eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › usługaotwarcie i prowadzenie rachunków bankowych oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-14

Ogłoszenie nr 324306 - 2016 z dnia 2016-10-14 r.

Jasło: usługa: otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 310877-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 312755-2016, 317080-2016, 318404-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny, krajowy numer identyfikacyjny 37044448600000, ul. ul. Lwowska  22, 38200   Jasło, państwo , woj. podkarpackie, tel. 134 437 500, faks 134 468 322, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.jaslo.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.szpital.jaslo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

usługa: otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PN/25/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Prowadzenie rachunków bankowych na okres 4 lat z możliwością: 1. Korzystania z elektronicznego dokonywania przelewów - 2000 szt./mies.+-100 szt. do innych banków w systemie elektronicznym i przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przelewów. a) Obsługa przelewów elektronicznych - instalacja i przeszkolenie pracowników w obsłudze elektronicznego systemu. b) Sposób podpisywania dyspozycji przez dwóch upoważnionych pracowników: Logowanie do systemu: użytkownik + hasło Zatwierdzanie: karta + PIN lub token. 2. Bezpłatne przekazywanie wyciągów bankowych w formie plików elektronicznych. 3. Korzystania z debetu (kredytu) w rachunku bieżącym - od Zamawiającego nie będzie pobierana opłata od niewykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym i nie będzie pobrana prowizja za udostępnienie środków kredytu. 4. Kredyt w rachunku bieżącym zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego w dniu podpisania umowy kredytowej bez składania odrębnego wniosku kredytowego podlegającego rozpatrzeniu. 5. Kredyt może być zaciągany wielokrotnie maksymalnie do wysokości zadłużenia. Bank postawi do dyspozycji Zamawiającemu środki w ramach limitu tj. kwoty 4500000,00 zł. 6. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane przez bank za każdy dzień a płatne miesięcznie do ostatniego dnia każdego miesiąca za dany okres. 7. W ramach rachunku możliwość zakładania lokat terminowych z kapitalizacją odsetek po likwidacji lokaty i zakładanie lokat overnight, od przenoszenia środków na lokaty wykonawca nie pobiera opłat od zamawiającego. 8. Prowadzenie subkont w ramach danego rachunku bankowego (rachunki pomocnicze). 9. Oprocentowania środków w stosunku rocznym z miesięczną kapitalizacją odsetek. 10. Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych (bieżącego i inwestycyjnego, pomocniczego, funduszu świadczeń socjalnych i kolejnych w ramach umowy). 11. Bezpłatne wydawanie książeczek czekowych, zaświadczeń oraz opinii bankowych. 12. Wpłaty i wypłaty gotówkowe - bez prowizji. 13. Waluta rachunku PLN. 14. Możliwość importu przesyłki w formacie Eliksir. 15. Możliwość importu i eksportu danych dotyczących kontrahentów w formacie txt lub xls. 16. Możliwość eksportu niezatwierdzonych przelewów w formacie txt lub xls. 17. Bezpłatne przechowywanie depozytu. 18. Bezpłatna realizacja przelewów tradycyjnych i elektronicznych. 19. Zamawiający dopuszcza zabezpieczenia spłaty kredytu wraz z odsetkami w formie: a) weksla in blanco wystawionego przez Zamawiającego,, b) cesji wierzytelności z umów o "udzielenie świadczeń opieki zdrowotnej" zawartych przez Szpital z NFZ Oddziałem Wojewódzkim w Rzeszowie, c) zastawu rejestrowego na zbiorze rzeczy ruchomych wraz z cesją praw z polisy ubezpieczeniowej, d) Pełnomocnictwa do rachunku bieżącego banku prowadzącego rachunek. Zamawiający dostarczy potwierdzenie zabezpieczeń w terminie 14 dni od daty podpisania umowy kredytu. 20. Środki zgromadzone na rachunkach posiadacza podlegają oprocentowaniu wg zmiennej stopy procentowej wyliczonej wg formuły stopa WIBID 1M x oferowany wskaźnik (współczynnik). 21. Środki zgromadzone na lokatach posiadacza podlegają oprocentowaniu wg zmiennej stopy procentowej wyliczonej wg formuły stopa WIBID 1M x oferowany wskaźnik (współczynnik). 22. Oprocentowanie na pozostałe okresy lokat ustalane będzie w formie negocjacji. 23. Oprocentowanie środków ustala się w oparciu o średnią arytmetyczną stawek WIBID 1M w okresie od pierwszego do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc kalendarzowy, w którym naliczane będą odsetki. 24. Kredyt będzie oprocentowany wg stawki procentowej równej zmiennej stawce WIBOR dla depozytów trzymiesięcznych powiększonej o marżę banku. 25. Oprocentowanie kredytu ustala się w oparciu o średnią arytmetyczną stawek WIBOR dla depozytów trzymiesięcznych w okresie od pierwszego do dwudziestego trzeciego dnia miesiąca, poprzedzającego okres obrachunkowy w którym naliczane będą odsetki. 26. Zamawiający wymaga aby placówka Banku znajdowała się na terenie miasta Jasła celem zapewnienia wykonywania czynności związanych z obsługą bankową czynną co najmniej 6 godzin dziennie (od poniedziałku do piątku). 27. Termin uruchomienia linii kredytowej nie może być dłuższy niż 3 dni od dnia obowiązywania umowy. 28. Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi lub roboty budowlane wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a, i określa w szczególności: a) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) Wykonawca oświadcza, iż osoba, która będzie wykonywała w trakcie realizacji umowy czynności bankowe w zakresie realizacji zamówienia, będzie zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. 2) Wykonawca jest zobowiązany do okazania Zamawiającemu, na każdorazowe wezwanie Zamawiającego, oryginałów dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności wymienione w pkt. 1, w szczególności umowy o pracę, zgłoszenia do ZUS czy też wydane pracownikowi potwierdzenie warunków zatrudnienia, w terminie 3 dni od daty otrzymania wezwania. 3) W przypadku ujawnienia niespełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie na umowę o pracę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia określonych w pkt. 1, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na umowę o pracę osobę, której dotyczy uchybienie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty ujawnienia uchybienia i do okazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie powyższej osoby na umowę o pracę, w szczególności umowy o pracę, zgłoszenia do ZUS czy też wydane pracownikowi potwierdzenie warunków zatrudnienia. Sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pkt. 28.: 1. ujawnienia przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej w trakcie realizacji zamówienia czynności o których mowa w pkt. 28.1) - w wysokości 500 zł za każdy ujawniony przypadek niespełnienia wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia wymienione w pkt. 28.1). 2. nie dopełnienia przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w pkt. 28.2) w odniesieniu do pojedynczej osoby wykonującej czynności wymienione w pkt. 28.1) - w wysokości 50 zł za każdy dzień opóźnienia i w wypełnieniu obowiązku o którym mowa w pkt. 28.2) . 3. nie dopełnienia przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w pkt. 28.3)- w wysokości 50 zł za każdy dzień roboczy, w którym osoba , której dotyczy uchybienie nie była zatrudniona na umowę o pracę, licząc od terminu wskazanego w pkt. 28.3) jako termin ostateczny do naprawienia uchybienia do dnia faktycznego naprawienia uchybienia przez Wykonawcę wskazanego w treści dokumentów okazanych Zamawiającemu przez Wykonawcę potwierdzających zatrudnienie powyższej osoby na umowę o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV: 66113000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
postępowanie o udzielenie zamówienia, zostaje unieważnione na postawie art. 93 ust. 1 pkt. 1, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu - brak ofert.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.