanych z opracowaniem cyfrowej mapy wektorowej granic działek ewidencyjnych oraz ich integracji z częścią opisową tzw. integracja baz danych ewidencji gruntów i budynków. Udział Wykonawcy w budżecie każdego z wykazanych zamówień nie może być mniejszy od 50 %. 5. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi stosowne uprawnienia i kwalifikacje wymagane w dziedzinie geodezji i kartografii, a w szczególności, co najmniej: A)4 (czterech) osób posiadających wyższe wykształcenie geodezyjne oraz uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii dla zakresu 1 i 2, zgodnie z art. 43 ustawy pgik, z których przynajmniej jedna osoba musi pełnić rolę kierownika prac. B)10 (dziesięciu) osób z doświadczeniem w zakresie ewidencji gruntów (osoby, z których każda brała udział w przynajmniej 3 projektach zakończonych do dnia składania wniosków, z zakresu ewidencji gruntów i budynków jak np. modernizacje ewidencji gruntów i budynków, pozyskiwanie danych wektorowych ewidencji gruntów i budynków i ich integracja z bazą opisową), C)5 (pięciu) operatorów stacji redakcyjnych (w tym kierownik grupy z wykształceniem wyższym geodezyjnym i upr. nr 6 - zgodnie z art. 43 ustawy pgik D) 1 (jednej) osoby posiadającej wyższe wykształcenie geodezyjne i upr. nr 7 - z art. 43 ustawy pgik E) 1(jednej) osoby z doświadczeniem w profesjonalnym zarządzaniu projektami (osoba, która zarządzała przynajmniej dwoma projektami zakończonymi do dnia składania wniosków; z wyższym wykształceniem w zakresie zarządzania lub osoba z dowolnym wyższym wykształceniem i ukończonym kursem z zakresu zarządzania. 6. Posiadają niezbędny potencjał techniczny umożliwiający wykonanie zamówienia, a w szczególności, co najmniej: A) 5 (pięć) stacji redakcyjnych z podaniem nazwy oprogramowania, numeru jego licencji oraz producenta zapewniających w sumie przeprowadzenie następujących zadań: a)wizualna edycja opracowania rastrowego, b)opracowywanie danych ewidencyjnych o charakterze opisowym i graficznym łącznie z import/eksport do SWDE, c)superpozycja wymienionych prac ( możliwość jednoczesnego wyświetlania wszystkich wymienionych prac / raster, dane wektorowe/ na jednej stacji redakcyjnej), d)edycja danych wektorowych, 7. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagania wymienione w pkt 5 i 6 w zakresie potencjału kadrowego i technicznego dotyczą wniosków składanych na jedną część. Przy złożeniu wniosku na więcej niż jedną część zamówienia, wymagania należy podwoić. Ocena spełnienia warunków, wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych z wnioskiem dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. W przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu, zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełnienia warunków według kryterium: za lepsze spełnienie warunku zapisanego w III.2.1)4 według zasady za każde kolejne pełne 100 000 zł wartości zamówień - 1 pkt. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Do wniosku należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt. III.2.1.1), 2.1.2) i 2.1.3) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną z zachowaniem sposobu reprezentacji. tj. 1. Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym z oznaczeniem części, której dotyczy; 2. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2004 r. Nr 71 poz. 645) § 1.1. pkt 1), 3), 4), 5), 6), oraz § 2 w przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polski. 3. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp; 4. Pełnomocnictwo (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika i wszystkie dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być przez niego poświadczone za zgodność z oryginałem, z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo do podpisania wniosku, jeżeli wniosek nie został podpisany przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, winno być złożone w oryginale lub poświadczonej notarialnie kopii). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Oświadczenie z art. 22 ust. 1. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru, listy referencyjne, z dokumentów ma wyraźnie wynikać jakiego zakresu prac dotyczy oraz jakiej wartości) - z inf. dla potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt III.2.1)4 (W przypadku, gdy wymagane prace są częścią większych zamówień dotyczących szerszego zakresu prac, należy podać tylko budżet dotyczący wymaganego asortymentu prac. Zamawiający uzna wykonanie przez Wykonawcę wymienionych prac oddzielnie w ramach różnych zamówień. Pod pojęciem zamówienia o podobnym charakterze rozumie się zamówienie lub zamówienia pokrywające zakresem produkcji poniższe prace, a więc: pozyskanie wektorowych danych ewidencji gruntów i budynków oraz ich integracja z częścią opisową, modernizacja ewidencji gruntów i budynków); 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także planowanego zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia zawodowe (Jedna osoba spełniająca więcej niż jeden warunek może być wymieniona tylko w jednej pozycji)- z inf. dla potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt III.2.1)5; 7. Wykaz potencjału technicznego z inf. dla potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt. III.2.1)6. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2000 r nr 100, poz. 1086 z późn. zm.). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: art. 49 ust. 4 ustawy Pzp. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 10. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BZP-2611-4/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.07.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.07.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 21.07.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.08.2005, godzina 12:00, data otwarcia ofert moze ulec zmianie, otwarcie odbędzie się przy ul. Żelaznej 59 w Warszawie pok 423.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: sierpień/wrzesień. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: dot. III.2.1) Zamawiający pod pojęciem zamówienie rozpoczęte rozumie podpisanie umowy, pod pojęciem zamówienie zakończone rozumie zrealizowanie w całości umowy, a nie zakończenie poszczególnych etapów umowy; Nie jest możliwe wykazanie doświadczenia podwykonawców. Wykazany potencjał techniczny musi być w posiadaniu Wykonawcy w rozumieniu art. 336 ustawy Kodeks Cywilny z 23 kwietnia 1964r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.), czego potwierdzeniem jest umowa, faktura, certyfikat wydany przez producenta lub sprzedającego (Zamawiający nie wymaga załączenia dokumentów). Ten sam sprzęt nie może być w posiadaniu różnych Wykonawców w tym samym czasie i nie może być wykazany w więcej niż jednym wniosku. Niedopuszczalne jest wystąpienie tej samej osoby (potencjał kadrowy) kilkukrotnie w różnych rolach w tym samym wniosku oraz tej samej osoby w więcej niż jednym wniosku. Osoba występująca w tym samym wniosku kilkukrotnie będzie w zakresie spełnienia niezbędnych wymagań kadrowych liczona tylk. 5) Data wysłania ogłoszenia: 28.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.41.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: OB1- obszar w granicach administracyjnych woj. zachodniopomorskiego. 3) Zakres lub wartość: podano w pkt II.2.1) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.41.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: OB2- obszar w granicach administracyjnych woj. pomorskiego. 3) Zakres lub wartość: podano w pkt II.2.1) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.41.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: OB3 - obszar w granicami administracyjnych woj. kujawsko-pomorskiego , woj. wielkopolskiego ( pow. chodzieski, pow. czarnkowsko-trzcianecki, pow. złotowski oraz woj. łódzkiego ( pow. łowicki). 3) Zakres lub wartość: podano w pkt II.2.1) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.