Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-18
Szepietowo: Przebudowa ulic: Spacerowej, Białostockiej, Majora Hubala, Leśnej, Krzywej i Henryka Sienkiewicza odc. I w Szepietowie.
Numer ogłoszenia: 32464 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szepietowo , ul. Główna 6, 18-210 Szepietowo, woj. podlaskie, tel. 086 4760132, 4760133, faks 086 4760110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szepietowo.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic: Spacerowej, Białostockiej, Majora Hubala, Leśnej, Krzywej i Henryka Sienkiewicza odc. I w Szepietowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia:
Przebudowa ulic: Spacerowej, Białostockiej, Majora Hubala, Leśnej, Krzywej, Henryka Sienkiewicza odc. I w Szepietowie.
Łączna długość ulic do przebudowy wynosi 1704 m.
Inwestycja będzie realizowana przy współudziale środków z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych na lata 2008 - 2011, a w przypadku braku dofinansowania Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przetargu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 6 Pzp.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV 45233120-6 - roboty w zakresie budowy dróg
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych na: Przebudowę ulic: Spacerowej, Białostockiej, Majora Hubala, Leśnej, Krzywej, Henryka Sienkiewicza odc. I w Szepietowie. (autor: Projektowanie i Nadzór Budowy Dróg i Mostów, 18-230 Ciechanowiec, ul. Parkowa 2a).
Zakres robót obejmuje między innymi:
- wykonanie nawierzchni bitumicznej z masy mineralno-asfaltowej gr. 6 cm (3+3cm),
- wykonanie chodnika z kostki betonowej POLBRUK gr. 6 cm na podsypce piaskowej 2x5cm,
- wykonanie nawierzchni na wjazdach z kostki betonowej POLBRUK gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15 cm,
- ułożenie krawężników betonowych typ lekki 15x30 cm,
- poboczy z kruszywa naturalnego gr. 10 cm,
- podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 30 cm (20+10 cm),
- warstwy odsączającej gr. 10 cm,
- oznakowanie poziomego i pionowego.
Wizja lokalna:
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu gdzie mają być prowadzone roboty.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki - elementy dokumentacji projektowej:
- Przedmiar robót - (zał. nr 5)
- Specyfikacja techniczna - (zał. nr 6)
- Część rysunkowa i opisowa projektu - (zał. nr 7)
W dokumentacji projektowej zostały wykazane przykładowe urządzenia i materiały. W ofercie można przyjąć inne równoważne urządzenia i materiały spełniające parametry techniczne określone w dokumentacji projektowej.
W ofercie (kosztorysie) należy jednoznacznie określić przyjęte do kalkulacji kosztów produkty (np. markę, typ, producenta ...).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 30.000 PLN.Wadium może być wniesione w następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. Z 2007r., Nr 42, poz. 275).
Wadium wnoszone w formie pieniężnej- przelewem na rachunek bankowy w Spółdzielczego Banku Rozwoju w Szepietowie, rachunek nr 65876900020000004220000040, dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.
Wadium wnoszone w pozostałych formach należy załączyć do oferty (oryginał).
Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 11.03.2009 r. do godz. 10:00.
Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego.
Z treści gwarancji, poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego - zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.
Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:
1) upłynął termin związania ofertą,
2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego,
3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
Zamawiający zwróci (z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy Pzp, tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie) niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
2) który został wykluczony z postępowania,
3) którego oferta została odrzucona.
Złożenie wniosku przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania, lub którego oferta została odrzucona jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn lecących po stronie Wykonawcy.
Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, z powodu wykluczenia ich z postępowania (lub odrzucenia ofert), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność ich wykluczenia (lub odrzucenia ich ofert).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna).
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy.
Opis warunków udziału w postępowaniu:
- wykonawca jest uprawniony do realizacji robót w zakresie określonym zamówieniem zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (wykonanie przebudowy dróg o wartości jednego zadania nie mniejszej niż 2 500 000 zł brutto),
- dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi przygotowanie zawodowe do realizacji robót objętych zamówieniem (kierownik budowy z min. 2 letnim stażem) za spełnienie warunków udziału w zamówieniu uznaje się przedłożenie (dołączenie do oferty) oświadczeń i dokumentów określonych w pkt VII siwz.
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił.
Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy (zał. nr 2),
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (wykonanie min 1 roboty przebudowy dróg o wartości jednego zadania nie mniejszej niż 2 500 000 zł brutto) z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie - (zał. nr 3),
4. Wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami - kierownik budowy, (min. 2 letni staż na stanowisku kierownika budowy) - (zał. nr 4).
Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Odpowiednie dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum lub spółka cywilna):
- Oświadczenie wymienione w ppkt1, Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z Wykonawców odrębnie).
- Dokument wymieniony w ppkt 2 musi być złożony odrębnie dla każdego z Wykonawców.
- W zakresie dokumentu wymienionego w pkt 3 wystarczy, że zostanie on złożony przez jednego członka konsorcjum.
- Dokumenty wymienione w ppkt 3-4 mogą być złożone wspólnie dla wszystkich Wykonawców jako jeden dokument.
Doświadczenie i potencjał kadrowy Wykonawców występujących wspólnie oceniany będzie w sposób łączny, w celu stwierdzenia czy Wykonawcy wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-szepietowo.pbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Szepietowo, ul. Główna 6, 18-210 Szepietowo, pok. Nr 16.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Szepietowo, ul. Główna 6, 18-210 Szepietowo, pok. Nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja będzie realizowana przy współudziale środków z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych na lata 2008 - 2011, a w przypadku braku dofinansowania Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przetargu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 6 Pzp..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1055L na terenie Gminy Piszczac
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1052L na terenie Gminy Piszczac
- Budowa ulicy Krótkiej w Sobolewie
- Przebudowa drogi gminnej nr 155901G na dz. nr 103 obr. Brodnica - Droga Transportu Rolnego 2024.
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4402W na odcinku Nowa Pecyna - Długosiodło - Etap IV".
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Klimonty
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.