eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Remont koryta rzeki Sucha w km 0+000-9+250 gmina Chrząstowice i Tarnów Opolski I etap w km 0+000-3+800 II etap w km 3+800-9+250

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-31

Opole: Remont koryta rzeki Sucha w km 0+000-9+250 gmina Chrząstowice i Tarnów Opolski I etap w km 0+000-3+800 II etap w km 3+800-9+250
Numer ogłoszenia: 324038 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192776 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Katowicka 55, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 442-57-42, faks (077) 442-57-42, 4425726.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont koryta rzeki Sucha w km 0+000-9+250 gmina Chrząstowice i Tarnów Opolski I etap w km 0+000-3+800 II etap w km 3+800-9+250.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont koryta rzeki Sucha gmina Chrząstowice i Tarnów Opolski w zakresie: I etap w km 0+000-3+800 Lp. Nazwa robót J.m. Ilość1. Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni szt. 1 2. Wywożenie na odległośćdo 2 km korzeni i pni szt. 877 3. Wykopy rowów i kanałów po koparkachm3 1090 4. Ręczne wykaszanie porostów m2 15200 5. Obsiewanie skarp w ziemi urodzajnej m2 20181 6. Wykonie opasek z faszyny leśnej luzem miedzy rządami kołków m 3780 7. Wykonanie podwójnych opasek z kiszek faszynowych (faszyna leśna) o średnicy 10+10 cm m 3514 8. Wykonanie narzutu kamiennego - kamieńciężki gr. 20 cm m3 801 9. Projekt organizacji ruchu nadrodze powiatowej szt. 1 10. Przełożenie (obniżenie) kabla teletechnicznego PKP szt. 1 II etap w km 3+800-9+250 Lp. Nazwa robót J.m. Ilość1. Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni szt. 417 2. Wywożenie na odległość do 2 km korzeni i pni szt. 779 3. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych km 5,45 4. Ręczne wycinanie zakrzaczeńha 0,3 5. Wywożenie dłużyc na odległośćdo 2 km m3 164,84 6. Wywożenie gałęzi na odległośćdo 2 km mp 128,70 7. Ręczne ścinanie zagajników z wykarczowaniem pni szt. 20 8. Oczyszczenie terenu po wykarczowaniu m2 5000 9. Obcinanie konarów i gałęzi kpl 1 10. Ręczne wykaszanie porostów m2 21800 11. Wykopy rowów i kanałów melioracyjnych oraz wykopy przy regulacji rzek z pod wody na odkład w gruncie kat. I-II m3 4681 12. Wykopy rowów i kanałów melioracyjnych oraz wykopy przy regulacji rzek z pod wody na odkład w gruncie kat. III m3 4681 13. Wykopy rowów i kanałów po koparkach m3 1150 14. Plantowanie skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie m2 19502 15. Rozplantowanie spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych wzdłużwykopu 2,8m3/mb m2 11570 16. Obsiewanie skarp w ziemi urodzajnej m2 27652 17. Wykonanie podwójnych opasek z kiszek faszynowych (faszyna leśna) o średnicy 10+10 cm m 10900 UWAGI: W zakres zadania wchodzi równieżpoprawienie robót w km 0+000-3+800 (ręczne wycinanie zakrzaczeń, wykopy rowów i kanałów melioracyjnych oraz wykopy przy regulacji rzek wykonane koparkami zgarniakowymi, nasypy wykonywane koparkami zgarniakowymi z gruntu uzyskanego z ukopu, plantowanie skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie, opasek z faszyny leśnej luzem o wymiarach 50/20 cm miedzy rzędami kołków) na odcinku wykonanym w roku poprzednim. Drewno z wycinki drzew zostanie przekazane odpłatnie Wykonawcy robót na podstawie faktury VAT wystawionej przez Zamawiającego Wykonawcy przed sporządzeniem ofert powinni zapoznaćsięz dokumentacjąprojektowąwraz z decyzjami administracyjnymi oraz dokonaćoględzin miejsca wykonania zamówienia, aby uwzględnićjego specyfikęw cenie swojej oferty. Przedmiary robót w niniejszym zadaniu maja charakter jedynie pomocniczy. W dokumentacji projektowej, stanowiącej CzęśćIII SIWZ, u żyte zostały nazwy firm/systemów dostępnych na rynku. W myśl przepisów u.p.z.p Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zapis ten należy rozumiećtak, iżw każdym miejscu w Części III, IV i V SIWZ, w którym u żyto nazw własnych, dodaje sięsformułowanie lub równoważny. Zamawiający informuje, iżwycinkędrzew należy prowadzićpoza okresem lęgowym przypadającym na okres od 01.03. do 31.08. Jeżeli jednak z przyczyn technologicznych okaże się, że konieczna jest wycinka drzew i krzewów, wówczas należy uzyskaćopinie ornitologiczne dotyczącej możliwości wycinki drzew w ww. okresie. Wykonawca winien uwzględnićkoszt uzyskania stosownego dokumentu w kosztach ogólnych zadania, natomiast prowadzone roboty powinny uwzględniaćokres lęgowy ptaków. Zamawiający wskazuje także, iżwszystkie odpady wytworzone podczas prowadzenia robót stanowiąwłasnośćWykonawcy i winien jest on zagospodarowaćje we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie gospodarki odpadami. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialnośćza szkody wyrządzone na działkach objętych zakresem robót oraz innych działkach zniszczonych przez Wykonawcęw trakcie prowadzenia robót, oraz w uzasadnionym przypadku wypłaci bez zbędnej zwłoki zadośćuczynienie właścicielom zniszczonych działek w formie odszkodowania za szkody powstałe z winy Wykonawcy (niniejsze zapisy dotyczątakże zniszczeńnawierzchni dróg przez Wykonawcęw związku z prowadzonymi robotami). Rozpoczęcie robót przez Wykonawcęnastąpi po zakończeniu okresu żniw w uzgodnieniu z Zamawiającym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Adrian Bąk, ul. Sosnowiecka 11, 48-100 Głubczyce, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1508047,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1200367,50

  • Oferta z najniższą ceną: 1200367,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1918800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.