eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Frysztak › udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego w kwocie 2.327.330,00 zł

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-05

POZYCJA 32455

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Frysztak: udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego w kwocie 2.327.330,00 zł

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Frysztak, do kontaktów: Banaś Grzegorz, Garncarski Tomasz, ul. Księdza Wojciecha Blajera 20, 38-130 Frysztak, tel. 017 27777110 w. 302, e-mail: ug@frysztak.pl, www.frysztak.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego w kwocie 2.327.330,00 zł. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Kredyt inwestycyjny długoterminowy w wysokości 2.327.330,00 zł, słownie: dwa miliony trzysta dwadzieścia siedem tysięcy trzysta trzydzieści złotych na sfinansowanie w 2005 r. wydatków inwestycyjnych, zgodnie z uchwałą Rady Gminy Frysztak. Ilość transz wypłaty kredytu: 3 - 30.09.2005 r. - I transza 1.000.000,00 zł - 31.10.2005 r. - II transza 827.330,00 zł - 30.11.2005 r. - III transza 500.000,00 zł Ilość rat spłaty kredytu: 36 miesięcznych równych rat kapitałowych, I rata - 31.01.2006 r. - 64.648,00 zł Waluta: PLN Oprocentowanie - zmienne wg WIBOR 1M + marża banku zgodnie z SIWZ Odsetki - naliczane i pobierane w okresach miesięcznych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Frysztak. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 30.09.2005; data zakończenia: 31.12.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5.000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) oświadczenie wynikające z treści art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) oświadczenie o przyjęciu bez zastrzeżeń warunków specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnoszeniu uwag, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru - odpis jest aktualny jeżeli dane w nim zawarte nie uległy zmianie i wystawiono go nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, 5) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne, 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 19 poz. 177), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 19 poz. 177), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 22.08.2005, cena - 10.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.08.2005, godzina 10:30, Urząd Gminy we Frysztaku - ul. Ks. W. Blajera 20, 38-130 Frysztak.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 29.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.