Ogłoszenie z dnia 2013-08-12
Lublin: Wykonanie robót budowlanych w budynku biura RDLP w Lublinie przy ulicy Czechowskiej 4, a także w budynku biurowo-garażowym oraz budowa ogrodzenia
Numer ogłoszenia: 324208 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Lublinie , ul. Czechowska 4, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5327031, faks 081 5324947.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/rdlp_lublin
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne-Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w budynku biura RDLP w Lublinie przy ulicy Czechowskiej 4, a także w budynku biurowo-garażowym oraz budowa ogrodzenia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest wykonanie robót budowanych w bydynkch RDLP Lublin, położonych w Lublinie przy Czechowskiej 4 oraz budowa ogrodzenia. Roboty budowlane będą wykonane w budynku biurowym i budynku garażowo - biurowym. Polegały one będą na malowaniu elewacji budynków, remoncie niektórych pokojów biurowych, świetlicy, korytarzy i toalet. Przedmiot zamówienia jest podzielny, dlatego zostało wyodrębnionych trzy części zamówienia. Część nr 1 - to roboty budowlane w budynku biurowym RDLP Lublin przy ul. Czechowskiej 4, Część nr 2 - budowa ogrodzenia na granicy działek nr 25/9, 25/6, 27/2, 28/1 oraz działki nr 25/5 a ulicą Czechowską, Część nr 3 - Roboty budowlane w budynku garażowo-biurowym RDLP Lublin przy ul. Czechowskiej 4a. Szczegóły opisu poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik nr 1.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w wysokości do 50 % wartości zamówienia. 2. Zamówienie uzupełniające może być udzielone w częściach, w okresie do 3 lat od daty udzielenia niniejszego zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.44.30.00-4, 45.45.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.34.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta, dla każdej części zamówienia, powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: - dla części nr 1 - 6 400,00 zł, (słownie: sześć tysięcy czterysta złotych) - dla części nr 2 - 550,00 zł, (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych) - dla części nr 3 - 1 900,00 zł, (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że to poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116 poz.730 i 732, nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 nr 96). 3.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: numer rachunku 10203000451110000000524210 z dopiskiem na blankiecie wadium w postępowaniu o zamówienie publiczne na wykonanie robót budowlanych w budynku biura RDLP w Lublinie przy ulicy Czechowskiej 4, a także w budynku biurowo-garażowym oraz budowie ogrodzenia- część nr .... 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie upływu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego 5. Wadium wniesione w pozostałych formach, należy w oryginale załączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania działalności, zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, zaś uprawnienia do wykonywania czynności zostaną opisane łącznie z potencjałem osobowym.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Miarą spełnienia powyższego warunku, będzie: 1)wykazanie się wykonaniem, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż - dla części nr 1 - 200.000,00 zł (brutto) każda, - dla części nr 2 - 15 000,00 zł (brutto) każda, - dla części nr 3 - 60 000,00 zł (brutto) każda, jednocześnie odpowiednio potwierdzonych, że zostały one wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, Pod pojęciem robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia rozumie się dla części nr 1 i nr 3 roboty polegające na budowie, przebudowie i remoncie budynków, zaś dla części nr 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie ogrodzeń. 2)Wykonawca ubiegający się o dwie i więcej części zamówienia musi warunki opisane powyżej spełniać łącznie, czyli przedstawić zwielokrotniony ich rozmiar, stosownie do ilości części, o które się ubiega. Wykonawca może wykazać się wykonaniem, co najmniej dwóch robót budowlanych o rozmiarze wynikającym z sumowania rozmiaru warunku każdej z tych części, bądź udokumentowaniem spełnienia warunku oddzielnie dla każdej z części, o które się ubiega (doświadczenie nie może się powtarzać w stosunku do żadnej z części). 3)Jeżeli wykonawca ubiega się o więcej niż jedną część zamówienia: - a złoży oddzielną ofertę na każdą część zamówienia, to zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu w stosunku do każdej części zamówienia oddzielnie. - a złoży łączną ofertę na te części , to zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu łącznie dla wszystkich części (jednak sumowaniu podlegać będzie wyłącznie doświadczenie o rozmiarze co najmniej wymaganym dla każdej z tych części) - wykonawca niespełniający warunku udziału w postępowaniu w stosunku do wszystkich części o które się ubiega, podlega wykluczeniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Miarą spełnienia powyższego warunku, będzie: 1)dysponowanie przez wykonawcę osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej dla każdej z części oraz dodatkowo dla każdej z części nr 1 i nr 3 - specjalistami z uprawnieniami w specjalności elektrycznej i sanitarnej. Zamawiający dopuszcza możliwość, że jedna osoba będzie posiadała uprawnienia w więcej niż jednej specjalności. Zamawiający w zakresie uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r nr 243 poz.1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej [ Dz.U. nr 63, poz. 934]. W przypadku ubiegania się o dwie lub więcej części wykonawca musi się wykazać dysponowaniem co najmniej: jedną osobą z uprawnieniam budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej, jedną osobą w specjalności sanitarnej i jedną osobą w specjalności elektrycznej, z zastrzeżeniem podanym wyżej, że jedna osoba może posiadać uprawnienia w więcej niż jednej specjalności.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz ten powinien obejmować wszystkie wykonane w tym okresie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dla każdej części od wartości określonej w warunkach udziału w postępowaniu, a także roboty niewykonane i wykonane nienależycie, niezależnie od ich wartości. Zamawiający ustala, że robotami najważniejszymi będą roboty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Kosztorys ofertowy, 2.W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika - stosowne pełnomocnictwo w oryginale, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 3.Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania do umowy zmian korzystnych dla zamawiającego, a dotyczących każdego jej postanowienia, tj. takich zmian, które nie wpłynęłyby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie publiczne bądź na wynik samego postępowania o to zamówienie. Powyższe zmiany mogą być wprowadzane do umowy wyłącznie za zgodą zamawiającego. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zadań rzeczowych w trakcie trwania umowy, których na dzień ogłoszenia przetargu nie przewidział. 3. Terminy wykonania mogą ulec zmianie w przypadku: - opóźnienia w przekazaniu placu budowy przez zamawiającego, - wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej przedmiotu zamówienia w terminie uniemożliwiającym dotrzymanie terminu umownego wykonaia robót, - przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn zaleznych od zamawiającego (finansowych i organizacyjnych), - zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umowy, -przerw w realizacji robót spowodowanych warunkami atmosferycznymi negatywnie wpływającymi na jakość i trwałość wykonania przedmiotu umowy, -zmiany przepisów prawa mających wpływ na termin wykonania robót lub sposobu prowadzenia robót, -realizacji zamówień dodatkowych, -działania siły wyższej w rozumieniu Kodeksu cywilnego. 4. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w przypadku: -rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, -wykonania robót dodatkowych i zamiennych, -ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja dostępna jest w biurze RDLP w Lublinie przy ul.Czechowskiej 4 w p.202 za odpłatnością 34,00zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat na I piętrze biura RDLP w Lublinie -ul.Czechowska 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty budowlane w budynku biurowym RDLP Lublin przy ul. Czechowskiej 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w budynku biurowym RDLP Lublin przy ul. Czechowskiej 4, polegające na: malowaniu elewacji budynku oraz remoncie pomieszczeń: pokojów 313 i 318, korytarza i toalety na trzecim piętrze budynku oraz na parterze: korytarza, toalet, wejścia do budynku, holu i portierni oraz pokoju gościnnego (przebudowa na pokoje biurowe), a ponadto pomieszczeń w piwnicy : montażu urządzeń nawiewno-wywiewnych, łącznika, korytarza, toalet i sali konferencyjnej (świetlicy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.00.00.00-7, 45.45.00.00-6, 45.41.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa ogrodzenia na granicy działek nr 25/9, 25/6, 27/2, 28/1 oraz działki nr 25/5 a ulicą Czechowską.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ogrodzenia na granicy działek: 25/6 i 25/9, oraz 27/2 i 28/1, a także likwidacja schodów terenowych i budowa bramy wjazdowej na działkę 25/5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty budowlane w budynku garażowo-biurowym RDLP Lublin przy ul. Czechowskiej 4a.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w budynku garażowo-biurowym RDLP Lublin przy ul. Czechowskiej 4a, polegające na: malowaniu elewacji budynku, remoncie klatek schodowych, toalet i korytarzy oraz pokojów nr 5 i 9, a także rozbiórce śmietnika, izolacji cieplnej i przeciwwodnej ściany południowej i remoncie pokrycia dachu, malowaniu garaży od nr 1 do nr 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.44.30.00-4, 45.41.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa samochodów - LUB.WOP.260.2.2024
- Interwencyjne koszenie roślinności na siedliskach susła perełkowanego, w ramach projektu "Ochrona cennych gatunków zwierząt na terenie województwa lubelskiego" finansowanego ze środków NFOŚiGW - V cz.
- Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu drogowego dla następujących dróg wojewódzkich" Zadanie nr 1: droga woj. nr 878, Zadanie nr 2: droga woj. nr 849, Zadanie nr 3: droga woj. nr 848
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz pełnienie kompleksowych nadzorów autorskich dla budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Rykach
- Dostawa samochodów - 2 części
- Sukcesywne dostawy ciekłego helu
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodników przy drogach wojewódzkich nr 897 na terenie Gminy Jaśliska
- Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Czarnym Borze
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 370243W relacji Malanowo Stare - Malanowo Nowe, gm. Mochowo
- Remont parkietu w XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Wymiana stolarki budowlanej część nr 1 i remont korytarzy - część nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.