eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starcza › Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych D-151 w miejscowości Rudnik Mały.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-18

Starcza: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych D-151 w miejscowości Rudnik Mały.
Numer ogłoszenia: 324120 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starcza , ul. Gminna 4, 42-261 Starcza, woj. śląskie, tel. 034 3140334, faks 034 3140334.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starcza.akcessnet.net
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.starcza.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych D-151 w miejscowości Rudnik Mały..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi dojazdowej do gruntów rolnych D-151 w miejscowości Rudnik Mały. Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi dojazdowej do gruntów rolnych o szerokości 4,0 m na długości 450 m. W ramach zamówienia planuje się przeprowadzenie robót polegających na: -wyprofilowaniu i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne, -wzmocnieniu i wyrównaniu istniejącej podbudowy mieszanką tłuczniową o uziarnieniu od 0-31,5 mm na grubości min. 7 cm, -skropieniu podbudowy emulsją asfaltową, -wykonaniu nawierzchni z asfaltobetonu min. 4 cm,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, łącznie spełniający następujące warunki : a) udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i wartości co najmniej 100 tys. zł. b) posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - posiadanie zdolności kredytowej w wysokości min. 100 tys. zł lub posiadanie środków własnych w wysokości min. 100 tys. zł. d) niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełnianie warunków zawartych w art. 22 ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dodatkowo powinni spełniać warunki przewidziane w art. 23 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny - ocena metodą spełnia/niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunki udziału w postępowniu są: a) wykaz zawierający następujące dane: nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres budowy, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót. Dokumenty potwierdzające, że w/w roboty budowlane zostały wykonane należycie -np. referencje. specyfikacji są: b) kserokopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych wyznaczonych osób w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz: - zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej Izby na dzień składania ofert osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania przedmiotowej inwestycji. Wykaz osób z podaniem numeru i daty uprawnień oraz z informacją o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa należy sporządzić w formie tabeli, której wzór jest załączony do niniejszej SIWZ. c) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędności, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Do oferty należy załaczyć także następujace dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) W przypadku Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy - pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, UWAGI: a)Wszystkie w/w dokumenty, Wykonawcy składają w oryginałach lub kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez uprawnioną do tego osobę (y) podpisującą(e) ofertę. b) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy ze Wykonawców składa dokumenty wymienione w punktach 1 do 4. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Pełnomocnik ustanowiony przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadcza składane dokumenty za zgodność z oryginałem na podstawie odrębnego pełnomocnictwa, udzielonego mu w tym zakresie przez wszystkich Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 141 ustawy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia , określoną w przepisach Kodeksu cywilnego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, Wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starcza.akcessnet.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Starczy ul. Gminna 4 42-261 Starcza.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Starczy ul. Gminna 4 42-261 Starcza.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.