eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 3 przy ulicy Sadowej w Radomsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-06

POZYCJA 32435

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Radomsko: budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 3 przy ulicy Sadowej w Radomsku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Radomsku Sp. z o.o., do kontaktów: Cezary Ciupiński, ul. Kościuszki 12A, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6835403 w. 42, 6832112, fax 044 6835403, e-mail: inwestycje@tbsradomsko.pilicka.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.tbsradomsko.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Sp. z o.o. z większościowym udziałem gminy; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 3 przy ulicy Sadowej w Radomsku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Radomsko, ul. Sadowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa czterokondygnacyjnego, dwuklatkowego, z podjazdem dla niepełnosprawnych, całkowicie podpiwniczonego z sześcioma garażami, z nieużytkowym poddaszem budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 3 o 32 mieszkaniach, powierzchni zabudowy 573,76 m2, powierzchni użytkowej 1.741,30 m2 i kubaturze 9.088 m³ oraz urządzeń i instalacji budowlanych budynku, przyłączy, parkingu, drogi, chodnika i innych elementów małej architektury oraz zagospodarowanie terenów zielonych przy ulicy Sadowej 7b w Radomsku. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali roboty budowlane o łącznej wartości minimum 5.000.000 zł brutto odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w tym minimum jedno zamówienie w zakresie budowy budynku mieszkalnego lub mieszkalno-usługowego o wartości nie mniejszej niż 3.000.000 zł brutto, udokumentowane pisemnym potwierdzeniem inwestora lub uprawnionego organu administracyjnego o jego (ich) wykonaniu z należytą starannością i w umownym terminie. 3.posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia; w szczególności posiadają co najmniej: spycharkę gąsienicową o mocy 75 KM - szt 1, koparkę gąsienicową przedsiębierną o poj. łyżki 0,25 m3 - szt. 1, koparkę podsiębierną poj. łyżki 0,25 m3 - szt. 1, samochód samowyładowczy do 5 t - szt. 1. samochód skrzyniowy 5-10 t - szt. 1, samochód dostawczy 0,9 t - szt. 1, żuraw wieżowy + torowisko - szt. 1, zestaw spawalniczy tlenowo-acetylenowy - szt. 1. 4.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują osobami posiadającymi określone przepisami Prawa Budowlanego (Dz.U z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zm.) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej (kierownik budowy); instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik robót), instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (kierownik robót), drogowej (kierownik robót). Każda z osób pełniących funkcję kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 1.000.000 zł; 6.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie niższą niż 3.000.000 zł. 7.udzielą 5 letniej gwarancji na wykonane prace; 8.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 9.zaakceptują warunki zawarte w projekcie umowy. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\ na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: zamówienie o wartości powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 14

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 100.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali roboty budowlane o łącznej wartości minimum 5.000.000 zł brutto odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w tym minimum jedno zamówienie w zakresie budowy budynku mieszkalnego lub mieszkalno-usługowego o wartości nie mniejszej niż 3.000.000 zł brutto, udokumentowane pisemnym potwierdzeniem inwestora lub uprawnionego organu administracyjnego o jego (ich) wykonaniu z należytą starannością i w umownym terminie. 3.posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia; w szczególności posiadają co najmniej: spycharkę gąsienicową o mocy 75 KM - szt 1, koparkę gąsienicową przedsiębierną o poj. łyżki 0,25 m3 - szt. 1, koparkę podsiębierną poj. łyżki 0,25 m3 - szt. 1, samochód samowyładowczy do 5 t - szt. 1. samochód skrzyniowy 5-10 t - szt. 1, samochód dostawczy 0,9 t - szt. 1, żuraw wieżowy + torowisko - szt. 1, zestaw spawalniczy tlenowo-acetylenowy - szt. 1. 4.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują osobami posiadającymi określone przepisami Prawa Budowlanego (Dz.U z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zm.) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej (kierownik budowy); instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik robót), instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (kierownik robót), drogowej (kierownik robót). Każda z osób pełniących funkcję kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 1.000.000 zł; 6.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie niższą niż 3.000.000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\ na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1)formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 1 do SIWZ 2)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 2 do SIWZ (w przypadku oferty składanej przez konsorcjum każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum musi złożyć to oświadczenie), 3)informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu technicznego - załącznik nr 3 do SIWZ, 4)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - załącznik nr 4 do SIWZ, 5)wykaz kierowników robót, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, zakresu wykonywanych przez nich czynności; należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 5 do SIWZ, 6)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości, co najmniej 5.000.000 zł brutto odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W wykazie należy przedstawić, co najmniej jeden - wykonany przez wykonawcę - budynek mieszkalny lub mieszkalno-usługowy o wartości co najmniej 3.000.000 zł brutto - załącznik nr 6 do SIWZ, 7)wycenione szczegółowe kosztorysy ofertowe które będą obejmowały zakres robót wynikający z kosztorysów \ślepych\ stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ, 8)propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót o łącznej wartości nie przekraczającej 30 % ceny ofertowej brutto - załącznik nr 8 do SIWZ. 9)Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy - załącznik nr 9 do SIWZ. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania inwestycji z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego i uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany przez Wykonawcę przedstawionego w ofercie harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego w przypadku zaistnienia rozbieżności w założonym i rzeczywistym terminie rozpoczęcia realizacji zadania. 10)podpisany przez Osoby Uprawnione projekt umowy - załącznik nr 10 do SIWZ, 11)dowód wniesienia wadium, 12)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 13)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 14)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w myśl ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - Dz.U. Z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.); 15)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 16)aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 17)sprawozdania finansowego składającego się z bilansu, rachunku zysku i strat oraz informacji dodatkowej, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 18)informacji banku/spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym/ej wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę, co najmniej 1.000.000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 19)polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie niższą niż 3.000.000 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbsradomsko.com.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie Spółki, za pośrednictwem Poczty Polskiej - za pobraniem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 22.09.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.07.2007, godzina 12:00, Publiczne otwarcie ofert nastąpi dnia 25.07.2007 r, do godz. 12:00 w siedzibie Towarzystwa Budownictwa Społecznego w Radomsku Sp. z o.o. (I piętro - świetlica).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.