To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-14
Ogłoszenie nr 324300 - 2016 z dnia 2016-10-14 r.
Wrocław: Remont hali sportowej przy ul. Żabia Ścieżka we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 302380-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Młodzieżowe Centrum Sportu Wrocław, krajowy numer identyfikacyjny
2175787600000, ul.
Al. Ignacego Jana Paderewskiego
35,
51612
Wrocław, państwo
, woj.
dolnośląskie, tel.
71 733 40 60, faks
71 315 43 18, e-mail
Adres strony internetowej (URL): mcs.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont hali sportowej przy ul. Żabia Ścieżka we Wrocławiu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SZP.10.341-17/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących rodzajów prac budowlanych: 1) Roboty rozbiórkowe, 2) Wykonanie remontu i konserwacji elementów konstrukcyjnych dachu, 3) Wykonanie pokrycia dachu z membrany PES/PCV, 4) Remont podłogi i wymiana nawierzchni sportowej, 5) Remont instalacji c.o. 6) Remont instalacji elektrycznej, 7) Remont ścian szczytowych, 8) Roboty malarskie, 9) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 10) Naprawa elewacji ścian szczytowych. 2. Szczegółowy zakres robót remontowych objętych przedmiotem zamówienia, określono w dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Remont hali sportowej przy ul. Żabia Ścieżka we Wrocławia" obejmującej branżowe Projekty Wykonawcze oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWOiR), przedmiary robót stanowiące w całości załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby na przedmiot zamówienia tj. wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały, urządzenia, sprzęt Wykonawca udzielił co najmniej 36 - miesięcznej gwarancji przy czym Zamawiający wymaga, aby na wykonane prace remontowe konstrukcji dachu oraz zastosowane materiały w tym elementy konstrukcyjne dachu oraz pokrycie membranowe -Wykonawca udzielił co najmniej 60 - miesięcznej gwarancji. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia bez uwag potwierdzonym podpisanym przez Strony protokołem bez uwag. Gwarancja obejmuje w szczególności wady zastosowanych materiałów i wykonanych prac. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót budowlanych po uprzednim uzgodnieniu terminu dokonania wizji lokalnej z Zamawiającym. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do ustalenia terminu wizji i uczestniczenia w niej jest Pan Ryszard Moździoch (tel. 571 351 031) oraz Andrzej Szutrak (te. 571 351 032).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111100-9,
45261100-5,
45261210-9,
45442100-8,
45421100-5,
45311200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT552833.25 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 982770.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku socjalnym oraz na terenach zewnętrznych - Ośrodek Socjalny w Pasterce
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Wrocławiu
- Usługa hotelarska na potrzeby organizacji szkolenia pracowników Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu w dniach 22 - 24 maja 2024 r.
- Wymiana podzespołów i urządzeń sygnalizacji pożaru w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 104 WE WROCŁAWIU
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.