eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa elementów umundurowania II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-08

Kraków: Dostawa elementów umundurowania II
Numer ogłoszenia: 324048 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Krakowa , ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4137703, 4133734, faks 012 4138829.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów umundurowania II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania wykonanych wg wzoru określo-nego w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28.07.1998 r. w sprawie umundurowania strażników gminnych i miejskich (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zmianami) oraz zgodnych ze wzora-mi umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Część 1 - koszula służbowa (niebieska, dł. rękaw) - 280 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00 - Koszule Koszula - materiał 55% bawełna, 45% poliester, zapięcie wykończone imitacją plisy, jedna kieszeń nie za-pinana. Kolor niebieski. - koszula letnia (niebieska, kr. rękaw) - 372 szt. Koszula - materiał 55% bawełna, 45% poliester, dwie kieszenie z mieszkiem i klapką zapinaną na guzik, pat-ka na blachę, zapięcie wykończone imitacją plisy, na ramionach pagony. Kolor niebieski. - koszula letnia ( biała, kr. rękaw) - 325 szt. Koszula - materiał 55% bawełna, 45% poliester, dwie kieszenie z mieszkiem i klapką zapinaną na guzik, pat-ka na blachę, zapięcie wykończone imitacją plisy, na ramionach pagony. Kolor biały. - koszula służbowa (biała, dł. rękaw) - 325 szt. Koszula - materiał 55% bawełna, 45% poliester, zapięcie wykończone imitacją plisy, jedna kieszeń nie zapi-nana. Kolor biały. Termin dostawy: do 15 grudnia 2010 r. Część 2 - koszulka polo - 600 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.30.00-2 Koszulka polo z krótkim rękawem, kolor ciemny granat - materiał 80% bawełna / 20% poliester, gramatura min. 220 g/m2, rozpinana na 3 guziki, rękawki wykończone ściągaczem, na ramionach pagony zapinane na guzik, materiał elanobawełna w kolorze koszulki, na lewej piersi patka na blachę, oznakowanie: na żółtym odblaskowym tle litery w kolorze srebrnym napis Straż Miejska, z tyłu minimalna wysokość liter 50 mm i z przodu 25 mm. W cenie należy uwzględnić koszt naszycia na obydwóch rękawkach emblematów, które zostaną przekazane przez Staż Miejską wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy Termin dostawy: do 15 grudnia 2010 r. Część 3 - czapki Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.33.20-5 - czapka garnizonowa - 177 szt.(165- zwykłe, 12 - 1 galon) Czapka garnizonowa - materiał gabardyna w kolorze ciemny granat, otok w kolorze żółto - granatowym, orzełek metalowy ze wstęgą i napisem STRAŻ MIEJSKA w kolorze żółtym, daszek lakierowany na czarno, nad daszkiem czarny pasek skórzany przypięty do otoku dwoma małymi guzikami metalowymi z wizerunkiem orła w kolorze żółtym. - czapka letnia - 240 szt. Czapka letnia typ (baseball) w kolorze ciemny granat z otokiem żółto - granatowym oraz z wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła ze wstęgą i napisem STRAŻ MIEJSKA w kolorze żółtym, posiadająca mięk-ki potnik i regulację z tyłu. Termin dostawy: do 15 grudnia 2010 r. Część 4 - szalik zimowy - 85 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.20.00-3 Szalik zimowy koloru ciemny granat o wymiarach 100-110 cm x 26-30 cm o składzie: 70% akryl, 30% weł-na. Termin dostawy: do 15 grudnia 2010 r. Część 5 - krawat służbowy - bezpieczny - 250 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.30.00-0 Krawat żakardowy gładki w kolorze ciemny granat, typ bezpieczny ( zapinany na rzep), szerokość w dol- nej części - 9,5 cm. Termin dostawy: do 15 grudnia 2010 r. Część 6 - buty zimowe męskie ( za kostkę) - 81 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6 Wierzch: cholewka typu derbowego wykonana ze skór bydlęcych gładkich gr. 1,4 - 1,6 mm; podszewka na obłożyny: tkanina ocieplana typu kożuch krótki włos; międzypodszewka typu molino; podeszwa typu LUGA koloru czarnego; podsuwka wykonana ze styrogumu gr. 5 - 7 mm; wyściółka obuwnicza typu filc koloru czarnego; kołnierz (tkanina skóropodobna typu skaj) z wypełnieniem pianką PU gr. 20 mm; system sznuro- wania: 4 uchwyty 210 + 3 uchwyty rurowe + 1 oczko (zakończenie); sznurowadła bawełniane kolor czarny dł. 1,4 - 1,6 m. - półbuty męskie - 151 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.50.00-5 Półbuty męskie skórzane koloru czarnego, z podszewką skórzaną, spód TR klejony, cholewka gładka bez przeszyć Termin dostawy: do 15 grudnia 2010 r. Wykonawca winien udzielić pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na wyroby objęte przedmio- tem zamówienia na okres min. 12 miesięcy. Do oferty należy dołączyć wzory oferowanych elementów umundurowania. (Załączone wzory będą zwrócone po zakończeniu postępowania).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W miarę potrzeb

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.20.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie obowiązuje

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - ocena jakości - 30
  • 3 - okres gwarancji - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska Miasta Krakowa , 31-416 Kraków, ul. Dobrego Pasterza 116 pok. 315.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2010 godzina 08:30, miejsce: Straż Miejska Miasta Krakowa , 31-416 Kraków, ul. Dobrego Pasterza 116 pok. 315.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.