Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-08
Zawiercie: Wykonanie projektów budowlanych na termomodernizacje : budynku Zespołu Szkół im. gen. Józefa Bema w Zawierciu ul. Parkowa 2 i budynku głównego przy ul. Parkowej 7 oraz projekt przebudowy budynku Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu przy ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 24.
Numer ogłoszenia: 324850 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu , ul. Macieja Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoeas.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów budowlanych na termomodernizacje : budynku Zespołu Szkół im. gen. Józefa Bema w Zawierciu ul. Parkowa 2 i budynku głównego przy ul. Parkowej 7 oraz projekt przebudowy budynku Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu przy ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 24..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie projektu termomodernizacji budynku głównego Zespołu Szkół im. gen. Józefa Bema w Zawierciu przy ul. Parkowej 7 . Dane do projektu : - powierzchnia zabudowy - 1 114,05 m 2 . - kubatura - 12 375 m3 2.Wykonanie projektu termomodernizacji budynku Zespołu Szkół im. gen. Józefa Bema w Zawierciu przy ul. Parkowej 2 . Dane do projektu : - powierzchnia zabudowy - 974,89 m 2 . - kubatura - 11 634 m3 3. Wykonanie projektu przebudowy budynku Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu, ul. Obrońców Poczty gdańskiej 25. Celem przebudowy budynku głównego jest dostosowanie budynku do wymagań wynikających z: -Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. z 2002 r Nr 75 poz.690- z późn. zm.) Dział VI Bezpieczeństwo Pożarowe -Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010r , Nr 109, poz.719) a w szczególności dostosowanie klatek schodowych do wymagań w/w rozporządzeń. Dane do projektu : -powierzchnia zabudowy- 829 m2 -powierzchnia użytkowa 1759 m2 -kubatura- 4892 m3 -ilość kondygnacji- 3 nadziemne, 1 podziemna.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj: do dnia 16.11.2010 r. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 18.10.2010 r. do godz. 09 00 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BGŻ SA 0/0 w Zawierciu nr 88 20 30 00 45 1110 0000 0176 2660 6. Wysokość wadium wynosi: dla I części: 700,00 zł ( siedemset złotych ) dla II części: 500,00 zł (pięćset złotych) dla III części 800,00 zł (osiemset złotych ) 7.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Zawierciu ul. M. Rataja 29a, w pok. nr 3 lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie . 9.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt.2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie lub wykonywanie usług projektowych, w zakresie niezbędnym do spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich rodzaju i wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że usługi te zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunku uważać się będzie wykazaniem minimum jedną usługą polegającą na : dla części I i II - wykonaniu projektu termomodernizacji wraz z audytem energetycznym budynku dla części III- wykonaniu projektu przebudowy budynku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca udokumentuje dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 07.07.1994 r . Prawo Budowlane, Za spełnienie warunku uważać się będzie wykazaniem przynajmniej po jednej osobie z n/w uprawnieniami do projektowania w specjalnościach : o architektonicznej, o konstrukcyjno-budowlanej o instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych , o instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych , wraz z potwierdzeniem wpisu danej osoby na listę członków właściwej izby i posiadaniem ważnego ubezpieczenia oc. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
nie dotyczy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- dokumenty potwierdzające, że opracowania projektowe zostały wykonane należycie. - kserokopie uprawnień budowlanych, - ważne zaświadczenia , wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby, - ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej .
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoeas.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej szkół i Placóek Oświatowo-Wychowawczych , Zawiercie, Rataja 29 a , pokój Nr 7 ,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2010 godzina 09:00, miejsce: w budynku Zamawiającego, ul. Rataja 29 a , pokój Nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 16.11.2010.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie projektu termomodernizacji budynku głównego Zespołu Szkół im. gen. Józefa Bema w Zawierciu przy ul. Parkowej 7 ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dane do projektu : - powierzchnia zabudowy - 1 114,05 m 2 . - kubatura - 12 375 m3 Załącznik Nr 6 - mapka z zaznaczonym terenem opracowania i siecią uzbrojenia Zakres opracowania 1. Audyt energetyczny 2. Inwentaryzację budowlaną elewacji i dachu , w zakresie niezbędnym do wykonania projektu i uwzględniająca okablowanie budynku na zewnętrz 3. Projekt budowlany i wykonawczy termomodernizacji - elewacja i dach 4. Projekt kolorystyki budynku - 2 wersje 5. Projekt instalacji odgromowej 6. Projekt budowlany i wykonawczy wejścia głównego do budynku 7. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - część ogólna i szczegółowa 8. Kosztorysy inwestorskie 9. Przedmiary 10. uzyskanie niezbędnych uzgodnień potrzebnych do pozwolenia na budowę. Powyższe projekty powinny spełniać warunki określone w : 1/ Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r (Dz. U. Nr 202 poz. 2072) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego 2/ Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. nr 120 poz. 1133 z późn. zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie projektu termomodernizacji budynku Zespołu Szkół im. gen. Józefa Bema w Zawierciu przy ul. Parkowej 2 ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dane do projektu : - powierzchnia zabudowy - 974,89 m 2 . - kubatura - 11 634 m3 Załącznik Nr 6 - mapka z zaznaczonym terenem opracowania i siecią uzbrojenia Zakres opracowania 1. Audyt energetyczny 2. Inwentaryzację budowlaną elewacji i dachu , w zakresie niezbędnym do wykonania projektu i uwzględniająca okablowanie budynku na zewnętrz 3. Projekt budowlany i wykonawczy termomodernizacji - elewacja i dach 4. Projekt kolorystyki budynku - 2 wersje 5. Projekt instalacji odgromowej 6. Projekt budowlany i wykonawczy wejścia głównego do budynku 7. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - część ogólna i szczegółowa 8. Kosztorysy inwestorskie 9. Przedmiary 10. uzyskanie niezbędnych uzgodnień potrzebnych do pozwolenia na budowę. Powyższe projekty powinny spełniać warunki określone w : 1/ Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r (Dz. U. Nr 202 poz. 2072) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego 2/ Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. nr 120 poz. 1133 z późn. zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie projektu przebudowy budynku Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 25..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu przebudowy budynku Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu, ul. Obrońców Poczty gdańskiej 25. Celem przebudowy budynku głównego jest dostosowanie budynku do wymagań wynikających z: Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. z 2002 r Nr 75 poz.690- z późn. zm.) Dział VI Bezpieczeństwo Pożarowe Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010r , Nr 109, poz.719) a w szczególności dostosowanie klatek schodowych do wymagań w/w rozporządzeń. Dane do projektu : powierzchnia zabudowy- 829 m2 powierzchnia użytkowa 1759 m2 kubatura- 4892 m3 ilość kondygnacji- 3 nadziemne, 1 podziemna Załącznik Nr 7 - mapka z zaznaczonym terenem opracowania . Zakres opracowania. Dokumentacja ma zawierać : 1.Inwentaryzację budowlaną składającą się z : opisu techniczny opisu materiałów budowlanych zwymiarowanych rzutów kondygnacji w skali 1:50 rzutu dachu w skali 1:100 z naniesionymi elementami więźby przekroii z zaznaczonymi wysokościami charakterystycznych punktów , skala 1:100 instalacji- instalacja wod-kan, c.o, gazowa , punkty gniazd elektrycznych i osprzętu w skali1:100 elewacji budynku, skala 1:100 2.Projekt budowlany zakres zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego( Dz.U.120/2003, poz.1133 z późn.zm.) niezbędny do uzyskania pozwolenia na budowę 3.Projekty wykonawcze 4.Przedmiary robót 5.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Projekty wykonawcze , przedmiary robót i specyfikacje techniczne należy wykonać zgodnie z zakresem podanym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych , wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego ( Dz. U. Nr 202/2004 poz. 2072- z późn.zm.) 6.Kosztorysy inwestorskie Zakres zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych ( Dz. U. z 2004 Nr 130 poz.1389)określonych w programie funkcjonalno użytkowym ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Remont wiaduktu w ciągu DP 1783S nad linią kolejową nr 4 w miejscowości Zawada Pilicka
- "Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Gminnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartografii w Urzędzie Miejskim w Zawierciu."
- "Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości" - 3 części
- Usługa serwisu i naprawy urządzeń endoskopowych
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w III kwartale 2024 r. - 3 części.
- Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w III kwartale 2024r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont - wymiana urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej modernizacji budynku C Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego przy ul. Wałbrzyskiej 3/5 w Warszawie
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- "Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia" - postępowanie powtórzone
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ PRZEBUDOWY BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W CIEPLEWIE PRZY ULICY DŁUGIEJ 20A
- Zaprojektowanie i wykonanie chroniących przed upadkiem z wysokości zabezpieczeń przestrzeni, pomiędzy sąsiadującymi obiektami mostowymi w ciągu dróg admin. przez GDDKiA O/Łódź z podziałem na 2 zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.