eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Oddziału TVP S.A. w Poznaniu przy ul. Serafitek 8, zlokalizowanych w pawilonie wielofunkcyjnym i w hali magazynowo-garażowej w okresie od 01.11.2010 roku do 31.10.2012 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-08

Poznań: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Oddziału TVP S.A. w Poznaniu przy ul. Serafitek 8, zlokalizowanych w pawilonie wielofunkcyjnym i w hali magazynowo-garażowej w okresie od 01.11.2010 roku do 31.10.2012 roku
Numer ogłoszenia: 324526 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212720 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska S.A. Oddział w Poznaniu, ul. Serafitek 8, 61-144 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8506400, faks 061 8755123.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Oddziału TVP S.A. w Poznaniu przy ul. Serafitek 8, zlokalizowanych w pawilonie wielofunkcyjnym i w hali magazynowo-garażowej w okresie od 01.11.2010 roku do 31.10.2012 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń Oddziału TVP S.A. w Poznaniu przy ul. Serafitek 8, zlokalizowanych w pawilonie wielofunkcyjnym i w hali magazynowo-garażowej w okresie od 01.11.2010 roku do 31.10.2012 roku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.08 - 90.91.12.08 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INWEMER SYSTEM Sp. z o.o., ul.Sulejowska 45, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 245901,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 204374,40

  • Oferta z najniższą ceną: 204374,40 / Oferta z najwyższą ceną: 400482,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.