To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-14
Ogłoszenie nr 324131 - 2016 z dnia 2016-10-14 r.
Drwinia: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr DW 964 polegająca na budowie zatok autobusowych, chodnika ścieżki pieszo - rowerowej wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia hybrydowego, przebudową istniejących zjazdów w miejscowości Niedary, Gmina Drwinia w kilometrze odc. 470 km 2+542 do odc. 480 km 0+059
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 307516-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 308010-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drwinia, krajowy numer identyfikacyjny
53767400000, ul.
Drwinia
57,
32709
Drwinia, państwo
, woj.
małopolskie, tel.
12 2817 153, 154, faks
12 284 98 34, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.drwinia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi wojewódzkiej nr DW 964 polegająca na budowie zatok autobusowych, chodnika ścieżki pieszo - rowerowej wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia hybrydowego, przebudową istniejących zjazdów w miejscowości Niedary, Gmina Drwinia w kilometrze odc. 470 km 2+542 do odc. 480 km 0+059
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.11.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi wojewódzkiej nr 964 na odc. 470 km 2+516 - odc. 480 km 0+059 polegająca na: - budowie ścieku przykrawężnikowego wzdłuż drogi wojewódzkiej długości - 237 m - budowie kanalizacji deszczowej długości - 202,3 m - budowie ścieżki pieszo-rowerowej długości - 180 m - budowie chodnika długości - 57 m - budowie zatoki autobusowej - 2 szt. - dostawa i montaż wiat przystankowych - 2 szt. - przebudowie istniejących zjazdów - przebudowie istniejących rowów - wykonanie docelowej organizacji ruchu - wykonanie organizacji ruchu na czas robót: projekt wraz z opiniami i zatwierdzeniami, wykonanie, utrzymanie, likwidacja. Przedmiotowa ścieżka pieszo-rowerowa, chodnik stanowić będzie dojście od istniejących dróg gminnej i powiatowej do projektowanych zatok autobusowych. Ścieżka pieszo-rowerowa usytuowana wzdłuż drogi wojewódzkiej po lewej jej stronie i częściowo po prawej będzie umożliwiała bezpieczną komunikację pobliskich mieszkańców z centrum wsi. Usytuowany po prawej stronie drogi chodnik należy wykonać o szerokość 2,0m, prawostronny peron o szerokości 2,0m, natomiast lewostronny o szerokość 3,0m. Ścieżka pieszo-rowerowa zlokalizowana po lewej stronie drogi od zatoki autobusowej do drogi powiatowej o szerokości 3,5m. Wzdłuż drogi za skrzyżowaniem z drogami gminną i powiatową należy wykonać zatokę autobusową - lewo i prawostronną. W km 2+601 odc. 470 należy wykonać oznakowanie poziome i pionowe przejścia dla pieszych. Ścieżka pieszo-rowerowa, jak i chodnik, czy zatoki autobusowe zlokalizowane będą w miejscu istniejącego pobocza i rowu, który należy przykryć kolektorem ?400, 600mm. Przedmiot zamówienia obejmuje również zlikwidowanie istniejących peronów oraz dostawę i montaż dwóch wiat przystankowych, zgodnych z załączoną specyfikacją, wraz z utwardzeniem terenu pod nimi z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm. Wykonanie oświetlenia przejść dla pieszych, zatok autobusowych i skrzyżowań lampami nie obejmuje niniejszego przedmiotu zamówienia. Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej będącej załącznikiem do SIWZ Inwestycja realizowana jest w oparciu o przyjęte zgłoszenie robót budowlanych nr WI-VIII.7843.2.24.2016.DZ z dnia 15.06.2016 r. , w oparciu o zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu nr DU-4-420-964-11-2/16 z dnia 11.08.2016 r. oraz czasowej organizacji ruchu nr DU-4-421-284-2/16 z dnia 11.08.2016 r. UWAGA: Przed przystąpienie do realizacji robót wykonawca, z którym została podpisana umowa winien: 1. Spełnić wszystkie postanowienia i warunki wynikające z przyjętego zgłoszenia robót budowlanych oraz stałej i czasowej organizacji ruchu. 2. Wykonać dokumentacje fotograficzną odcinka drogi objętego przebudową, w szczególności istniejących zjazdów, ogrodzeń i budynków na posesjach sąsiadujących bezpośrednio z drogą wojewódzką 3. Prowadzić pomiary kontrolne i badań laboratoryjnych zgodnie z wymogami STWiOR 4. W przypadku zajęcia terenu prywatnego (działek) przy prowadzeniu inwestycji wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zajętym terenem. 5. Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do powiatowego zasobu geodezyjnego. Inwentaryzacja powykonawcza, z naniesionymi zmianami, winna być sporządzona w wersji papierowej - 2 egz. oraz cyfrowej (zbiory z rozszerzeniem *.dgn), z wykorzystaniem map do celów projektowych w skali 1:500 lub 1:1000, użytych przy sporządzaniu dokumentacji projektowej 6. Dokonać pomiarów geodezyjnych w celu wykonania prawidłowego odpływu wód i usytuowana przepustów na zjazdach. 7. Zapoznać się z warunkami i uzgodnieniami wszystkich mediów i zarządcy drogi oraz ich spełnienie: 1) decyzji wodno-prawnej znak: OS.6341.130.2015 z dnia 21.12.2015 uzgodnienie z Powiatowym Zarządem Dróg znak: ZID.4404.10.2015 z dnia 14.08.2015 2) Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie znak ZDW/PW/2016/1980/DI-2/JJ DI-2-650-964-191a4/16 3) protokołu z narady koordynacyjnej NR GK-POD.6630.286.2015 8. Wykonać prace przygotowawcze, zorganizować zaplecze techniczno - socjalne i teren budowy oraz wszystkie roboty towarzyszące niezbędne do kompleksowej realizacji przedmiotu umowy. 9. Powiadomić o wszelkich utrudnieniach i ograniczeniach ruchu z 7 dniowym wyprzedzeniem następujące jednostki: Zamawiającego (w przypadku częściowego utrudnienia w ruchu) oraz organ zarządzający ruchem, policję i straż pożarną, pogotowie ratunkowe (w przypadku utrudnienia w ruchu polegającym na całkowitym zamknięciem ruchu) 10. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z podwykonawcami, harmonogram, wyceniony wykaz elementów rozliczeniowych, protokoły odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania placu budowy, pismo o powołaniu Komisji Odbioru, Program Zapewnienia Jakości (PZJ), badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, sprawozdania techniczne Wykonawcy, opinie technologiczną na podstawie wyników badań i pomiarów, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą (wraz z kopią mapy zasadniczej), rozliczenie finansowe, protokół odbioru końcowego robót, oświadczenie kierownika budowy o wykonaniu robót zgodnie z przepisami. Operat kolaudacyjny należy dostarczyć w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie *.pdf)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233250-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT422392.79 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 512125.69 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.