eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Dostawa tuszy i tonerów - 61/10/N.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-07

Dęblin: Dostawa tuszy i tonerów - 61/10/N.
Numer ogłoszenia: 324424 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 298792 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4219, , 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5519510, 5517818, faks 0-81 5519536.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tuszy i tonerów - 61/10/N..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszy i tonerów. Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony poniżej oraz w załączniku Nr 1 do siwz tj. formularzu ofertowym. 2. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu artykuły fabrycznie nowe, posiadające nienaruszone cechy pierwotnego opakowania oraz odpowiadające wszystkim cechom określonym w załączniku nr 1 do niniejszej umowy. 3. Fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne w rozumieniu umowy, to materiały eksploatacyjne, które w całym procesie produkcyjnym są wytwarzane z elementów wytworzonych od podstaw (z wyjątkiem kartonowego opakowania), bez użycia komponentów uzyskanych z materiałów eksploatacyjnych wcześniej użytkowanych (w szczególności dotyczy to obudowy), w szczególności oznacza to, iż wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych (kaseta, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, listwa czyszcząca, wałek grzewczy, wałek dociskowy, głowica drukująca, toner, atrament, tusz, itd.) są fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie refabrykowane, nie wchodziły wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów eksploatacyjnych (nieużywane) - wyprodukowane bez naruszenia praw własności przemysłowej i patentowych, których stosowanie nie narusza warunków gwarancji producentów urządzeń do których są przeznaczone. 4. Wszystkie wymienione w formularzu ofertowym fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne: a) są oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi (pochodzącymi od producenta urządzenia, do którego służą) - wolnymi od wad technicznych i dobrej jakości, albo b) równoważnymi materiały eksploatacyjnymi, tj. kompatybilnymi z urządzeniami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia o parametrach (wydajność, jakość druku, niezawodność, pojemność tuszu/tonera) takich samych lub lepszych w stosunku do podanych w opisie przedmiotu zamówienia oryginalnych materiałów eksploatacyjnych - wolnymi od wad technicznych i dobrej jakości; c) będą opakowane w fabryczne opakowanie zawierające wszelkie zabezpieczenia stosowanymi przez producenta (hologramy, paski zabezpieczające przed wysypaniem proszku, itp.), umożliwiające ich identyfikację (ilość, rodzaj, numer katalogowy, parametry techniczne, itp.) i stwierdzenie terminu przydatności do użycia, bez konieczności naruszania opakowania; d) posiadają normy ISO 9001 oraz ISO/IEC 19752 e) mają termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MICROCOMP Sp. z o.o., Skłodowskiej 12/2, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96601,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81431,34

  • Oferta z najniższą ceną: 81431,34 / Oferta z najwyższą ceną: 108429,73

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.