eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Remont kanalizacji deszczowej w ul. Piaskowej w Wałbrzychu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-12

Wałbrzych: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Remont kanalizacji deszczowej w ul. Piaskowej w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 324254 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 296306 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, ul. Matejki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 6414400, 6414408, faks 74 6414404.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Remont kanalizacji deszczowej w ul. Piaskowej w Wałbrzychu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Remont kanalizacji deszczowej w ul. Piaskowej w Wałbrzychu. Zakres zamówienia: Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru, a w szczególności: Osobisty pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, postanowieniami umowy oraz projektu, czas pracy Inspektora ma być dostosowany do czasu pracy Wykonawcy robót budowlanych. Zorganizowanie i prowadzenie procesu przekazania placu budowy. Zapoznanie się i egzekwowanie postanowień umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych. Wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych. Uzgodnienie z Wykonawcą robót budowlanych procedur (wzory druków i obieg dokumentów) jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji. Wydawanie Wykonawcy robót budowlanych poleceń do wykonania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadamianie o tym Zamawiającego. Inicjowanie przynajmniej 2 razy w miesiącu i prowadzenie Rady Budowy, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami i przekazywanie ich zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni po naradzie. Organizowanie Narad Roboczych w zależności od potrzeb i sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami. Kontrola jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem. Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót. Potwierdzanie dopuszczenia do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne, dokumentację projektową, specyfikacje techniczne, przepisy BHP i p/poż. Dokonywanie bieżącej analizy kosztów zadania, sprawdzanie i ocena prawidłowości dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym. W przypadku stwierdzenia możliwości przekroczenia całkowitej wartości robót objętych umową Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o tym fakcie. Sprawdzanie kosztorysów przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlanych na podstawie zatwierdzonych i podpisanych protokołów odbioru w ciągu 3 dni roboczych od daty ich przekazania przez Wykonawcę robót budowlanych. Przyjmowanie wniosków od Wykonawcy robót budowlanych o przesunięciu terminu wykonania prac (przedłużeniu lub skróceniu) zaopiniowanie ich i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i badaniach oraz odbiorach końcowych i przekazywania ich do użytkowania. Wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz. Wydawanie poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem, pozwoleniem na budowę czy przekroczeniem całkowitej wartości robót objętych umową Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych. Prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca robót budowlanych nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecanie sunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu. Żądanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy robót budowlanych kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad. Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli. Przygotowanie oraz udział w czynnościach odbioru częściowego, końcowego (w ramach tych czynności Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do stwierdzenia gotowości do odbioru, sprawdzenia i potwierdzenia poprawności przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów odbiorowych). Przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru. Przygotowanie informacji o wykonanym zakresie rzeczowym na potrzeby sporządzenia OT (w rozbiciu na poszczególne branże). Potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad. Kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego, ewentualnych zamówień uzupełniających lub dodatkowych, w tym zużycia materiałów, weryfikacji kosztów w szczególności: przyjmowanie, opiniowanie wniosków Wykonawcy robót budowlanych w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie, (zamówienia dodatkowe, uzupełniające, zamienne) warunkujących jednak zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy robót budowlanych na powyższe zakresy. Sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, zamienne i uzupełniające po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego. Kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy i Ksiąg Obmiaru, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót. Sprawdzanie posiadania przez Wykonawcę robót budowlanych polis ubezpieczeniowych przez cały okres budowy. Dokonanie końcowego rozliczenia inwestycji w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru robót. W okresie rękojmi i gwarancji, jeden raz w roku, a w przypadku ujawnienia się wad, na każde wezwanie Zamawiającego dokonanie przeglądu technicznego, łącznie z Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym. Po wykryciu wad i usterek Inspektor Nadzoru będzie nadzorował ich usunięcie przez Wykonawcę robót budowlanych oraz dokona odbioru po ich usunięciu. W przypadkach wynikających z umowy Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, sporządzanie umotywowanych wniosków o naliczenie kar umownych. Dostarczanie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych w przypadku sporów sądowych i innych wynikających z realizacji inwestycji. Wypełnianie obowiązków Inspektora Nadzoru określonych w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych. Nadzór należy pełnić zgodnie z ustawą - Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej. Obowiązki i prawa inspektora nadzoru wynikają z art. 25-27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. Zakres robót do wykonania przez Wykonawcę robót budowlanych obejmuje remont kanalizacji deszczowej w ulicy Piaskowej w Wałbrzychu. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie zgłoszenia robót budowlanych. Zakres robót obejmuje m.in.: renowację sieci metodą długiego rękawa - ok. 33 mb, renowację sieci metodą mieszaną krótkiego i długiego rękawa - ok. 27 mb i 5 szt., naprawę kanalizacji metodą wykopu otwartego - ok. 151 mb, wymianę części istniejących studzienek na nowe z kręgów betonowych fi 1000mm i fi 1200mm, wykonanie nowych studzienek kanalizacji deszczowej fi 400mm z tworzywa sztucznego, wymianę wpustów ulicznych, wykonanie nowych odwodnień liniowych, wykonanie podłączeń wpustów, odwodnień liniowych i ponów spustowych metodą wykopu otwartego - ok. 55mb naprawę urządzeń na sieci m. in. komór i kominów studni rewizyjnych, montaż płyt odciążających, wymiany i regulacje włazów, usunięcie kolizji, naprawę nawierzchni bitumicznej po robotach kanalizacyjnych, po zakończeniu prac wykonanie przeglądu kamerą TV kanałów obejmujących cały zakres przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego www.zdkium.walbrzych.pl - przetargi pod numerem 254104 - 2013. Koszty związane z realizacją obowiązków i czynności wymienionych powyżej oraz w umowie są elementem wynagrodzenia Inspektora Nadzoru. Od Inspektora Nadzoru wymaga się uzyskania każdorazowo aprobaty Zamawiającego przed podjęciem działań wynikających z Wspólnego Słownika Zamówień (Kod CPV): 71.54.00.00-5 - Usługi zarządzania budową. 71.52.00.00-9 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.00.00-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00-5, 71.52.00.00-9, 71.63.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wałbrzyska Dyrekcja Inwestycji sp. z o.o., ul. Wrocławska 5, 58-309 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14979,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7011,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7011,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13760,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.