eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa i montaż klimatyzatorów z interfejsami komunikacyjnymi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-12

Bydgoszcz: Dostawa i montaż klimatyzatorów z interfejsami komunikacyjnymi
Numer ogłoszenia: 324296 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Bydgoszczy , ul. Jagiellońska 8, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3268200, faks 052 3268309.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Bank Centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż klimatyzatorów z interfejsami komunikacyjnymi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 indywidualnych układów klimatyzacyjnych typu SPLIT przystosowanych do ich zdalnego monitorowania i sterowania wraz z montażem tych urządzeń w miejscu przeznaczenia tj. w pomieszczeniu UPS (dwa układy) i w pomieszczeniu serwerowni (dwa układy), uruchomieniem i serwisem konserwacyjnym realizowanym w okresie pierwszych trzech lat eksploatacji - według opisanych w treści SIWZ warunków. Wymienione pomieszczenia UPS i serwerowni zlokalizowane są w obiekcie Oddziału Okręgowego NBP w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 8. W pomieszczeniach tych aktualnie pracują 4 układy klimatyzacyjne typu SPLIT firmy DAIKIN: FTKS50BVMB-RKS50BVMB9 - 1 układ, FTKS50EV1B-RKS50E3V1B - 1 układ oraz FTKS60FV1B-RKS60F2V1B - 2 układy. Demontaż tych urządzeń wraz z istniejącą instalacją czynnika chłodniczego R410a (wchodzący również w zakres przedmiotowego zamówienia), z uwagi na szczególny charakter obsługiwanych pomieszczeń musi być prowadzony etapami z jednoczesnym montażem urządzeń nowych w sposób gwarantujący utrzymanie ciągłości chłodzenia (co najmniej jeden pracujący układ w każdym pomieszczeniu przez cały okres wymiany urządzeń) na poziomie zapewniającym utrzymanie bezpiecznej temperatury pracy znajdujących się w tych pomieszczeniach urządzeń teleinformatycznych. Z uwagi na zbliżoną do istniejącej docelową lokalizację montażu urządzeń nowych, przewiduje się prowadzenie instalacji obiegu czynnika chłodniczego w według tras aktualnych, w związku z czym wykonawca kalkulując cenę oferty winien wziąć pod uwagę następującą charakterystykę prac montażowych: 1. lokalizacja jednostek wewnętrznych - ściany murowane pomieszczeń do wysokości ok. 3,0 m, 2. lokalizacja agregatów: - ściana zewnętrzna budynku (murowana) do wysokości ok. 3,0 m nad poziomem terenu - 2 agregaty, - ściana zewnętrzna budynku (murowana) na wysokości kondygnacji 1 piętra z bezpośrednim dojściem (odległość ok. 5 m) po połaci dachowej (nachylenie ok. 7 procent, pokrycie z papy) parterowego budynku przylegającego (na wysokości ok. 1,5 m od poziomu połaci) - 1 agregat, - ściana wewnętrzna (murowana) kondygnacji piwnicznej (korytarz przejściowy) na wysokości ok. 1,5 m nad posadzką - 1 agregat, 3. łączna długość wszystkich tras instalacyjnych obiegu czynnika chłodniczego - ok. 35 mb (rozumiana jako suma bezpośrednich odległości pomiędzy jednostkami wewnętrznymi a agregatami poszczególnych układów SPLIT liczonych bezpośrednio po trasie przebiegu instalacji łączących te urządzenia), 4. łączna długość instalacji zasilania energetycznego - ok. 100 mb, 5. wykorzystanie wszystkich przejść (przebicia, przekucia) przez struktury budowlane pozostałych po demontażu instalacji istniejących, 6.demontaż i ponowny montaż znajdujących się w rejonie tras instalacyjnych materiałów osłonowych typu: płyty rigips, elementy sufitów podwieszanych itp. - w sytuacjach koniecznych, 7. wykonanie uszczelnienia przepustów instalacyjnych przez przegrody budowlane do odpowiedniej klasy odporności ogniowej (EI) niepalnym środkiem - zgodnie z zaleceniami jego producenta (m.in. przez odpowiednio przeszkolonych pracowników, odpowiednie oznaczenie uszczelnionych przejść itp.). W zakresie urządzeń nowych zamawiający wymaga dostawy i montażu 4 powtarzalnych (w zakresie doboru urządzeń) układów typu SPLIT o charakterystyce opisanej w SIWZ Dział III. Uwarunkowania realizacyjne prac demontażowych-montażowych: -bezpośrednio przed rozpoczęciem robót zamawiający umożliwi nieodpłatne korzystanie ze źródeł energii elektrycznej 230 V oraz wody, w zakresie koniecznym dla przeprowadzenia robót. -wykonawca winien zapewnić całość dostawy urządzeń, robocizny, materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i pozostałych dostaw, niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia objętego umową, zgodnie z jej warunkami oraz ewentualnymi wskazówkami zamawiającego. -przed przystąpieniem do prac demontażowych-montażowych, w ramach prac przygotowawczych należy dokonać zabezpieczenia znajdujących się w rejonie wykonywania prac elementów wyposażenia zewnętrznego i wewnętrznego budynków i pomieszczeń, w tym: m.in. stolarki okiennej i drzwiowej, grzejników c.o., czujników systemów alarmowych, instalacji, mebli, sprzętu technicznego, powierzchni wykładzin podłogowych, poprzez okrycie ich folią w sposób uniemożliwiający ich zniszczenie i zabrudzenie. W zakresie powyższego sposób i czas zakrycia otworów komunikacyjnych i wentylacyjnych, czujników oraz ewentualne rozpięcia instalacji - wymagać będą każdorazowego uzgodnienia z zamawiającym na bieżąco. -konieczny demontaż elementów wyposażenia zewnętrznego i wewnętrznego budynków i pomieszczeń należy wykonać w sposób umożliwiający ich późniejszy montaż bez negatywnych skutków dla jakości i estetyki. -każdorazowe przystąpienie do prac-czynności generujących wzmożony hałas lub-i wibracje struktur budowlanych winno być bezwzględnie każdorazowo poprzedzone informacją wykonawcy w celu otrzymania indywidualnej zgody zamawiającego na rozpoczęcie wykonania tych prac-czynności. -z uwagi na charakter pracy Oddziału NBP wstęp i poruszanie się pracowników wykonawcy na terenie banku odbywać się będzie pod nadzorem zamawiającego według zasad określanych przez niego na bieżąco. -podczas realizacji robót demontażowych-montażowych wykonawca jest odpowiedzialny za ich ochronę oraz ochronę mienia zamawiającego pozostającego bezpośrednio w zakresie lokalizacji, w których prowadzone będą przez wykonawcę prace. Prace odbywać się będą w czynnym obiekcie biurowym, w związku z czym wykonawca winien zabezpieczać na bieżąco etapy tych prac w sposób uniemożliwiający powstanie sytuacji zagrażających zdrowiu lub życiu pracowników zamawiającego, a także bezkolizyjny dla ciągłości pracy wszelkich instalacji i urządzeń zainstalowanych w obiekcie. Urządzenia, sprzęt oraz materiały niezbędne dla realizacji kolejnych etapów prac winny być przez wykonawcę odpowiednio zabezpieczone z zachowaniem zasad BHP oraz rozmieszczane w sposób umożliwiający bezkolizyjne przemieszczanie się pracowników zamawiającego, szczególnie w zakresie dróg komunikacyjnych. W czasie wykonywania prac wykonawca winien zachować wszelkie niezbędne wymogi w zakresie BHP i ochrony p.poż wynikające z obowiązujących przepisów ogólnych oraz przepisów wewnętrznych w obiekcie zamawiającego. -w przypadku spowodowania przez wykonawcę ewentualnych zniszczeń struktur ściennych, stropowych, instalacyjnych, wyposażenia itp. - wykonawca winien w ramach prac zakończeniowych, dokonać właściwych napraw w celu doprowadzenia do stanu przed zniszczeniem. Wszystkie urządzenia techniczne oraz materiały budowlane, niezbędne dla realizacji zamówienia winny spełniać wymagania określone w art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w budownictwie. -czynnik chłodniczy pozostały ze zdemontowanych urządzeń oraz materiały pochodzące z demontażu, wykonawca zobowiązany jest po każdorazowym uzgodnieniu z zamawiającym ich zakresu wywozić i przekazywać do utylizacji na koszt własny na bieżąco - zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Niedopuszczalne jest usuwanie odpadów i śmieci do pojemników zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.22.00 - Ścienne maszyny do konfekcjonowania powietrza 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00-100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada uprawnienie do przejmowania odpadu - czynnika chłodniczego R410a w rozumieniu art. 27 ust.2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2013.21) - umożliwiającego przejęcie od zamawiającego obowiązków wytwórcy odpadów w rozumieniu art.3 ust.1 pkt 32) wymienionej ustawy o odpadach

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia-umowy, których przedmiot obejmował dostawę wraz z montażem urządzeń klimatyzacyjnych do pracy w serwerowniach lub innych zbliżonych technicznie pomieszczeniach, o wartości brutto zrealizowanego zamówienia nie mniejszej niż 50.000,00 PLN (Uwaga - wykazanie wartości 50.000,00 PLN brutto lub wyższej jako sumy wartości kilku zrealizowanych zamówień-umów o wartościach jednostkowych poniżej 50.000,00 PLN - nie stanowi w niniejszym postępowaniu wymaganego potwierdzenia spełniania przez wykonawcę przedmiotowego warunku posiadania wiedzy i doświadczenia). W przypadku, gdy rozliczenie pomiędzy wykonawcą a odbiorcą (zleceniodawcą) za wykonane zamówienie (umowę) zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, zamawiający dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień (umów) w innej walucie na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 40.000,00 PLN oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z instalowaniem urządzeń klimatyzacyjnych w obiekcie budowlanym do wysokości 300.000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę zrealizowanych następujących dostaw (stanowiących według uznania zamawiającego najważniejsze dla skutecznego potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia w niniejszym postępowaniu): minimum 1 dostawę wraz z montażem urządzeń klimatyzacyjnych do pracy w serwerowniach lub innych zbliżonych technicznie pomieszczeniach, o wartości brutto zrealizowanego zamówienia nie mniejszej niż 50.000,00 PLN (Uwaga - wykazanie wartości 50.000,00 PLN brutto lub wyższej jako sumy wartości kilku zrealizowanych zamówień-umów o wartościach jednostkowych poniżej 50.000,00 PLN - nie stanowi w niniejszym postępowaniu wymaganego potwierdzenia spełniania przez wykonawcę przedmiotowego warunku posiadania wiedzy i doświadczenia.;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Opisy techniczne, specyfikacje, katalogi, materiały reklamowe lub inne dokumenty sporządzone przez producenta oferowanych urządzeń, z których treści będzie wynikało jednoznaczne potwierdzenie posiadania przez oferowane urządzenia wymaganej przez zamawiającego charakterystyki technicznej i parametrów technicznych - dokumenty te winny być sporządzone w języku polskim lub przedstawione przez wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Niedopuszczalne jest wprowadzanie zmian postanowień zawartej umowy realizacyjnej w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem możliwości dokonania zmian przewidzianych przez zamawiającego w treści SIWZ (w tym również w projekcie umowy realizacyjnej). Oprócz możliwości dokonania zmian treści umowy realizacyjnej, o których mowa powyżej, zamawiający przewiduje także możliwości zmiany treści umowy realizacyjnej w sytuacjach wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. W przypadku zaistnienia uzasadnionych okoliczności organizacyjnych, na wniosek zamawiającego okres realizacji zamówienia może zostać wydłużony. Adekwatnie do możliwości wystąpienia takiej sytuacji zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w zakresie określenia daty zakończenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany w umowie realizacyjnej będą mogły być dokonywane wyłącznie w zakresie dopuszczonym ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wymagają zgodnej woli stron i zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Bydgoszczy ul. Jagiellońska 8, 85-950 Bydgoszcz..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Bydgoszczy ul. Jagiellońska 8, budynek A - biuro przepustek..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.