eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gogolin › CENTRUM PRZESIADKOWE GOGOLIN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-17

Ogłoszenie nr 324805 - 2016 z dnia 2016-10-17 r.

Gogolin: CENTRUM PRZESIADKOWE GOGOLIN
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Poddziałanie 3.1.2 Strategie niskoemisyjne w Aglomracji Opolskiej RPO WO 2014-2020, Centrum Przesiadkowe w Gogolinie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 301696-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 304868-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gogolin, krajowy numer identyfikacyjny 53141307600000, ul. ul. Krapkowicka  6, 47320   Gogolin, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 774 076 800, faks 774 666 247, e-mail urzad@gogolin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gogolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

CENTRUM PRZESIADKOWE GOGOLIN

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WG.I.271.5.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku istniejącego dworca kolejowego na "Centrum przesiadkowe Gogolin" o kubaturze brutto 5000m3 i powierzchni netto 1528,81 m2 z niezbędną wewnętrzną i zewnętrzną infrastrukturą techniczną. Zamówienie obejmuje również zagospodarowanie terenu dla potrzeb planowanej inwestycji, parking utwardzony na 40 miejsc postojowych, w tym na autobusy. Przy dworcu zaprojektowano wiatę ok. 126,5m2 na parking dla rowerów i motorowerów na 66 miejsc. Pod wiatą usytuowany ma być budynek usługowy. W bliskim sąsiedztwie dworca planuje się również budowę śmietnika ok. 26,5m2 - odrębnego budynku ze ścianami pełnymi, murowanymi. Budynek centrum przesiadkowego będzie skupiał w trzech częściach kilka funkcji. Przede wszystkim budynek będzie służył podróżującym liniami kolejowymi, oraz korzystającym z usług komunikacji autobusowej i rowerowej (wypożyczalnia rowerów). W tym celu w części środkowej na parterze przewiduje się lokalizację centrum przesiadkowego tj.: poczekalnię, toalety, kasy biletowe, informację i pom. porządkowe. Na piętrze części środkowej zlokalizowana będzie sala konferencyjna. Część lewa składająca się z piwnicy, parteru, 1-go piętra oraz strychu (pom. technicznego) przewidziano pod bibliotekę miejską. Zaś część prawa składająca się z pom. piwnicznych, parteru, 1-go piętra i 2-go piętra przeznaczono pod inkubator przedsiębiorczości (pomieszczenia biurowe). Budynek wyposażony będzie w windy osobowe, kotłownie gazową, instalację c.o., instalację klimatyzacyjno - wentylacyjną, instalację elektryczną, instalację wodno - kanalizacyjną, kanalizację deszczową i instalację techniczną (internet, alarm, monitoring). W ramach zamówienia przewidywane są także dwie tablice interaktywne - zbiorcze tablice informacyjne LCD "ODJAZDY" ZTI - 72/0 blue 6 wierszy i "PRZYJAZDY" ZTI-72/P blue 6 wierszy, które integrować będą różne systemy transportu publicznego w Centrum przesiadkowym i informować będą pasażerów o przyjazdach i odjazdach pociągów oraz autobusów. W całym okresie budowy, Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia przed uszkodzeniem oraz utrzymaniem w ciągłej pracy urządzeń i sieci technicznej znajdującej się w piwnicy pom. - 1.22 oraz na parterze pom. 0.29. Przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia perony przy dworcu kolejowym muszą być dostępne dla podróżujących. Dodatkowo w odniesieniu do tymczasowej obsługi podróżnych Wykonawca musi przewidzieć i zapewnić budowę, prowadzenie oraz utrzymanie dworca tymczasowego przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia np. w modułowej zabudowie kontenerowej. Tymczasowy dworzec musi być wyposażony w: 1. instalację niskiego napięcia do 1 kv, w tym do ogrzewania pomieszczeń i podgrzewania wody, 2. instalację wodno-kanalizacyjną, w tym przyłącz wody zimnej bytowej, kanalizację sanitarną, kanalizację deszczową, 3. instalację przeciwpożarową zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 4. wentylację (grawitacyjną / mechaniczną), 5. klimatyzację - klimatyzator w pom. kas i serwerowni, 6. łącza telefoniczne i internetowe w pomieszczeniach biurowych i kasach, 7. WIFI na terenie dworca tymczasowego i w odległości 50 m od dworca, 8. informację nagłośnieniową - głośniki w poczekalni, uwaga: instalacja zintegrowana z istniejącym nagłośnieniem zarządzanym przez PKP UTRZYMANIE Sp. z o.o. na terenie dworca oraz peronów, 9. informację statyczną podróżnych - zaprojektowanie oraz wykonanie tymczasowego oznakowania dworca na czas prac budowlanych w zakresie oznakowania kierunkowego i planów sytuacyjnych, 10. oznakowanie tymczasowe: a) kierunkowa informacja podróżnych w postaci tablic oraz wolnostojących znaków, b) tablice informacyjne z nazwą stacji, c) znaki drogowe wymagane zmianami w zagospodarowaniu terenu, d) wykonanie oznakowania kierunkowego na czas prowadzenia robót budowlanych e) rozkład przyjazdów i odjazdów pociągów w poczekalni i przy kasach, 11. pętlę indukcyjną w kasach biletowych. Dworzec tymczasowy musi zapewniać co najmniej: a. kasy biletowe z zapleczem, b. poczekalnie wyposażone w ławki, c. 1 lokal komercyjny kiosk z prasą o powierzchni 10 m2, d. dostęp dla osób niepełnosprawnych, e. toalety. Przewidywana wielkość dworca tymczasowego - max. 100 m2. Projekt i lokalizację dworca tymczasowego należy uzgodnić ze wszystkimi użytkownikami, zaś przyłącza z gestorami sieci, jak również z inwestorem. W ramach zamówienia należy także wykonać projekt organizacji ruchu samochodowego oraz pieszych na czas budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), które stanowią załączniki nr 6, 7 i 8 do niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej oraz w STWiOR, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów (wyrobów) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów, nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej i STWiOR. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy PZP)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45111000-8
Dodatkowe kody CPV: 45213321-9, 45331000-6, 45331210-1, 45332000-3, 45300000-0, 45330000-9, 45311200-2, 45311000-0, 45312311-0, 45312310-3, 45231400-9, 45312100-8, 45314320-0, 45312200-9, 45233140-2, 45233220-7, 45233260-9,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT8288872.08
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert9
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Techniczno-Budowlany POLBAU Sp. z o.o.,  ,  ul. Grunwaldzka 25,  45-054,  Opole,  kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8764955,74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8764955,74
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11882800,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.