Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-08
Warszawa: Zakup sprzętu teleinformatycznego
Numer ogłoszenia: 32421 - 2012; data zamieszczenia: 08.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6038608. 6037691, faks 22 6037642.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu teleinformatycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu teleinformatycznego, zwanego dalej sprzętem. 2.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył sprzęt w oryginalnym opakowaniu producenta zabezpieczającym jego elementy przed uszkodzeniami mechanicznymi. 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w podziale na 9 zadań. 4.Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt był fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz spełniał co najmniej minimalne parametry techniczno - funkcjonalne opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ (odpowiednio do zadania)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 32.34.24.50-1, 32.23.60.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia wadialnego
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1.Wypełniony opis oferowanego sprzętu według wzoru wskazanego w załączniku nr 6a - 6h do SIWZ (dotyczy zadania nr 1 - 8); 2.Oświadczenie potwierdzające, że oferowane oprogramowanie spełnia wymagania Zamawiającego opisane w załączniku nr 2 do SIWZ (dotyczy zadania nr 1 i nr 2) - wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 3.Dokument zawierający podstawowe dane identyfikujące oferowany sprzęt (typ/model, nazwę handlową i producenta) oraz dokument potwierdzający parametry techniczne np. kartę katalogową, w przypadku zaoferowania sprzętu równoważnego pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych wymienionych w tabeli załącznika nr 2 do SIWZ -(dotyczy zadania nr 9).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.policja.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie z w/w strony lub na wniosek przesłany z kopią wpłaty do WZP KSP ul. Nowolipie 2, 00-150 W-wa, opłata 52,05 PLN przelew na rachunek 75 1010 1010 0056 5622 31 000 000..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Punkt Obsługi Interesanta KSP, Warszawa, ul. Nowolipie 2, (czynny w godz. 7.00. - 17.00. od poniedziałku do piątku)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów biurowych z czytnikiem kart mikroprocesorowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów biurowych z czytnikiem kart mikroprocesorowych w ilości - 20 szt. 2.Wykonawca na zaoferowany sprzęt udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji- jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta, licząc od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych w ilości - 3 szt. 2.Wykonawca na zaoferowany sprzęt udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji- jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta, licząc od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa drukarek laserowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek laserowych w ilości - 10 szt. 2.Wykonawca na zaoferowany sprzęt udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji- jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta, licząc od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa drukarki laserowej sieciowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarki laserowej sieciowej w ilości - 1 szt. 2.Wykonawca na zaoferowany sprzęt udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji- jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta, licząc od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego w ilości - 1szt. 2.Wykonawca na zaoferowany sprzęt udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji- jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta, licząc od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego czarno białego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego czarno białego w ilości - 1 szt. 2.Wykonawca na zaoferowany sprzęt udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji- jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta, licząc od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa telefaxów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa telefaxów w ilości - 2 szt. 2.Wykonawca na zaoferowany sprzęt udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji - jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta, licząc od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa rejestratora rozmów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa rejestratora rozmów w ilości - 1 szt. 2.Wykonawca na zaoferowany sprzęt udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji - jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta, licząc od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.50-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa radiotelefonów standardu EDACS typu M7100IP wraz z ukompletowaniem lub równoważnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa radiotelefonów standardu EDACS typu M7100IP wraz z ukompletowaniem lub równoważnych w ilości - 2 kpl. 2.Wykonawca na zaoferowany sprzęt udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji i minimum 12 miesięcznej gwarancji na baterie - jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta, licząc od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.60.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Dostawa sprzętu łączności bezprzewodowej standardzie ETSI TETRA TEA2, DMR dla nowo powstających jednostek garnizonu dolnośląskiego
- Dostawa wyposażenia na potrzeby Żłobka i Przedszkola w Kramsku
- Różny sprzęt komputerowy
- Papier offset gramat. 70g/m kw., arkusz A-1 - Objęte zakresem GPA
- dostawa sprzętu komputerowego dla ośrodka obliczeniowego systemu Integrującej Platformy Elektronicznej Zintegrowanego Systemu Katastralnego.
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.