eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › budowa kanalizacji sanitarnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-06

POZYCJA 32422

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pabianice: budowa kanalizacji sanitarnej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto, do kontaktów: Janeta Maria inspektor d/s zamówień publicznych, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, fax 042 2254669, e-mail: mjaneta@um.pabianice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.pabianice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Pabianicach, Agnieszka Pietrowska, ul.św.Jana 4, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. (42)2254625, fax (42)2254607, e-mail: poczta @um.pabianice.pl, www.um.pabianice.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Pabianicach, Agnieszka Pietrowska, ul.św.Jana 4, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. (42)2254625, fax (42)2254607, e-mail: poczta @um.pabianice.pl, www.um.pabianice.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Wydział Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Pabianicach, Agnieszka Pietrowska, ul.św.Jana 4, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. (42)2254625, fax (42)2254607, e-mail: poczta @um.pabianice.pl, www.um.pabianice.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Pabianice ul. Żelazna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowę kanalizacji sanitarnej w ul. Żelaznej w Pabianicach 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 i że spełnia wymagania określone w art.22 ust. 1 prawo zamówień publicznych Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Dostawca lub Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie-odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; Gwarancja 3 lata Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane i przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa w szczególności należy załączyć kserokopie uprawnień kierownika budowy, aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z jego oświadczeniem o przyjęciu obowiązków kierownika budowy Wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności Wykaz robot wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie - robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz miejsca i daty wykonania 3 (w wykazie należy ująć kontrakty na roboty obejmujące budowę kanałów o średnicy min. fi 200 i wartości min. 200 tys. zł z potwierdzeniem w formie referencji wykonania min. dwóch kontraktów ujętych że roboty te zostały wykonane z należytą starannością); Dowód wniesienia wadium; Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - ważna w czasie związania ofertą, oraz załączyć; Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania; Formularz cenowy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej o przekroju stałym 0,2 m. w ulicy Żelaznej (wraz z budową 43 szt. przykanalików do granic posesji) w następujący sposób: od działki o nr ewid. 25 do istniejącej studni na kanale DN 600 mm o długości 382 m; od wysokości działki o numerze ewid. 77 do istniejącej studni na kanale DN 400 na wysokości działki nr 79/2 - o długości 94 m. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09-11-2000r. o utw.Polskiej Agencji Rozwoju Przedsięb. (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Oferenci, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonych w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu na okoliczności podane w art. 24 i spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana po przeanalizowaniu wymaganych dokumentówi oświadczeń Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip. um.pabianice.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.07.2007, godzina 09:30, Wydział Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Pabianicach ul.św.Jana4.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.