eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kochanowice › Remont nawierzchni dróg wewnętrznych osiedlowych w Kochcicach przy ul. Zamkowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-17

Ogłoszenie nr 324588 - 2016 z dnia 2016-10-17 r.

Kochanowice: Remont nawierzchni dróg wewnętrznych osiedlowych w Kochcicach przy ul. Zamkowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 304473-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kochanowice, krajowy numer identyfikacyjny 53996300000, ul. ul. Wolności  5, 42713   Kochanowice, państwo , woj. śląskie, tel. 034 3533100 w. 36, faks 343 533 105, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kochanowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont nawierzchni dróg wewnętrznych osiedlowych w Kochcicach przy ul. Zamkowej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GIR.271.01.2016.MP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem opracowania jest zadanie pn.: "Remont nawierzchni dróg wewnętrznych osiedlowych w Kochcicach przy ul. Zamkowej - dz. nr: 5/13, 5/14, 5/15, 6/42 i 6/43." 2. W ramach zadania przewiduję się: 1) ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE a) Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek (128,75m2 + 38,00m2); b) Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości 15 cm z wypełnieniem spoin piaskiem (200,00m x 4,0m); c) Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości 15 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - płyt drogowych żelbetowych (50,00m x 4,00m); d) Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległości 1 km (800,00m2 x 0,15m) + (200,00m2 x 0,15m); e) Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu sam. samowyładowczym- dod.za każdy następny rozpoczęty 1 km + 4 km. 2) ROBOTY ZIEMNE a) Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0.40 m3 na odkład w gruncie kat. III; b) Zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odl. do 10 m w gruncie kat. I-III; c) Zagęszczenie nasypów zagęszczarkami; grunty sypkie kat. I-III. 3) ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO a) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0.40 m3 w gruncie kat. III-IV z transport urobku na odległość do 1km sam. Samowyładowczym (44,00m + 127,00m) x 0,80m x 1,20m; b) Dodatek za każdy rozpoczęty 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej(kat.gr.I-IV)+5km; c) Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 10 cm (171,00m x 0,80m x 0,10m); d) Kanały z rur PP łączonych na wcisk o śr zewn. 160 mm (2,0m + 3,0m + 4,0m + 3,0m + 5,0m + 4,0m + 6,0m + 6,0m + 7,0m + 4,0m); e) Kanały z rur PP łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm (32,0m + 39,0m + 19,0m + 22,0m + 15,0m); f) Oczyszczenie przepustów o śr. 0.4 m z namułu - oczyszczenie kanału śr. 200mm; g) Obsypka z piasku stabilizowana cementem w gotowym suchym wykopie - 100kg cementu/ 1m3 (171,00m x 0,80m x 1,00m); h) Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm w gotowym wykopie o głębokości 3 m; i) Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych o śr.1200 mm w gotowym wykopie o głębok. do 3m; j) Studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe o śr.500 mm z osadnikiem bez syfonu. 4) PODBUDOWY a) Koryta wykonywane mechanicznie gł. 20 cm w gruncie kat. IIVI na całej szerokości jezdni - chodnik; b) Koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm w gruncie kat. IIVI na całej szerokości jezdni - jezdnia, parkingi (1612,50m2 + 75,00m2); c) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.40 m3 w gr.kat. I-III w ziemi uprzednio zmagazynowanych w hałdach z transp. urobku na odległości 1 km sam. Samowyładowczych (64,00m2 x 0,20m) + (1687,50m2 x 0,30m); d) Dodatek za każdy rozp. 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej(kat.gr. I-IV) + 4 km; e) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem, zużycie emulsji 0,8 kg/m2; f) Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm; g) Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm; h) Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 25 cm. 5) NAWIERZCHNIE a) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna o gr.5cm; wydajność rozkładarki 200 t/dzień; b) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (2,0m x 30,0m) + (2,0m x 2,0m) + (5,0 x 15,0m). 6) ROBOTY WYKOŃCZENIOWE a) Humusowanie skarp z obsianiem przy grub.warstwy humusu 5 cm - humus z odzysku (128,75m2 + 38,00m2); b) Humusowanie skarp z obsianiem dodatek za każde nast.5 cm humusu - humus z odzysku + 10 cm. 7) ELEMENTY ULICY a) Ława pod krawężniki betonowa z oporem 536,00m x [(0,30 m x 0,12 m) + (0,23m x 0,15m); b) Krawężniki betonowe wystające o gr. 15 cm na podsypce cem.piaskowej (503,0m + 27,0m + 6,0m); c) Ława pod krawężniki betonowa z oporem - obrzeża 4,00m x [(0,28m x 0,10m) + (0,08m x 0,07m)]; d) Obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce cem.piaskowej z wyp.spoin zaprawą cementową. 3. Wszelkie roboty objęte zamówieniem należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji oraz zgodnie z wymaganiami norm i innymi przepisami związanymi. Przy wykonaniu robót budowlanych należy bezwzględnie przestrzegać przepisów BHP oraz P. Poż. 4. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust.3a - obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp : a) najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną Listę Pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami, która stanowić będzie załącznik do umowy. b) roboty budowlane/usługi objęte przedmiotem umowy będą świadczone przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy - zwane Pracownikami wymienione w załączniku do Umowy pn. "Wykaz Pracowników". c) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot umowy wskazani w Wykazie Pracowników będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). d) każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu dokumenty potwierdzające, że Przedmiot Umowy jest wykonywany przez osoby będące pracownikami. Dokumentami, o których mowa w zdaniu pierwszym mogą być kopie umów o pracę. W celu wypełnienia obowiązku, o którym mowa w punkcie c). Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. e) nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi/ wykonującymi roboty zgodnie z pkt. d) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi/roboty na podstawie umowy o pracę. 2) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań : a) W celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji tożsamości Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy. b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje opisane w siwz z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. c) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w ppkt.1 d) Wykonawca, najpóźniej w dniu zawarcia Umowy oraz w trakcie jej realizacji na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązuje się przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że Przedmiot Umowy jest wykonywany przez osoby będące pracownikami. 3) rodzaje czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia : 1) ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE a) Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek (128,75m2 + 38,00m2); b) Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości 15 cm z wypełnieniem spoin piaskiem (200,00m x 4,0m); c) Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości 15 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - płyt drogowych żelbetowych (50,00m x 4,00m); d) Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległości 1 km (800,00m2 x 0,15m) + (200,00m2 x 0,15m); e) Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu sam. samowyładowczym- dod.za każdy następny rozpoczęty 1 km + 4 km. 2) ROBOTY ZIEMNE a) Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0.40 m3 na odkład w gruncie kat. III; b) Zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odl. do 10 m w gruncie kat. I-III; c) Zagęszczenie nasypów zagęszczarkami; grunty sypkie kat. I-III. 3) ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO a) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0.40 m3 w gruncie kat. III-IV z transport urobku na odległość do 1km sam. Samowyładowczym (44,00m + 127,00m) x 0,80m x 1,20m; b) Dodatek za każdy rozpoczęty 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej(kat.gr.I-IV)+5km; c) Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 10 cm (171,00m x 0,80m x 0,10m); d) Kanały z rur PP łączonych na wcisk o śr zewn. 160 mm (2,0m + 3,0m + 4,0m + 3,0m + 5,0m + 4,0m + 6,0m + 6,0m + 7,0m + 4,0m); e) Kanały z rur PP łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm (32,0m + 39,0m + 19,0m + 22,0m + 15,0m); f) Oczyszczenie przepustów o śr. 0.4 m z namułu - oczyszczenie kanału śr. 200mm; g) Obsypka z piasku stabilizowana cementem w gotowym suchym wykopie - 100kg cementu/ 1m3 (171,00m x 0,80m x 1,00m); h) Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm w gotowym wykopie o głębokości 3 m; i) Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych o śr.1200 mm w gotowym wykopie o głębok. do 3m; j) Studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe o śr.500 mm z osadnikiem bez syfonu. 4) PODBUDOWY a) Koryta wykonywane mechanicznie gł. 20 cm w gruncie kat. IIVI na całej szerokości jezdni - chodnik; b) Koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm w gruncie kat. IIVI na całej szerokości jezdni - jezdnia, parkingi (1612,50m2 + 75,00m2); c) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.40 m3 w gr.kat. I-III w ziemi uprzednio zmagazynowanych w hałdach z transp. urobku na odległości 1 km sam. Samowyładowczych (64,00m2 x 0,20m) + (1687,50m2 x 0,30m); d) Dodatek za każdy rozp. 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej(kat.gr. I-IV) + 4 km; e) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem, zużycie emulsji 0,8 kg/m2; f) Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm; g) Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm; h) Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 25 cm. 5) NAWIERZCHNIE a) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna o gr.5cm; wydajność rozkładarki 200 t/dzień; b) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (2,0m x 30,0m) + (2,0m x 2,0m) + (5,0 x 15,0m). 6) ROBOTY WYKOŃCZENIOWE a) Humusowanie skarp z obsianiem przy grub.warstwy humusu 5 cm - humus z odzysku (128,75m2 + 38,00m2); b) Humusowanie skarp z obsianiem dodatek za każde nast.5 cm humusu - humus z odzysku + 10 cm. 7) ELEMENTY ULICY a) Ława pod krawężniki betonowa z oporem 536,00m x [(0,30 m x 0,12 m) + (0,23m x 0,15m); b) Krawężniki betonowe wystające o gr. 15 cm na podsypce cem.piaskowej (503,0m + 27,0m + 6,0m); c) Ława pod krawężniki betonowa z oporem - obrzeża 4,00m x [(0,28m x 0,10m) + (0,08m x 0,07m)]; d) Obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce cem.piaskowej z wyp.spoin zaprawą cementową. 5. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w: a) opis techniczny (załącznik nr 2 do SIWZ) b) przedmiar robót (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz zgodnie z wymaganymi normami i innymi przepisami związanymi. 6. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 7. Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być wliczony w cenę oferty. 8. Wykonawca zrealizuje roboty będące przedmiotem umowy z materiałów własnych (zakupionych przez siebie). 9. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przy odbiorze ostatecznym zadania. W trakcie prac Wykonawca będzie musiał na bieżąco informować nadzór inwestorski o stosowanych materiałach celem skontrolowania ich zgodności z zapisami SIWZ. 10. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy. 11. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 12. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45230000-8, 45233000-9, 45233000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Remont nawierzchni dróg wwnętrznyh osiedlowych w Kochicach przy ul. Zamkowej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/10/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT162053.18
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe LARIX Sp. z o.o.,  ,  ul. Klonowa 11,  42-700,  Lubliniec,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 211831.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 211831.8
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 211831.88
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.