eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Wykonanie inwentaryzacji budowlanej nieruchomości położonych na terenie miastBytom, Zabrze, Ruda Śląska, Radzionków, Piekary Śląskie, Wojkowice, Będzin, Dąbrowa Górnicza, Sosnowiec, Czeladź, Jaworzno, Wałbrzych, Boguszów Gorce, Mieroszów, Szczawno Zdrój, Katowice, Nowa Ruda i TrzebiniaCzęść IInwentaryzacja uproszczona zakładowych lokali mieszkalnych, lokali użytkowych i garaży. Część IIInwentaryzacja pełna budynków mieszkalnych. Część IIIInwentaryzacja uproszczona obiektów budowlanych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-31

Bytom: Wykonanie inwentaryzacji budowlanej nieruchomości położonych na terenie miast: Bytom, Zabrze, Ruda Śląska, Radzionków, Piekary Śląskie, Wojkowice, Będzin, Dąbrowa Górnicza, Sosnowiec, Czeladź, Jaworzno, Wałbrzych, Boguszów Gorce, Mieroszów, Szczawno Zdrój, Katowice, Nowa Ruda i Trzebinia: Część I: Inwentaryzacja uproszczona zakładowych lokali mieszkalnych, lokali użytkowych i garaży. Część II: Inwentaryzacja pełna budynków mieszkalnych. Część III: Inwentaryzacja uproszczona obiektów budowlanych.
Numer ogłoszenia: 324800 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji budowlanej nieruchomości położonych na terenie miast: Bytom, Zabrze, Ruda Śląska, Radzionków, Piekary Śląskie, Wojkowice, Będzin, Dąbrowa Górnicza, Sosnowiec, Czeladź, Jaworzno, Wałbrzych, Boguszów Gorce, Mieroszów, Szczawno Zdrój, Katowice, Nowa Ruda i Trzebinia: Część I: Inwentaryzacja uproszczona zakładowych lokali mieszkalnych, lokali użytkowych i garaży. Część II: Inwentaryzacja pełna budynków mieszkalnych. Część III: Inwentaryzacja uproszczona obiektów budowlanych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: Wykonanie inwentaryzacji budowlanej nieruchomości położonych na terenie miast: Bytom, Zabrze, Ruda Śląska, Radzionków, Piekary Śląskie, Wojkowice, Będzin, Dąbrowa Górnicza, Sosnowiec, Czeladź, Jaworzno, Wałbrzych, Boguszów Gorce, Mieroszów, Szczawno Zdrój Katowice, Nowa Ruda i Trzebinia: Część I - Inwentaryzacja uproszczona zakładowych lokali mieszkalnych, lokali użytkowych i garaży obejmująca: pomiary, obliczenia powierzchni użytkowej lokali oraz pomieszczeń przynależnych, obliczenie wysokości udziałów w nieruchomości wspólnej i gruntowej, wykonanie rzutów kondygnacji budynku. Inwentaryzacja lokalu - mieszkalnego/użytkowego winna obejmować: a) Usytuowanie lokalu mieszkalnego/użytkowego w budynku b) Sporządzenie szkicu rozkładu mieszkania/lokalu użytkowego c) Pomiar poszczególnych pomieszczeń lokalu mieszkalnego/użytkowego d) Sporządzenie szkicu pomieszczeń przynależnych e) Pomiar pomieszczeń przynależnych f) Naniesienie lokalu na rzut odpowiedniej kondygnacji budynku g) Obliczenie powierzchni mieszkania/lokalu użytkowego i pomieszczeń przynależnych h) Obliczenie udziału lokalu mieszkalnego/użytkowego w częściach wspólnych nieruchomości oraz wielkości udziału w gruncie Inwentaryzacja lokalu garażowego winna obejmować: a) Usytuowanie lokalu garażowego w budynku (sporządzenie szkicu) b) Naniesienie lokalu na rzut odpowiedniej kondygnacji budynku c) Obliczenie powierzchni lokalu garażowego d) Obliczenie udziału lokalu garażowego w częściach wspólnych nieruchomości oraz wielkości udziału w gruncie Część II - Inwentaryzacja pełna budynków mieszkalnych zgodnie z następującymi założeniami: a) inwentaryzację należy wykonać w skali 1:50 i winna ona obejmować przynależne do budynku zabudowania gospodarcze, garaże itp. b) w inwentaryzacji budowlanej należy nanieść wszystkie urządzenia grzewcze takie jak: piece kaflowe, kuchenne, c.o., ogrzewacze wody itp. c) do inwentaryzacji należy dołączyć wypełnione zestawienia powierzchni użytkowych lokali mieszkalnych, użytkowych w obrębie obiektu i poza nim. d) inwentaryzacja musi zawierać ponadto: opis techniczny z uwzględnieniem lokalizacji, rodzaju i charakteru budynku, liczby kondygnacji, jego wysokości i powierzchni, opis materiałów budowlanych, z jakich wykonane zostały poszczególne elementy budynku, rzut działki w skali 1:500 z naniesionym budynkiem wraz ze schodami, chodnikiem, ogrodzeniem, podziemnymi i naziemnymi przyłączami i sąsiednia zabudowa, rzut dachu w skali 1:50 z naniesionymi elementami więźby, przewodami kominowymi i wentylacyjnymi oraz sposobem odwodnienia, przekroje przez wszystkie kondygnacje z zaznaczonymi wysokościami charakterystycznych punktów, e) Projektant ma obowiązek spisać z Zamawiającym założenia do inwentaryzacji. Część III - Inwentaryzacja uproszczona obiektów budowlanych obejmująca: pomiary, obliczenia powierzchni i wykonanie rzutów. Inwentaryzacja obiektu winna obejmować: a) Usytuowanie obiektu w przestrzeni. b) Obliczenie powierzchni obiektu c) Wykonanie rzutów i naniesienie wymiarów. d) Projektant ma obowiązek spisać z Zamawiającym założenia do inwentaryzacji. 1.3. Zamówienie obejmuje wykonanie inwentaryzacji maksymalnie dla: Część I - Inwentaryzacja uproszczona zakładowych lokali mieszkalnych, lokali użytkowych i garaży - 475 lokali, Część II - Inwentaryzacja pełna budynków mieszkalnych - 20 budynków, co stanowi 58 400 m3. Część III - Inwentaryzacja uproszczona obiektów budowlanych - 15 obiektów, co stanowi 120 000 m3..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: . Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I - 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100), Część II - 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100), Część III - 2 100,00 zł (słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100),

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać niezbędna wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę w ramach jednej umowy porównywalną z przedmiotem zamówienia o wartości minimum: dla Części I w wysokości 16 000,00 zł brutto, dla Części II 70 000,00 zł brutto, dla Części III 44 000,00 zł brutto. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną Część zamówienia Wykonawca może także wykazać jedną usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia o wartości nie mniejszej niż suma wartości wymienionych powyżej dla poszczególnych Części zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do realizacji zadania objętego zamówieniem posiadającymi uprawnienia zawodowe rzeczoznawcy majątkowego zgodnie z wymogami ustawy o gospodarce nieruchomościami lub posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania o specjalności architektonicznej wraz z aktualnym wpisem do właściwej Okręgowej Izby Zawodowej (minimum jedna osoba w zakresie każdej części).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków obowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. 2. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 7.1, 7.2, 7.3 do druku OFERTA.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 p. 112..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - II piętro Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Inwentaryzacja uproszczona zakładowych lokali mieszkalnych, lokali użytkowych i garaży..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Inwentaryzacja uproszczona zakładowych lokali mieszkalnych, lokali użytkowych i garaży obejmująca: pomiary, obliczenia powierzchni użytkowej lokali oraz pomieszczeń przynależnych, obliczenie wysokości udziałów w nieruchomości wspólnej i gruntowej, wykonanie rzutów kondygnacji budynku. Inwentaryzacja lokalu - mieszkalnego/użytkowego winna obejmować: a) Usytuowanie lokalu mieszkalnego/użytkowego w budynku b) Sporządzenie szkicu rozkładu mieszkania/lokalu użytkowego c) Pomiar poszczególnych pomieszczeń lokalu mieszkalnego/użytkowego d) Sporządzenie szkicu pomieszczeń przynależnych e) Pomiar pomieszczeń przynależnych f) Naniesienie lokalu na rzut odpowiedniej kondygnacji budynku g) Obliczenie powierzchni mieszkania/lokalu użytkowego i pomieszczeń przynależnych h) Obliczenie udziału lokalu mieszkalnego/użytkowego w częściach wspólnych nieruchomości oraz wielkości udziału w gruncie Inwentaryzacja lokalu garażowego winna obejmować: a) Usytuowanie lokalu garażowego w budynku (sporządzenie szkicu) b) Naniesienie lokalu na rzut odpowiedniej kondygnacji budynku c) Obliczenie powierzchni lokalu garażowego d) Obliczenie udziału lokalu garażowego w częściach wspólnych nieruchomości oraz wielkości udziału w gruncie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Inwentaryzacja pełna budynków mieszkalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Inwentaryzacja pełna budynków mieszkalnych zgodnie z następującymi założeniami: a) inwentaryzację należy wykonać w skali 1:50 i winna ona obejmować przynależne do budynku zabudowania gospodarcze, garaże itp. b) w inwentaryzacji budowlanej należy nanieść wszystkie urządzenia grzewcze takie jak: piece kaflowe, kuchenne, c.o., ogrzewacze wody itp. c) do inwentaryzacji należy dołączyć wypełnione zestawienia powierzchni użytkowych lokali mieszkalnych, użytkowych w obrębie obiektu i poza nim. d) inwentaryzacja musi zawierać ponadto: opis techniczny z uwzględnieniem lokalizacji, rodzaju i charakteru budynku, liczby kondygnacji, jego wysokości i powierzchni, opis materiałów budowlanych, z jakich wykonane zostały poszczególne elementy budynku, rzut działki w skali 1:500 z naniesionym budynkiem wraz ze schodami, chodnikiem, ogrodzeniem, podziemnymi i naziemnymi przyłączami i sąsiednia zabudowa, rzut dachu w skali 1:50 z naniesionymi elementami więźby, przewodami kominowymi i wentylacyjnymi oraz sposobem odwodnienia, przekroje przez wszystkie kondygnacje z zaznaczonymi wysokościami charakterystycznych punktów, e) Projektant ma obowiązek spisać z Zamawiającym założenia do inwentaryzacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Inwentaryzacja uproszczona obiektów budowlanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Inwentaryzacja uproszczona obiektów budowlanych obejmująca: pomiary, obliczenia powierzchni i wykonanie rzutów. Inwentaryzacja obiektu winna obejmować: a) Usytuowanie obiektu w przestrzeni. b) Obliczenie powierzchni obiektu c) Wykonanie rzutów i naniesienie wymiarów. d) Projektant ma obowiązek spisać z Zamawiającym założenia do inwentaryzacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.