To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-14
Ogłoszenie nr 324306 - 2016 z dnia 2016-10-14 r.
Jasło: usługa: otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 310877-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 312755-2016, 317080-2016, 318404-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny, krajowy numer identyfikacyjny
37044448600000, ul.
ul. Lwowska
22,
38200
Jasło, państwo
, woj.
podkarpackie, tel.
134 437 500, faks
134 468 322, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.jaslo.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.szpital.jaslo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa: otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PN/25/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie rachunków bankowych na okres 4 lat z możliwością: 1. Korzystania z elektronicznego dokonywania przelewów - 2000 szt./mies.+-100 szt. do innych banków w systemie elektronicznym i przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przelewów. a) Obsługa przelewów elektronicznych - instalacja i przeszkolenie pracowników w obsłudze elektronicznego systemu. b) Sposób podpisywania dyspozycji przez dwóch upoważnionych pracowników: Logowanie do systemu: użytkownik + hasło Zatwierdzanie: karta + PIN lub token. 2. Bezpłatne przekazywanie wyciągów bankowych w formie plików elektronicznych. 3. Korzystania z debetu (kredytu) w rachunku bieżącym - od Zamawiającego nie będzie pobierana opłata od niewykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym i nie będzie pobrana prowizja za udostępnienie środków kredytu. 4. Kredyt w rachunku bieżącym zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego w dniu podpisania umowy kredytowej bez składania odrębnego wniosku kredytowego podlegającego rozpatrzeniu. 5. Kredyt może być zaciągany wielokrotnie maksymalnie do wysokości zadłużenia. Bank postawi do dyspozycji Zamawiającemu środki w ramach limitu tj. kwoty 4500000,00 zł. 6. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane przez bank za każdy dzień a płatne miesięcznie do ostatniego dnia każdego miesiąca za dany okres. 7. W ramach rachunku możliwość zakładania lokat terminowych z kapitalizacją odsetek po likwidacji lokaty i zakładanie lokat overnight, od przenoszenia środków na lokaty wykonawca nie pobiera opłat od zamawiającego. 8. Prowadzenie subkont w ramach danego rachunku bankowego (rachunki pomocnicze). 9. Oprocentowania środków w stosunku rocznym z miesięczną kapitalizacją odsetek. 10. Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych (bieżącego i inwestycyjnego, pomocniczego, funduszu świadczeń socjalnych i kolejnych w ramach umowy). 11. Bezpłatne wydawanie książeczek czekowych, zaświadczeń oraz opinii bankowych. 12. Wpłaty i wypłaty gotówkowe - bez prowizji. 13. Waluta rachunku PLN. 14. Możliwość importu przesyłki w formacie Eliksir. 15. Możliwość importu i eksportu danych dotyczących kontrahentów w formacie txt lub xls. 16. Możliwość eksportu niezatwierdzonych przelewów w formacie txt lub xls. 17. Bezpłatne przechowywanie depozytu. 18. Bezpłatna realizacja przelewów tradycyjnych i elektronicznych. 19. Zamawiający dopuszcza zabezpieczenia spłaty kredytu wraz z odsetkami w formie: a) weksla in blanco wystawionego przez Zamawiającego,, b) cesji wierzytelności z umów o "udzielenie świadczeń opieki zdrowotnej" zawartych przez Szpital z NFZ Oddziałem Wojewódzkim w Rzeszowie, c) zastawu rejestrowego na zbiorze rzeczy ruchomych wraz z cesją praw z polisy ubezpieczeniowej, d) Pełnomocnictwa do rachunku bieżącego banku prowadzącego rachunek. Zamawiający dostarczy potwierdzenie zabezpieczeń w terminie 14 dni od daty podpisania umowy kredytu. 20. Środki zgromadzone na rachunkach posiadacza podlegają oprocentowaniu wg zmiennej stopy procentowej wyliczonej wg formuły stopa WIBID 1M x oferowany wskaźnik (współczynnik). 21. Środki zgromadzone na lokatach posiadacza podlegają oprocentowaniu wg zmiennej stopy procentowej wyliczonej wg formuły stopa WIBID 1M x oferowany wskaźnik (współczynnik). 22. Oprocentowanie na pozostałe okresy lokat ustalane będzie w formie negocjacji. 23. Oprocentowanie środków ustala się w oparciu o średnią arytmetyczną stawek WIBID 1M w okresie od pierwszego do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc kalendarzowy, w którym naliczane będą odsetki. 24. Kredyt będzie oprocentowany wg stawki procentowej równej zmiennej stawce WIBOR dla depozytów trzymiesięcznych powiększonej o marżę banku. 25. Oprocentowanie kredytu ustala się w oparciu o średnią arytmetyczną stawek WIBOR dla depozytów trzymiesięcznych w okresie od pierwszego do dwudziestego trzeciego dnia miesiąca, poprzedzającego okres obrachunkowy w którym naliczane będą odsetki. 26. Zamawiający wymaga aby placówka Banku znajdowała się na terenie miasta Jasła celem zapewnienia wykonywania czynności związanych z obsługą bankową czynną co najmniej 6 godzin dziennie (od poniedziałku do piątku). 27. Termin uruchomienia linii kredytowej nie może być dłuższy niż 3 dni od dnia obowiązywania umowy. 28. Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi lub roboty budowlane wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a, i określa w szczególności: a) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) Wykonawca oświadcza, iż osoba, która będzie wykonywała w trakcie realizacji umowy czynności bankowe w zakresie realizacji zamówienia, będzie zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. 2) Wykonawca jest zobowiązany do okazania Zamawiającemu, na każdorazowe wezwanie Zamawiającego, oryginałów dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności wymienione w pkt. 1, w szczególności umowy o pracę, zgłoszenia do ZUS czy też wydane pracownikowi potwierdzenie warunków zatrudnienia, w terminie 3 dni od daty otrzymania wezwania. 3) W przypadku ujawnienia niespełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie na umowę o pracę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia określonych w pkt. 1, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na umowę o pracę osobę, której dotyczy uchybienie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty ujawnienia uchybienia i do okazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie powyższej osoby na umowę o pracę, w szczególności umowy o pracę, zgłoszenia do ZUS czy też wydane pracownikowi potwierdzenie warunków zatrudnienia. Sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pkt. 28.: 1. ujawnienia przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej w trakcie realizacji zamówienia czynności o których mowa w pkt. 28.1) - w wysokości 500 zł za każdy ujawniony przypadek niespełnienia wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia wymienione w pkt. 28.1). 2. nie dopełnienia przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w pkt. 28.2) w odniesieniu do pojedynczej osoby wykonującej czynności wymienione w pkt. 28.1) - w wysokości 50 zł za każdy dzień opóźnienia i w wypełnieniu obowiązku o którym mowa w pkt. 28.2) . 3. nie dopełnienia przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w pkt. 28.3)- w wysokości 50 zł za każdy dzień roboczy, w którym osoba , której dotyczy uchybienie nie była zatrudniona na umowę o pracę, licząc od terminu wskazanego w pkt. 28.3) jako termin ostateczny do naprawienia uchybienia do dnia faktycznego naprawienia uchybienia przez Wykonawcę wskazanego w treści dokumentów okazanych Zamawiającemu przez Wykonawcę potwierdzających zatrudnienie powyższej osoby na umowę o pracę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
66110000-4
Dodatkowe kody CPV:
66113000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie o udzielenie zamówienia, zostaje unieważnione na postawie art. 93 ust. 1 pkt. 1, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu - brak ofert. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door) dla Uczestników/Uczestniczek projektu "Usługi Społeczne w Mieście Jaśle" objętych wsparciem usług asystenckich.
- Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni w centrum miasta Jasła w 2024 r.
- Zagospodarowanie poscaleniowe wsi Umieszcz gm. Tarnowiec na obszarze 416,59 ha i wsi Czeluśnica gm. Tarnowiec na obszarze 311,77 ha
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- "Organizacja warsztatów tematycznych w ramach projektu pt.: "Sieć Klubów Seniora na terenie Gminy Jasło",
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.