eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › Przygotowanie, dowóz i wydanie posiłków w Hostelu Socjalnym dla osób bezdomnych uprawnionych do korzystania z pomocy Ośrodka Pomocy Społecznej w okresie od 4 stycznia do 31 grudnia 2016 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-11-30

Śrem: Przygotowanie, dowóz i wydanie posiłków w Hostelu Socjalnym dla osób bezdomnych uprawnionych do korzystania z pomocy Ośrodka Pomocy Społecznej w okresie od 4 stycznia do 31 grudnia 2016 r.
Numer ogłoszenia: 324802 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Śremie , ul. Mickiewicza 40, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 61 2836107, faks 61 2833989.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.srem.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, dowóz i wydanie posiłków w Hostelu Socjalnym dla osób bezdomnych uprawnionych do korzystania z pomocy Ośrodka Pomocy Społecznej w okresie od 4 stycznia do 31 grudnia 2016 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przygotowanie gorących posiłków oraz zestawu prowiantu, zgodnie z wytycznymi ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136,poz. 914, z późn. zm.) i dowiezienie do Hostelu dla osób bezdomnych w Nochowie, przy ul. Śremskiej 12 w okresie od 4 stycznia do 31 grudnia 2016 roku z tym, że w dniu 31 grudnia 2016r. należy wydać zestaw prowiantu na dzień 1 stycznia 2017 roku. 2. Posiłki wraz z zestawem prowiantu należy dowozić od poniedziałku do piątku w dni robocze na godzinę 13:00. 3. Posiłki wraz z zestawem prowiantu należy wydawać od 13:00 - 14:00. 4. Zamawiający wymaga, aby gorące posiłki oraz zestaw prowiantu były przygotowane w dniu ich wydania. 5. Niezbędne informacje dotyczące gorących posiłków: a) Posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, muszą być urozmaicone, sporządzone z pełnowartościowych produktów. b) Miesięczny jadłospis powinien opierać się na wykorzystaniu sezonowości występowania produktów, z wykorzystaniem mięsa wieprzowego, wołowego, drobiu, podrobów, ryb. Gorący posiłek to zamiennie: - zupa - 500ml ( typu krupnik, grochówka, kapuśniak, gulaszowa, fasolowa, inne zupy muszą zawierać makaron, kaszę lub ryż itp.) + 100g mięsa lub wędliny, - posiłek jednodaniowy typu bigos, fasolka po bretońsku, pulpety, gołąbki, kaszanka o wadze 300g oraz zamiennie 200g ryżu, ziemniaków, kaszy, pieczywa itp. - raz w tygodniu drugie danie: 250g ziemniaki, kasza, ryż, pyzy, 100g surówka, 100g mięsa, sos 70g. 6. Zestaw prowiantu ma obejmować: a) dziennie: chleb żytni -300g, 50g margaryny lub smalcu, dodatków typu szynka, mielonka, pasztet, paprykarz, żółty ser, biały ser itp. zamiennie min. 200g. b) w dni wolne od pracy winien obejmować dziennie: 1 chleb żytni 600g, 125g margaryny, dodatki typu: szynka, mielonka, pasztet, paprykarz, żółty ser, biały ser, ogórek, pomidor, jajko itp. zamiennie min. 200g, Danie gotowe min. 250g (np. fasolka po bretońsku, klopsiki, gołąbki, galart itp.) i 150g herbaty granulowanej. d) Margarynę do zestawu prowiantu należy dostarczać w jednostkowych opakowaniach raz w tygodniu. 7. Posiłek oraz prowiant należy dostarczać w jednorazowych opakowaniach, które Wykonawca zobowiązany będzie odbierać po wykorzystaniu. 8. Oferent musi tak skalkulować cenę jednostkową posiłku i zestawu prowiantu aby: - nie uległa zmianie w trakcie umowy, bez względu na ilość zamówionych gorących posiłków i zestawów prowiantu, - w przypadku rozbieżności między ceną podaną słownie i cyfrowo, za wiążącą uznana zostanie wartość podana słownie. 9. Ustalając cenę jednostkową posiłku i prowiantu należy przyjąć, że z posiłków oraz prowiantu skorzysta: - 25 osób x 252 dni = 6 300 gorących posiłków - 15 osób x 252 dni = 3 780 prowiantów w dni robocze - 15 osób x 112 dni = 1 680 prowiantów w dni świąteczne razem: 11 760 posiłków Uwaga! Podana wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i może ulec zmianie w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia zapotrzebowania na pomoc w formie dożywiania. 10.Wytyczne dotyczące przygotowania i wydania posiłku: - Wykonawca dostarcza Zamawiającemu miesięczny jadłospis oraz propozycję darmowego zestawu prowiantu zaakceptowany przez dietetyka - złożenie pieczątki i podpisu na każdej stronie jadłospisie - do dnia 27-go każdego miesiąca. Każdy jadłospis zawiera dokładnie określone daty, gramatury posiłków oraz podpis kontrahenta. - Wykonawca będzie przygotowywał posiłki bezwzględnie zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu, warunków produkcji posiłków oraz jest odpowiedzialny za ich przestrzeganie. - Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania czystości miejsca przygotowania posiłków. - Wykonawca podawał będzie miesięczny jadłospis do wiadomości osobom korzystającym z posiłku oraz personelu w sposób zwyczajowo przyjęty w Hostelu dla osób bezdomnych w Nochowie najpóźniej w pierwszy dzień miesiąca, w którym obowiązuje. - Posiłki wydawane będą na podstawie wykazu osób uprawnionych potwierdzonego przez Kierownika Sekcji Świadczeń Pomocy Społecznej. - Wykazy będą obejmować: dane klienta, liczbę dni miesiąca oraz potwierdzenie odbioru posiłku. - Zamawiający zobowiązuje się do terminowego dostarczania wykazów osób zakwalifikowanych do pomocy w formie dożywiania na następny miesiąc, w terminie do dnia 27 każdego miesiąca poprzedzającego, - Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości wydawanych posiłków w zależności od potrzeb. - Zamawiający ma obowiązek zgłosić zmianę ilości posiłków najpóźniej w ciągu dwóch dni. - Wykonawca poinformuje w drugim dniu Zamawiającego o każdym przypadku dwukrotnego nieodebrania posiłku przez osobę uprawnioną. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania korekty ilości zamówionych posiłków telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem. - Kontrolę jakości wydawanych posiłków oraz ich zgodności z jadłospisem prowadzić będzie w imieniu Zamawiającego upoważniony pracownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Śremie. - każda osoba potwierdza odbiór posiłków na wynos osobiście czytelnym podpisem w poszczególne dni, w które korzystała z posiłków. W przypadku jeżeli osoba nie odbiera posiłków osobiście każdorazowo winna przedstawić stosowne upoważnienie potwierdzone przez pracownika socjalnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Śremie. - nieodebrane w danym dniu posiłki i zestawy prowiantu Wykonawca zobowiązany jest przekazać Administratorowi Hostelu dla osób bezdomnych w Nochowie za potwierdzeniem odbioru..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • jak dla przedmiotu glównego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj posiadają zezwolenie właściwego miejscowo Powiatowego Inspektora Sanitarnego na przewóz art. spożywczych samochodem. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie wykazu .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadają polisę ubezpieczeniową OC prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 10000 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/ pełnomocnictwo 2/ propozycja jadłospisu 3/ wykaz osób wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów oceny ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Ilość osób zatrudnionych u wykonawcy na podstawie umowy o pracę - 20
  • 3 - Ilość osób zatrudnionych u wykonawcy, które bezpośrednio przed podjęciem pracy u wykonawcy były osobami bezrobotnymi - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.srem.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Mickiewicza 40, 63 - 100 Śrem.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2015 godzina 14:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Mickiewicza 40, 63 - 100 Śrem sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.