eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałowo › Modernizacja budynku gospodarczego Bachury

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-12

Michałowo: Modernizacja budynku gospodarczego Bachury
Numer ogłoszenia: 324562 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 268268 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Żednia, Żednia 5, 16-050 Michałowo, woj. podlaskie, tel. 085 7175251, 7175252, faks 085 7175252.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku gospodarczego Bachury.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem inwestycji jest remont budynku gospodarczego na terenie części działki nr. 768/2 w obrębie gruntów leśnych wsi Leonowicze, gm. Michałowo. Remont obejmuje w szczególności: - Rozbiórkę ścianek działowych i murku wg. rys. rzutu. - Rozbiórkę istniejących posadzek betonowych na gruncie i wykonanie nowych. Projektowane warstwy wg rys. przekroju. Wykończeniowa warstwa posadzki beton zatarty na gładko. - Demontaż istniejących desek stropowych na poddaszu i wymiana na nowe wg rys. przekroju. - Demontaż istniejącego poszycia ścian składu drewna oraz szczytowych poddasza z desek i wymiana na nowe. - Demontaż na czas robót instalacji odgromowej, po zakończeniu prac ponowny montaż. - Demontaż istniejącego pokrycia dachu z dachówki cementowej oraz płyt falistych eternitu nad składem drewna. - Wymiana w ok. 30% istniejących krokwi dachowych 7x14cm. - Instalacja kanałów wentylacji grawitacyjnej z rur stalowych ocynkowanych O 160 mm i wyprowadzenie ponad połać dachową. - Wymurowanie ścian działowych z bloczków gazobetonowych gr. 12 cm oraz zamurowane otworów zgodnie z rys. rzutu. - Wymiana instalacji elektrycznej i montaż nowej zgodnie z proj. branżowym. - Wykonanie wewnętrznych tynków cementowo-wapiennych, na uprzednio oczyszczone ściany wewnętrzne. - Montaż nowej stolarki drzwiowej w projektowanych otworach oraz wymiana istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej na nową. - Wykonanie parapetów wewnętrznych z płytek gresowych w kol. szarym. - Wykonanie pokrycia dachu z blachy dachówkowej powlekanej w kol. czerwonym wraz z montażem płotków śniegowych. - Docieplenie cokołów i ścian fundamentowych styropianem ekstrudowanym XPS gr. 5cm. Wyłożenie cokołów płytkami klinkierowymi. - Docieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 7 cm. i pokrycie tynkiem cienkowarstwowym w kol. białym. - Wykonanie posadzki z betonowej kostki brukowej na podsypce piaskowej w pom. składu drewna - Wykonanie obróbek blacharskich, podokienników, rynien i rur spustowych. - Remont wnętrz pomieszczeń (ściany, sufity, posadzki) malowanie i szpachlowanie. - W projekcie zagospodarowania terenu proponuje się: - wykonanie drogi dojazdowej na terenie siedliska o łącznej powierzchni 206m2 oraz chodników pieszych o łącznej powierzchni 51m2 z kostki betonowej brukowej typu Superbruk S3 cegła, wg zagospodarowania terenu oraz rys. detali nawierzchni. - wykonanie opaski żwirowej o szerokości 50cm o frakcji 8/16 mm przy budynku, - budowę nowego ogrodzenia z paneli systemowych siatki stalowej w kol. zielonym wg. zagospodarowania terenu i rys. detalu. 2. Szczegółowy zakres robót określa: - projekt wykonawczy architektury - projekt wykonawczy instalacji elektrycznych - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych 3. Kody CPV 45000000-7 Roboty budowlane. 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który określają wymienione w pkt. 2 Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, oraz dokumentacja projektowa i przedmiary robót stanowią Załącznik Nr 9 do SIWZ. 5. Roboty należy wykonać zgodnie z: Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót i dokumentacją projektową. 6. Zakres robót budowlanych do wykonania oraz materiałów i urządzeń do zastosowania określony jest szczegółowo w dokumentacji projektowej oraz załączonych orientacyjnych przedmiarach robót, które należy traktować jako materiał pomocniczy przy sporządzaniu oferty. 7. Zamawiający informuje, że jeżeli w dokumentacji projektowej występują nazwy własne wyrobów i materiałów budowlanych dopuszcza się rozwiązania równoważne z pozostawieniem kolorystki, wzornictwa oraz o parametrach technicznych zastosowanych materiałów takich samych lub lepszych. 8. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, jak i w okresie trwania rękojmi i gwarancji. 9. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 10. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy. 11. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Przedmiary robót (załączniki do SIWZ) nie stanowią podstawy do sporządzenia kosztorysu ofertowego są one jedynie elementem pomocniczym do przygotowania ofert. Kosztorysy ofertowe (załączniki nr 10 do SIWZ) wypełnia Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza i dostarcza Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 12. Wymagania stawiane materiałom: - stosowane materiały powinny być nowe oraz muszą odpowiadać wymogom o wyrobach budowlanych Ustawy z dnia 16.04.2004 r. (Dz.U. z 2004 r., Nr 92, poz. 881), - materiały powinny być zgodne z dokumentacją projektową i wymaganiami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 13. Warunki wykonania i finansowania zadania: a) Należność za wykonaną robotę budowlaną będzie płatna w całości po wykonaniu całego zamówienia. Wypłata należności będzie dokonywana na konto wskazane przez Wykonawcę, po wykonaniu zamówienia na podstawie końcowego bezusterkowego odbioru robót w terminie do 14 dni od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu. b) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres co najmniej 36 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy. c) Odbiór pogwarancyjny nastąpi nie później niż 14 dni roboczych przed upływem okresu gwarancji i rękojmi, przy udziale Wykonawcy i Zamawiającego, po ewentualnym usunięciu wszystkich ujawnionych wad i stanowić będzie podstawę do zwolnienia zatrzymanej części zabezpieczenia należytego wykonania umowy. d) Zamawiający nie przewiduje wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. e) Wykonawca wskaże w ofercie (oświadczenie na formularzu ofertowym) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonana przez Wykonawcę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DU-ALL Zakład Remontowo Budowlany Wojciech Luszewski, ul. Polna 14, 16-050 Michałowo, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 224457,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 212605,50

  • Oferta z najniższą ceną: 212605,50 / Oferta z najwyższą ceną: 299886,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.