eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych Powiatu Limanowskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-14

Ogłoszenie nr 324310 - 2016 z dnia 2016-10-14 r.

Limanowa: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych Powiatu Limanowskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 301721-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zarząd Powiatu w Limanowej ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, REGON 491892854, Elżbieta Młynarczyk, tel. 18 33 37 816 , Powiatowy Zarząd Dróg w Limanowej, ul. Józefa Marka 9, 34 - 600 Limanowa, REGON 491898880 Marek Urbański, tel. 018 33 37 831, I Liceum Ogólnokształcące im. Władysława Orkana ul. Orkana 1, 34-600 Limanowa, REGON 00702854 Anna Mruk, tel. 018 33 72 059, Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Jana Pawła II, ul. Zygmunta Augusta 8, 34- 600 Limanowa, REGON 000185643, Grażyna Szumilas, tel. 018 33 72 602, Zespół Szkół nr 1 im. Józefa Piłsudskiego w Limanowej, REGON 000182225, Eugeniusz Bogacz, tel. 018 33 71 760, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. inż. Józefa Marka, ul. Józefa Marka 2, 34-730 Mszana Dolna, REGON 000096750, Halina Bubiłek, tel. 018 33 10 135, Zespół Szkół nr 1 ul. Matejki 11, 34-730 Mszana Dolna, REGON 490270949, Elżbieta Magierska, tel. 018 33 10 283, Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych ul. Starowiejska 4, 34-730 Mszana Dolna, REGON 001045051, Andrzej Dębski, tel. 018 33 19 040, Zespół Szkół w Szczyrzycu 34-623 Szczyrzyc, REGON 492000510, Andrzej Marek, tel. 018 33 20 099, Zespół Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Tymbarku 34-640 Tymbark 349, REGON 000191804, Jolanta Dunikowska - Wszołek, tel. 018 33 25 030, Dom Wczasów Dziecięcych Poręba Wielka 205, 34-735 Niedźwiedź, REGON 00019103, Adela Duda, tel. 018 33 17 006, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Konopnickiej 34-642 Dobra 364, REGON 00095541, Danuta Gąsior, tel. 018 33 30 029, Zespół Placówek Oświatowych w Limanowej, ul. Zygmunta Augusta 8, 34-600 Limanowa, REGON 120987677, Paweł Pięta, tel. 018 33 71 737, Dom Pomocy Społecznej ul. W. Witosa 24/26 34-600 Limanowa, REGON 490072356, Małgorzata Szafrańska, tel. 018 33 71 707, Dom Pomocy Społecznej ul. Rakoczego 9, 34-730 Mszana Dolna, REGON 490008750, Małgorzata Łukasik, tel. 018 33 10 154, Dom Pomocy Społecznej 34-623 Szczyrzyc 182, REGON 122443591, Monika Kowalczyk, tel. 018 33 20 266, Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej ul. M. B. Bolesnej 43, 34-600 Limanowa, REGON 491898578, Janusz Kurzeja, tel. 018 33 79 963.

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Limanowej, krajowy numer identyfikacyjny 49189332200000, ul. ul. Józefa Marka  9, 34600   Limanowa, państwo , woj. małopolskie, tel. 18 33 37 800, faks 18 33 37 880, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.limanowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Za przeprowadzenie postępowania odpowiedzialny był Zarząd Powiatu w Limanowej. Pozostali zamawiający nie odpowiadali za przeprowadzenie postępowania. Zarząd Powiatu w Limanowej zawarł umowę generalną, na podstawie której pozostali zamawiający zawarli umowy szczegółowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych Powiatu Limanowskiego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZ.272.22.216

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby następujących obiektów: 1. Starostwo Powiatowe w Limanowej: a) budynek urzędu przy ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, b) Laskopol i inni ul. Józefa Marka 9, 34 - 600 Limanowa, c) budynek przy ul. M. B. Bolesnej 8, 34 - 600 Limanowa, d) Szafir, ul. M. B. Bolesnej 8, 34 - 600 Limanowa, e) budynek przy ul. M. B. Bolesnej 16, 34 - 600 Limanowa, f) Centrum Informacji Turystycznej, ul. Rynek 25, 34 - 600 Limanowa g) Strefa Aktywności Gospodarczej ul. Fabryczna, 34 - 600 Limanowa, h) Kryta Pływalnia ul. Zygmunta Augusta 37, 34 - 600 Limanowa, 2. Powiatowy Zarząd Dróg w Limanowej - baza PZD ul. Żwirki i Wigury, 34 - 600 Limanowa, 3. I Liceum Ogólnokształcące im. Władysława Orkana ul. Orkana 1, 34-600 Limanowa, 4. Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Jana Pawła II, ul. Zygmunta Augusta 8, 34- 600 Limanowa, 5. Zespół Szkół nr 1 im. Józefa Piłsudskiego w Limanowej: a) budynki przy ul. Piłsudskiego 81, 34-600 Limanowa, b) budynki przy ul. Witosa 5, 34-600 Limanowa, 6. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. inż. Józefa Marka, ul. Józefa Marka 2, 34-730 Mszana Dolna, 7. Zespół Szkół nr 1 ul. Matejki 11, 34-730 Mszana Dolna, 8. Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych ul. Starowiejska 4, 34-730 Mszana Dolna, 9. Zespół Szkół w Szczyrzycu 34-623 Szczyrzyc, 10. Zespół Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Tymbarku 34-640 Tymbark 349, 11. Dom Wczasów Dziecięcych Poręba Wielka 205, 34-735 Niedźwiedź, 12. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Konopnickiej 34-642 Dobra 364, 13. Zespół Placówek Oświatowych w Limanowej, ul. Zygmunta Augusta 8, 34-600 Limanowa 14. Dom Pomocy Społecznej ul. W. Witosa 24/26 34-600 Limanowa, 15. Dom Pomocy Społecznej ul. Rakoczego 9, 34-730 Mszana Dolna, 16. Dom Pomocy Społecznej 34-623 Szczyrzyc 182, 17. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej ul. M. B. Bolesnej 43, 34-600 Limanowa, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym planowane roczne zużycie energii elektrycznej, dotychczasowa moc umowna, grupa taryfowa dla poszczególnych obiektów stanowi załącznik do SIWZ pn. Zestawienie jednostek i punktów poboru. Prognozowane zużycie energii elektrycznej w poszczególnych jednostkach organizacyjnych ma charakter orientacyjny służący do przygotowania oferty i może ulec zmianie w trakcie trwania umowy, nie stanowi ona jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Ewentualna zmiana zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen podanych w ofercie. Pomiar pobieranej przez Zamawiającego energii elektrycznej odbywać się będzie za pomocą układów pomiarowo - rozliczeniowych będących własnością Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Łączne planowane zużycie energii elektrycznej dla wszystkich punktów poboru i grup taryfowych wynosi 2 969 434 kWh. Zamawiający zastrzega, że ilość punktów poboru energii w okresie realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku wybudowania, nabycia, zbycia lub likwidacji obiektów. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2012r. poz. 1059 z późn. zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również dopełnienie wszelkich formalności i uzgodnień z dotychczasowym dostawcą energii elektrycznej, by zachować płynność w dostawie energii i nie powodować przerw w dopływie prądu, w tym związanych ze zmianą sprzedawcy. Zamawiający do dnia podpisania umów przekaże stosowne pełnomocnictwo do złożenia w imieniu Zamawiającego zgłoszeń umowy sprzedaży do OSD oraz wykonania czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy, a także przekaże wszelkie brakujące dane do uzupełnienia wniosków zmiany sprzedawcy. Obecnie Zamawiający posiada: umowę zawartą na czas określony do dnia 31.10.2016 r. na dostawę energii elektrycznej z TAURON Sprzedaż Sp. z o.o. oraz zawartą na czas nieokreślony umowę na usługę dystrybucji z TAURON DYSTRYBUCJA S.A. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09310000-5
Dodatkowe kody CPV: 09300000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/10/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT731965.44
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ENEA S.A.,  przetargi@enea.pl,  ul. Górecka 1,  60-201,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 784459.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 784459.17
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 805720.28
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.