eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Supraśl › Przebudowa i rozbudowa budynków Ośrodka Wsparcia dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Łaźniach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-18

Supraśl: Przebudowa i rozbudowa budynków Ośrodka Wsparcia dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Łaźniach
Numer ogłoszenia: 323990 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Wsparcia dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Łaźniach , Łaźnie 23, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 0-85 7183144, faks 0-85 7183144.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa budynków Ośrodka Wsparcia dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Łaźniach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy i rozbudowy budynków Ośrodka Wsparcia w Łaźniach w zakresie dostosowania dla potrzeb ośrodka . 1.1. Przebudowa i remont istniejącego budynku administracyjnego , roboty wewnętrzne i zewnętrzne . 1.2. Wykonanie( wymiana) oświetlenia zewnętrznego przyległego terenu. 1.3. Wykonanie (wymiana) rozdzielni pomiarowej elektrycznej. 1.4. Przebudowa(remont) technologii kotłowni w piwnicy budynku administracyjnego. 1.5. Wykonanie(przebudowa) instalacji wentylacji mechanicznej w piwnicy i na parterze budynku administracyjnego. 1.6. Wykonanie instalacji sanitarnych: wodociągowych i kanalizacyjnych w piwnicy budynku administracyjnego. 1.7. Wykonanie nowego dachu na żelbetowej konstrukcji wsporczej. Przy wykonywaniu nowego dachu należy zabezpieczyć budynek przed opadami atmosferycznymi. Przy wykonywaniu dachu należy zdemontować oraz przekazać do utylizacji płyty azbestowo- cementowe. Po wykonaniu instalacji wentylacji pomieszczenia należy doprowadzić do stanu poprzedniego. Roboty na stropie nad parterem należy prowadzić ze szczególna ostrożnością ponieważ pomieszczenia parteru są wykończone i użytkowane przez ośrodek wsparcia. 1.8. Wykonanie ocieplenia budynku administracyjnego łącznie z wyprawą elewacyjną cienkowarstwową. Wykonując roboty elewacyjne należy zdemontować, zabezpieczyć i ponownie zamontować wszelkie urządzenia zamontowane na ścianach budynku. Odłączenie i ponowne podłączenie monitoringu należy powierzyć uprawnionemu serwisantowi instalacji. 1.9. Przebudowa wejścia zewnętrznego do piwnicy i na parter łącznie z wykonaniem zadaszenia - w budynku administracyjnym. 1.10. Wykonanie windy z piwnicy na poziom parteru w budynku administracyjnym. 1.11. Roboty budowlane wykończeniowe pomieszczeń wykonanych w I etapie w piwnicy i na parterze budynku administracyjnego. 1.12. Wykonanie łącznika między budynkiem administracyjnym , a mieszkalnym w zakresie stanu surowego zamkniętego, z podkładami betonowymi na gruncie ,z izolacjami , ze stolarką okienną i drzwiową zewnętrzną, z pokryciem dachu, z rynnami i rurami spustowymi. 1.13. Wykonanie balustrad schodów wewnętrznych i zewnętrznych, tarasów, pochylni oraz pochwytów. 2. Roboty budowlane wymienione w punktach od 1.1. do 1.13 należy wykonać zgodnie z projektami budowlanymi i wykonawczymi oraz z ogólnymi i szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ . 3. Przedmiot zamówienia będzie wykonany wyłącznie z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Polski lub Unii Europejskiej. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowego zapoznania się z dokumentacja techniczną oraz zgłoszenia ewentualnych uwagi i zastrzeżeń przed złożeniem oferty w trybie przewidzianym w P.Z.P. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej na obiekcie przed sporządzeniem oferty. 6. Roboty będą wykonywane na czynnym obiekcie. Wykonawca ma obowiązek podjąć wszelkie działania zmierzające do właściwego zabezpieczenia budynku na czas prowadzenia prac. Za szkody powstałe w wyniku prowadzonych robót pełną odpowiedzialność ponosi wykonawca i zobowiązany jest ich naprawy lub pokrycia finansowego w pełnej wysokości. Jeżeli wykonawca uchyla się od naprawy wyrządzonych szkód Zamawiający ma prawo powołać niezależnego rzczocznawcę w celu oszacowania strat finansowych oraz obciąży wykonawcę kosztami wykonanych opinii i ekspertyz i kosztami naprawy. 7. Zobowiązuje się wykonawcę do: 7.1. Odpowiednio zabezpieczyć i oznakować teren budowy. 7.2. Zabezpieczyć budynek przed opadami atmosferycznymi przy wykonywaniu robot dachowych. 7.3. Wszelkie roboty zakłócające pracę ośrodka należy, czas ich wykonywania, uzgadniać z kierownikiem jednostki (zamawiającym). 7. Wykonawca musi przewidzieć wykonanie wszystkich prac związanych z realizacja przedmiotu umowy . Wszelkie pominięcia lub opuszczenia w którymkolwiek z dokumentów przetargowych nie będą upoważniać Wykonawcy do ubiegania się o dodatkowa zapłatę. Wartość robót stanowi wynagrodzenie ryczałtowe..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 25000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Celem, udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający wymaga by wykonawcy spełnili poniższe warunki udziału w postępowaniu: 1.1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Celem potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału, zamawiający wymaga: 2.1. W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt. 1.1. wymagane jest: 2.1.1. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia wyrażające się tym, że wykonawca zrealizował w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania minimum 1 robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem przedmiotowi zamowienia o wartości nie mniejszej niż 1.200 tys. zł. 2.1.2. w odniesieniu do osób zdolnych do wykonania zamówienia wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub że będzie dysponował osobami posiadającym uprawnienia: konstrukcyjno- budowlane, sanitarne i elektryczne - budowlane bez ograniczeń (art. 14 ust. 3 pkt. 3 ustawy Prawo budowlane). Jeżeli Wykonawca będzie dysponował wskazanymi powyżej osobami zobowiązany jest załączyć do oferty pisemne zobowiązanie podmiotu, który udostępni mu osoby o wymaganych uprawnieniach. 2.1.3. w zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej - ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości min. 1 000 000 zł. (słownie: jeden milion złotych). 2.1.4. w zakresie posiadanych uprawnień - posiadanie uprawnienia do demontażu pokryć dachowych z płyt azbestowo- cementowych na terenie powiatu białostockiego. 2.1.5. wniesienie wadium. 3. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. 4. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/ nie spełnia. Nie spełnienie warunków minimalnych, określonych w niniejszym paragrafie skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy. 5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców w trybie art.23, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda załączenia do oferty: 2.1. wykaz przynajmniej jednej roboty budowlanej wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.200 tys. złotych, z podaniem daty i miejsca jej wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że wskazana robota budowlana została wykonana należycie; wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do s.i.w.z. 2.2 kopie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającymi ich przynależność do izby na dzień składania ofert. w zakresie warunku wskazanego pkt. 2.1.3; 2.3 dokument potwierdzający wniesienie wadium. 3. W celu potwierdzenia warunku dotyczącego wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - kopia polisy, a w przypadku jej braku - inny dokument, potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości minimum 1.000.000 złotych. 4. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnienia do demontażu pokryć dachowych z płyt azbestowo- cementowych na terenie powiatu białostockiego 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca) - załącznik nr 2 do s.i.w.z. 2. INNE DOKUMENTY: 1. Sporządzony przez wykonawcę Formularz oferty według instrukcji sporządzenia - załącznik nr 1. 2. Sporządzony przez wykonawcę uproszczony kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi pozycji i zestawienia materiałów. 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 1.1. - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem, pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 1.1. oraz jej podpisem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Wsparcia dla Osób z Zaburzeniami w Łaźniach, Łaźnie 23, 16-030 Supraśl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Wsparcia dla Osób z Zaburzeniami w Łaźniach, Łaźnie 23, 16-030 Supraśl.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.