eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › zakup wraz z dostawą do siedziby szpitala materiałów medycznych do dializoterapii



Ogłoszenie z dnia 2005-07-05

POZYCJA 32436

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: zakup wraz z dostawą do siedziby szpitala materiałów medycznych do dializoterapii Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, do kontaktów: Barbara Rumian, ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21, fax 012 424 71 22, e-mail: przetarg@su.krakow.pl, www.su.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Anna Chwast, ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 20, fax 012 424 71 20, e-mail: przetarg@su.krakow.pl, www.su.krakow.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Anna Chwast, ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 20, fax 012 424 71 20, e-mail: przetarg@su.krakow.pl, www.su.krakow.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Anna Chwast, ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 20, fax 012 424 71 20, e-mail: przetarg@su.krakow.pl, www.su.krakow.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wraz z dostawą do siedziby szpitala materiałów medycznych do dializoterapii. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy następujących materiałów medycznych do dializoterapii: Pakiet I- dializatory z błoną polisulfonową, Pakiet II- dializatory z błoną kuprofanową, Pakiet III- dializatory z błoną z octanu celulozy, Pakiet IV-dializatory z błoną z modyfikowanej celulozy, Pakiet V-linie krwi do aparatu Fresenius 4008, Pakiet VI-linie krwi do aparatu Braun-Dialog, Pakiet VII- linie krwi do aparatu Braun-Secura, Pakiet VIII- linie krwi do aparatu Braun-Secura SN, Pakiet IX- linie krwi do aparatu AK-95, Pakiet X- igły do hemodializy, Pakiet XI-igły do hemodializy, Pakiet XII-igły do hemodializy, Pakiet XIII-plazmafiltry, Pakiet XIV-zestawy do hemofiltracji, Pakiet XV-cewniki permanentne dwuczęściowe, Pakiet XVI-cewniki permanentne, Pakiet XVII-cewniki permanentne. opisane szczegółowo w załączniku Nr 1a do SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szpital Uniwersytecki w Krakowie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.15.20 - Wyroby do dializy nerkowej Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.15.20 - Wyroby do dializy nerkowej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: jednej części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość szacunkowa zamówienia - 5 713 192,50 zł (bez VAT). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Kwota wadium dla całego przedmiotu zamówienia - 114 250 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1. zaoferują w swoich ofertach termin płatności nie krótszy niż 60 dni; 2. zagwarantują stałość cen przez okres minimum 18 miesięcy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny wypis z rejestru właściwego ze względu na formę prawną wykonawcy lub aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu wystawione bądź zaktualizowane przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Minimalna wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej została określona zgodnie ze wzorem: Smin = (Wb x T)/360) gdzie: Smin - minimalne środki finansowe; Wb - wartość brutto całej oferty (suma wartości brutto wszystkich oferowanych zadań); T - oferowany termin płatności. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie - minimum 3 dostawy wyrobów medycznych dla jednostek służby zdrowia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 70% jakość - 30% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/83/60/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.08.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: Płatność na podstawie faktury. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.08.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 17.10.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Publiczna sesja otwarcia. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.08.2005, godzina 11:00, Szpital Uniwersytecki w Krakowie Sala Konferencyjna Działu Zamówień Publicznych ul. Kopernika 19.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Nie jest zamówieniem powtarzającym sie okresowo. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 28.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet I - DIALIZATORY Z BŁONĄ POLISULFONOWĄ. 3) Zakres lub wartość: Polisulfon low flux, powierzchnia 1,3 m2 - 1 800 szt.; Polisulfon low flux, powierzchnia 1,6 m2 - 3 600 szt.; Polisulfon low flux, powierzchnia 1,8 m2 - 9 900 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet II - DIALIZATORY Z BŁONĄ KUPROFRANOWĄ. 3) Zakres lub wartość: Kuprofan, powierzchnia 1,3 m2 - 3 300 szt.; Kuprofan, powierzchnia 1,6 m2 - 4 350 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet III - DIALIZATORY Z BŁONĄ Z OCTANU CELULOZY. 3) Zakres lub wartość: Octan celulozy, powierzchnia 1,7 m2 - 7 800 szt.; Octan celulozy, powierzchnia 1,5 m2 - 3 900 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet IV - DIALIZATORY Z BŁONĄ Z MODYFIKOWANEJ CELULOZY. 3) Zakres lub wartość: modyfikowana celuloza, powierzchnia 1,3 m2 - 1 200 szt.; modyfikowana celuloza, powierzchnia 1,7 m2 - 6 000 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet V - LINIE KRWI DO APARATU FRESENIUS 4008. 3) Zakres lub wartość: Linie tętniczo-żylne - zestaw (w skład zestawu wchodzi: łącznik do recyrkulacji, igła spike, worek, jeziorko śr. 22) - 60 600 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet VI - LINIE KRWI DO APARATU BRAUN-DIALOG. 3) Zakres lub wartość: Linie tętniczo-żylne - zestaw (w skład zestawu wchodzi: spike do kroplówki i łącznik tętnica-żyła) - 18 000 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet VII - LINIE KRWI DO APARATU BRAUN-SECURA. 3) Zakres lub wartość: Linie tętniczo-żylne - zestaw (w skład zestawu wchodzi: spike do kroplówki i łącznik tętnica-żyła) - 15 000 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet VIII - LINIE KRWI DO APARATU BRAUN-SECURA SN. 3) Zakres lub wartość: Linie tętniczo-żylne - zestaw (w skład zestawu wchodzi: spike do kroplówki i łącznik tętnica-żyła) - 3 900 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet IX - LINIE KRWI DO APARATU AK - 95. 3) Zakres lub wartość: Linie tętniczo-żylne - zestaw (w skład zestawu wchodzi: spike do kroplówki i łącznik tętnica-żyła) - 9 000 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet X - IGŁY DO HEMODIALIZY. 3) Zakres lub wartość: Igły tętnicze, śr.1,5;1,6;1,7 mm, dł.20-25 mm, silikonowane z oczkiem, obrotowy motylek - 90 000 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet XI - IGŁY DO HEMODIALIZY. 3) Zakres lub wartość: Igły żylne, śr.1,5;1,6;1,7 mm, dł.20-25 mm, silikonowane obrotowy motylek - 51 000 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet XII - IGŁY DO HEMODIALIZY. 3) Zakres lub wartość: SN 1,6 silikonowane, obrotowy motylek - 900 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet XIII - PLAZMAFILTRY. 3) Zakres lub wartość: Plazmafiltry, powierzchnia 0,25 m2 - 300 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet XIV - ZESTAWY DO HEMOFILTRACJI. 3) Zakres lub wartość: Zestawy do hemofiltracji - 300 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 15 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet XV - CEWNIKI PERMANENTNE DWUCZĘŚCIOWE. 3) Zakres lub wartość: 15FRx11 (28cm) - długość cewnika od mufki do końca wynosi 23 cm - 30 szt.; 15FRx13 (32cm) - długość cewnika od mufki do końca wynosi 27 cm - 30 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 16 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet XVI - CEWNIKI PERMANENTNE. 3) Zakres lub wartość: 13,5FR o konfiguracji Circle C, długość od mufki do cewnika wynosi 19cm - 90 szt.; 13,5FR o konfiguracji Circle C, długość od mufki do cewnika wynosi 23cm - 90 szt.; 13,5FR o konfiguracji Circle C, długość od mufki do cewnika wynosi 28cm - 30 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 17 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet XVII - CEWNIKI PERMANENTNE. 3) Zakres lub wartość: 12FR, długość od mufki do cewnika wynosi 12 cm - 15 szt.; 12FR, długość od mufki do cewnika wynosi 19 cm - 30 szt.; 12FR, długość od mufki do cewnika wynosi 21 cm - 30 szt.; 12FR, długość od mufki do cewnika wynosi 23 cm - 30 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.