eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zintegrowany System Wspomagania Zarządzania Inspekcją Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (ZSWZI)



Ogłoszenie z dnia 2005-07-05

POZYCJA 32486

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: Zintegrowany System Wspomagania Zarządzania Inspekcją Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (ZSWZI) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Główny Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (GIJHARS), do kontaktów: Halina Sapkiewicz, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6232900, fax +48 22 6232991, e-mail: administracja@ijhar-s.gov.pl, www.ijhar-s.pl/. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 07. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zintegrowany System Wspomagania Zarządzania Inspekcją Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (ZSWZI). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wykonanie i utrzymanie w sprawności Systemu "ZSWZI", którego celem jest: Faza I - 12 miesięcy - Budowa zintegrowanej bazy danych na centralnym serwerze w GIJHARS - Centralna rejestracja danych on-line - Rejestracja danych off-line z automatycznym przekazywaniem danych do centralnego systemu z potwierdzeniem weryfikacji przesłanych danych - Pilotowa decentralna baza danych z replikacją danych w wybranym przez Beneficjenta WIJHARS - Pilotowe wdrożenie technologii Bluetooth na wybranym przez Beneficjenta przejściu granicznym (inspektorzy z laptopami) - Sprawozdawczość generowana ze zintegrowanej bazy danych - Mechanizmy przekazywania dokumentów (work flow) - Mechanizmy zapytań (SQL) - Mechanizmy eksportu / importu danych - narzędzia EXCEL, WORD, ACCESS Faza II - 12 miesięcy - Integracja systemów finansowo-księgowych z systemem ZSWZI na centralnym serwerze w GIJHARS - Kontynuacja decentralizacji bazy danych na podstawie pilota z roku 2006 - Kontynuacja wdrożenia technologii Bluetooth dla inspektorów na podstawie pilota z roku 2006 Faza III - 12 miesięcy - Budowa hurtowni danych na centralnym serwerze w GIJHARS. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, Polska. Kod NUTS: PL127. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1 000 000 euro netto. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Terminy od zawarcia umowy: Faza I - 12 miesięcy, Faza II - 24 miesiące, Faza III - 36 miesięcy Termin świadczenia usługi na utrzymanie w sprawności systemu - 36 miesięcy od daty odbioru systemu. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 80 000,00 zł - do wniesienia wadium zobowiązani będą wykonawcy zaproszeni do składania ofert. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zostaną przedstawione w projekcie umowy, który zostanie dołączony do "Zaproszenia do składania ofert". 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek, sam lub jako reprezentant firmy. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jeden wniosek, zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej wykonawców (w formie np. konsorcjum) w rozumieniu art. 23 ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: - wykonawcy przedłożą z wnioskiem umowę określającą strony umowy, cel działania, okres ważności umowy, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców) - wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie postępowania (umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z wnioskiem) - wniosek musi być podpisany w taki sposób, by prawnie zobowiązywał wszystkich wykonawców występujących wspólnie - w odniesieniu do wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i 4 ustawy każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków - w odniesieniu do wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy wymogi te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców (suma wymogów określonych przez zamawiającego w powyższym zakresie) - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem - wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty powołując się na wykonawcę, w miejscu "np. nazwa i adres wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące konsorcjum a nie pełnomocnika konsorcjum. Wnioski i załączniki do wniosku (oświadczenia, dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) zostali wpisani do właściwego rejestru albo do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 umowy 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy 4) spełniają warunki udziału w postępowaniu 5) posiadają do realizacji zamówienia środki finansowe własne lub pochodzące z kredytu łącznie w wysokości nie niższej niż 800 000 zł 6) posiadają doświadczenie w realizacji co najmniej 5 projektów informatycznych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w wysokości co najmniej 600 000 zł brutto każda, zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat (jeśli działalność jest prowadzona krócej w okresie prowadzenia działalności), potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Realizacja usług musi być zakończona 7) zatrudniają następujące osoby do wykonania zamówienia: a) kierownika projektu (posiadającego certyfikat PRINCE 2 lub równoważny), mającego doświadczenie na stanowisku kierownika projektu w realizacji nie mniej niż w 3 zakończonych projektach odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, zrealizowanych razem z wykonawcą b) analityka - co najmniej 2 osoby, każda posiadająca doświadczenie na stanowisku analityka projektu, w realizacji nie mniej niż w 3 zakończonych projektach odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, zrealizowanych razem z wykonawcą c) zespół programistów - co najmniej 5 osób, każda posiadająca doświadczenie na stanowisku programisty nie mniej niż w 3 zakończonych projektach odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, zrealizowanych razem z wykonawcą d) zespół testowy - co najmniej 3 osoby, każda posiadająca doświadczenie na stanowisku testerów oprogramowania, nie mniej niż w 3 zakończonych projektach odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia 8) posiadają zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, iż wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe zgodne z normą ISO 9001 lub równoważny dokument potwierdzający jakość świadczenia usług dotyczących oprogramowania komputerowego 9) w trakcie projektowania i wykonywania systemów stosują narzędzia informatyczne wspierające procesy zbierania i zarządzania wymaganiami (np. Rational Requisite Pro lub równoważne) oraz realizujące elektroniczne repozytorium dokumentów. B) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu zwany dalej wnioskiem. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jeden wniosek zostanie wykluczony z postępowania. C) Wniosek musi zawierać następujące informacje: nazwę wykonawcy, jego siedzibę oraz dane teleadresowe. Wniosek musi być sporządzony czytelnie w języku polskim, w formie pisemnej oraz podpisany przez wykonawcę. Do wniosku muszą być załączone dokumenty wymienione w pkt III.2.1.1), III.2.1.2) i III.2.1.3). Dokumenty o których mowa w pkt III.2.1.1A) ppkt 1 do 4, pkt III.2.1.2) oraz pkt III.2.1.3) ppkt 1 (dokumenty potwierdzające, że usługi zostały zrealizowane należycie) oraz ppkt 3, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. D) Przez wymóg podpisywania przez wykonawcę dokumentów, a także ich ewentualnego parafowania lub potwierdzania za zgodność z oryginałem, należy rozumieć, że dokumenty te muszą być opatrzone podpisami oraz pieczątkami imiennymi osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, wymienionych we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowanych przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo należy dołączyć do wniosku. W przypadku braku pieczątki imiennej, dokument musi być opatrzony czytelnym podpisem (imię i nazwisko) osoby bądź osób, zgodnie z powyższymi zasadami. E) Złożenie przez wykonawcę wraz z wnioskiem dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszym ogłoszeniu będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy więcej niż 5 wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu, zamawiający zastosuje kwalifikację wniosków na podstawie liczby zrealizowanych projektów, które: - odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - ich wartość wynosi co najmniej 600 000 zł brutto każda, a ich realizacja została zakończona - potwierdzonych dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku, gdy dwóch lub więcej wykonawców przedstawi taką samą liczbę usług decydować będzie suma ich wartości. F) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli wykonawca jest podmiotem zbiorowym w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197 poz. 1661 ze zm.), również aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu odpowiadające treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. B) W przypadku składania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu przez podmioty występujące wspólnie (konsorcja/spółki cywilne): a. wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a do wniosku załączają stosowne pełnomocnictwo oraz wszystkie dokumenty wymienione w pkt. III.2.1.2) i III.2.1.3). Dokumenty wymienione w pkt. III.2.1.1 A) ppkt 1 do 4 należy dołączyć dla każdego wykonawcy b. wniosek musi być podpisany przez każdego wykonawcę lub ustanowionego pełnomocnika. C) W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71 poz. 645). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Na potwierdzenie warunków określonych w pkt III.2.1) A) pkt 5: informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość środków finansowych i/lub zdolności kredytowe wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Na potwierdzenie warunków, określonych w pkt III.2.1): 1) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat projektów, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 600 000 zł brutto (słownie: sześćset tysięcy) każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie; 2) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zawodowego oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności; (musi zawierać m.in.: dane osobowe, wykształcenie, zajmowanie stanowisko, obszar wiedzy specjalistycznej, opis projektów zrealizowanych razem z wykonawcą); 3) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, iż wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe zgodne z normą ISO 9001 w zakresie świadczenia usług dotyczących oprogramowania komputerowego lub równoważny dokument potwierdzający jakość świadczonych usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia. Forma składanych dokumentów: Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby (-ę) nie wymienione (-ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Dokumenty urzędowe w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. W przypadku niespełnienia ww. warunków na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego wniosek zostanie odrzucony (art. 24 ust. 4). O wykluczeniu z postępowania wykonawca zostanie powiadomiony zgodnie z art. 24 ust. 3 ustawy. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena 60% wartość techniczna 30% organizacja i metodyka świadczenia usług 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GI-GDA-251-15/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 01.08.2005 godzina 15:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 05.09.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Przedstawiciele wykonawców, którzy zostali zaproszeni do składania ofert. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: , godzina 00:00, siedziba zamawiającego, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, Polska.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.