eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2014 - 2015.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-01

Miechów: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2014 - 2015.
Numer ogłoszenia: 324310 - 2014; data zamieszczenia: 01.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Warszawska 11, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830742, faks 041 3831832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.miechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2014 - 2015..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2014 - 2015 z podziałem na zadania. USŁUGI DYSPONOWANE PRZEZ OBWÓD DROGOWY W MIECHOWIE Zakres działania obejmuje sieć dróg powiatowych Powiatu miechowskiego objętych zimowym utrzymaniem. 1. usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką - 1szt. [piaskarka (kosz) typ PP-1 i pług nr inw. 9150-009 własność ZDP, nośnik- samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne własność wykonawcy] Przewidywany zakres: 9 000km 2. usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką - 1szt. [piaskarka (kosz) typ PP-1 i pług nr inw. 9150-011. własność ZDP, nośnik- samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne własność wykonawcy] Przewidywany zakres: 9 000km 3. usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką - 1szt. [piaskarka (kosz) typ PP-1 i pług nr inw. 582-2-510 własność ZDP, nośnik- samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne własność wykonawcy] Przewidywany zakres: 9 000km 4. usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką - 1szt. [piaskarka (kosz) typ PP-1 i pług nr inw. 582-2-511 własność ZDP, nośnik- samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne własność wykonawcy] Przewidywany zakres: 9 000km 5. usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką - 1szt. [piaskarka (kosz) typ PP-1 i pług nr inw. 582-2-519 własność ZDP, nośnik- samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne własność wykonawcy] Przewidywany zakres: 9 000km 6. usługi dotyczące zimowego utrzymania dróg wykonywane koparko-ładowarką (załadunek materiałów) o poj. łyżki co najmniej 0,25m3 lub więcej (sprzęt wykonawcy) - 1szt Przewidywany zakres: 300godz. 7.transport materiałów do zimowego utrzymania dróg ze składowiska w Chrustach k.Książa Wielkiego do Miechowa Przewidywany zakres: 17km x 6500T= 110500 Tkm 8. ustawienie zasłon przeciwśnieżnych na wybranych odcinkach dróg powiatowych długości 5,500km Przewidywany zakres: 5,500km 9. rozebranie zasłon przeciwśnieżnych po sezonie zimowym na długości 5,500km Przewidywany zakres: 5,500km 10. zimowe utrzymanie odcinków chodników ulic powiatowych w Miechowie na pow. 11 044,5m2 - materiał do posypywania Zamawiającego. Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.) 11. zimowe utrzymanie wiaduktu wraz z dojazdami w ciągu dr. powiatowej 1194K Gr. woj.- Kozłów - Książ Wielki m. Kozłów, - materiał do posypywania Zamawiającego. Przewidywany zakres: 30dni (dzień=doba 24godz.) 12. zimowe utrzymanie odcinków chodników w ciągu dr. powiatowej 1194K Gr. woj.- Kozłów - Książ W m. Kozłów na pow.1356m2, w ciągu dr. powiatowej 1198K Mierzawa - Sędziszów - Kozłów m. Kozłów na pow.94m2, w ciągu dr. powiatowej 1183K Kozłów- Przybysławice - Łazy m. Kozłów na pow.193m2 i w ciągu dr. powiatowej 1180K Kozłów - Kępie - Charsznica m. Kępie na pow. 576m2 - materiał do posypywania Zamawiającego. Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.) 13. zimowe utrzymanie odcinków chodników w ciągu dr. powiatowej 1172K Maków - Gołcza - Zerwana w m. Gołcza na pow. 2882m2 i w m. Wysocice na pow. 1059m2 i w ciągu dr. powiatowej 1174K Szreniawa - Przybysławice w m. Szreniawa na pow.1008m2 - materiał do posypywania Zamawiającego. Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.) 14. zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1224K Bukowska Wola - Działoszyce m. Słaboszów na pow. 1540m2, w ciągu dr. powiatowej 1194K gr.woj.- Książ Wlk.-Słaboszów w m. Słaboszów na pow.495m2 i w ciągu dr. powiatowej 1214K Małoszów - Janowice w m. Janowice na pow. 289m2 - materiał do posypywania Zamawiającego. Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.) 15. zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1235K Racławice - Wrocimowice m. Racławice na pow. 1500m2 i w ciągu dr. powiatowej 1233K Kropidło-Racławice m. Racławice na pow. 630m2 - materiał do posypywania Zamawiającego. Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.) 16. zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1194K Gr. woj. - Kozłów - Książ Wielki - Słaboszów m. Książ Wielki na pow.1457m2 i w ciągu dr.1219K Książ Wlk. - Zaryszyn w m. Książ Wielki na pow. 415m2 i w m. Książ Mały na pow.884m2 - materiał do posypywania Zamawiającego. Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.) 17. zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1137K Boża Wola - Jeżówka - Tczyca m. Tczyca na pow. 715m2 i w ciągu dr. powiatowej 1177K Tczyca - Jeżówka - Tczyca m. Tczyca na pow. 248m2 i w ciągu dr. powiatowej 1186K Jelcza - Podmiejska Wola m.Jelcza na pow.738m2 - materiał do posypywania Zamawiającego. Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.) 18. zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1186K Jelcza - Podmiejska Wola m. Charsznica na pow. 8273m2 - materiał do posypywania Zamawiającego. Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 60.10.00.00-9, 98.30.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: zad.1- 1 500zł, zad.2- 1 500zł, zad.3- 1 500zł, zad.4- 1 500zł, zad.5- 1 500zł, Dla zadań 6-18 nie jest wymagane wniesienie wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków przez wykonawcę, art.22 Pzp (zał. do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złączyć: - wykaz wykonanych głównych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów*, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, dla zadań 1-5 jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej jedną usługę związaną z pracą pługo-piaskarką przy zimowym utrzymaniu nawierzchni dróg, w sezonie zimowym o wartości brutto min. 50 000 tys. zł oraz załączy poświadczenie określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty. Uwaga: Wymieniony warunek będzie spełniony zarówno wtedy gdy Wykonawcy składają ofertę na jedną z części jak również na więcej niż jedną część zamówienia, zad.1-5. Dla zadań od 6 do 18 nie jest wymagany wykaz usług.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złączyć: -wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż: Dla zad.1: samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne - min.1 szt. Dla zad.2: samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne - min.1 szt. Dla zad.3: samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne - min.1 szt. Dla zad.4: samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne - min.1 szt. Dla zad.5: samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne - min.1 szt. Dla zad.6: koparko-ładowarka o poj.łyżki 0,25m3 lub więcej - min. 1 szt. Dla zad.7 samochód samowyładowawczy o ładowności min 24tony - min. 1 szt. Dla zadań od 8 do 18 nie jest wymagany wykaz sprzętu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków przez wykonawcę, art.22 Pzp (zał. do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków przez wykonawcę, art.22 Pzp (zał. do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, dla zadań 1-5 jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej jedną usługę związaną z pracą pługo-piaskarką przy zimowym utrzymaniu nawierzchni dróg, w sezonie zimowym o wartości brutto min. 50 000 tys. zł oraz załączy poświadczenie określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Terminy realizacji przedmiotu zamówienia ulegnie zmianie w przypadku zaistnienia, po zawarciu umowy siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe załamania warunków atmosferycznych. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron w tym urzędowa zmiana stawki podatku Vat.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.miechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie 32-200 Miechów ul. Warszawska 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2014 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie 32-200 Miechów ul. Warszawska 11 Sekretariat, pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką - 1szt. [piaskarka (kosz) typ PP-1 i pług nr inw. 9150-009.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką - 1szt. [piaskarka (kosz) typ PP-1 i pług nr inw. 9150-009 własność ZDP, nośnik- samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne własność wykonawcy] Przewidywany zakres: 9 000km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką - 1szt. [piaskarka (kosz) typ PP-1 i pług nr inw. 9150-011..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką - 1szt. [piaskarka (kosz) typ PP-1 i pług nr inw. 9150-011. własność ZDP, nośnik- samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne własność wykonawcy] Przewidywany zakres: 9 000km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką - 1szt. [piaskarka (kosz) typ PP-1 i pług nr inw. 582-2-510.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką - 1szt. [piaskarka (kosz) typ PP-1 i pług nr inw. 582-2-510 własność ZDP, nośnik- samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne własność wykonawcy] Przewidywany zakres: 9 000km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką - 1szt. [piaskarka (kosz) typ PP-1 i pług nr inw. 582-2-511.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką - 1szt. [piaskarka (kosz) typ PP-1 i pług nr inw. 582-2-511 własność ZDP, nośnik- samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne własność wykonawcy] Przewidywany zakres: 9 000km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką - 1szt. [piaskarka (kosz) typ PP-1 i pług nr inw. 582-2-519.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką - 1szt. [piaskarka (kosz) typ PP-1 i pług nr inw. 582-2-519 własność ZDP, nośnik- samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne własność wykonawcy] Przewidywany zakres: 9 000km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: usługi dotyczące zimowego utrzymania dróg wykonywane koparko-ładowarką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi dotyczące zimowego utrzymania dróg wykonywane koparko-ładowarką (załadunek materiałów) o poj. łyżki co najmniej 0,25m3 lub więcej (sprzęt wykonawcy) - 1szt Przewidywany zakres: 300godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: transport materiałów do zimowego utrzymania dróg ze składowiska w Chrustach k.Książa Wielkiego do Miechowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: transport materiałów do zimowego utrzymania dróg ze składowiska w Chrustach k.Książa Wielkiego do Miechowa Przewidywany zakres: 17km x 6500T= 110500 Tkm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ustawienie zasłon przeciwśnieżnych na wybranych odcinkach dróg powiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ustawienie zasłon przeciwśnieżnych na wybranych odcinkach dróg powiatowych długości 5,500km Przewidywany zakres: 5,500km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 98.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: rozebranie zasłon przeciwśnieżnych po sezonie zimowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rozebranie zasłon przeciwśnieżnych po sezonie zimowym na długości 5,500km Przewidywany zakres: 5,500km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 98.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zimowe utrzymanie odcinków chodników ulic powiatowych w Miechowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie odcinków chodników ulic powiatowych w Miechowie na pow. 11 044,5m2 - materiał do posypywania Zamawiającego. Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zimowe utrzymanie wiaduktu wraz z dojazdami w ciągu dr. powiatowej 1194K.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie wiaduktu wraz z dojazdami w ciągu dr. powiatowej 1194K Gr. woj.- Kozłów - Książ Wielki m. Kozłów, - materiał do posypywania Zamawiającego. Przewidywany zakres: 30dni (dzień=doba 24godz.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zimowe utrzymanie odcinków chodników w ciągu dr. powiatowej 1194K m. Kozłów na pow.1356m2, dr. powiatowej 1198Km. Kozłów na pow.94m2, dr. powiatowej 1183K m. Kozłów na pow.193m2, dr. powiatowej 1180K m. Kępie na pow. 576m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie odcinków chodników w ciągu dr. powiatowej 1194K Gr. woj.- Kozłów - Książ W m. Kozłów na pow.1356m2, w ciągu dr. powiatowej 1198K Mierzawa - Sędziszów - Kozłów m. Kozłów na pow.94m2, w ciągu dr. powiatowej 1183K Kozłów- Przybysławice - Łazy m. Kozłów na pow.193m2 i w ciągu dr. powiatowej 1180K Kozłów - Kępie - Charsznica m. Kępie na pow. 576m2 - materiał do posypywania Zamawiającego. Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zimowe utrzymanie odcinków chodników w ciągu dr. powiatowej 1172Km. Gołcza na pow. 2882m2, m. Wysocice na pow. 1059m2 i w ciągu dr. powiatowej 1174K m. Szreniawa na pow.1008m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie odcinków chodników w ciągu dr. powiatowej 1172K Maków - Gołcza - Zerwana w m. Gołcza na pow. 2882m2 i w m. Wysocice na pow. 1059m2 i w ciągu dr. powiatowej 1174K Szreniawa - Przybysławice w m. Szreniawa na pow.1008m2 - materiał do posypywania Zamawiającego. Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1224K m. Słaboszów na pow. 1540m2, dr. powiatowej 1194K m. Słaboszów na pow.495m2, dr. powiatowej 1214K m. Janowice na pow. 289m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1224K Bukowska Wola - Działoszyce m. Słaboszów na pow. 1540m2, w ciągu dr. powiatowej 1194K gr.woj.- Książ Wlk.-Słaboszów w m. Słaboszów na pow.495m2 i w ciągu dr. powiatowej 1214K Małoszów - Janowice w m. Janowice na pow. 289m2 - materiał do posypywania Zamawiającego. Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1235K m. Racławice na pow. 1500m2, w ciągu dr. powiatowej 1233K m. Racławice na pow. 630m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1235K Racławice - Wrocimowice m. Racławice na pow. 1500m2 i w ciągu dr. powiatowej 1233K Kropidło-Racławice m. Racławice na pow. 630m2 - materiał do posypywania Zamawiającego. Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1194K m. Książ Wielki na pow.1457m2 i w ciągu dr.1219K m. Książ Wielki na pow. 415m2 i w m. Książ Mały na pow.884m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1194K Gr. woj. - Kozłów - Książ Wielki - Słaboszów m. Książ Wielki na pow.1457m2 i w ciągu dr.1219K Książ Wlk. - Zaryszyn w m. Książ Wielki na pow. 415m2 i w m. Książ Mały na pow.884m2 - materiał do posypywania Zamawiającego. Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1137K m. Tczyca na pow. 715m2 i w ciągu dr. powiatowej 1177K m. Tczyca na pow. 248m2 i w ciągu dr. powiatowej 1186K m.Jelcza na pow.738m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1137K Boża Wola - Jeżówka - Tczyca m. Tczyca na pow. 715m2 i w ciągu dr. powiatowej 1177K Tczyca - Jeżówka - Tczyca m. Tczyca na pow. 248m2 i w ciągu dr. powiatowej 1186K Jelcza - Podmiejska Wola m.Jelcza na pow.738m2 - materiał do posypywania Zamawiającego. Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1186K m. Charsznica na pow. 8273m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie chodnika w ciągu dr. powiatowej 1186K Jelcza - Podmiejska Wola m. Charsznica na pow. 8273m2 - materiał do posypywania Zamawiającego. Przewidywany zakres: 50dni (dzień=doba 24godz.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.